Nostan muutamalle kortteja

Hei!

Nyt olisi mahdollisuus saada pientä tulkintaa ( heiluri/ tarot/ enkelikortit ) tähän sunnuntai -iltapäivään klo 18 saakka. Monta en ennätä ottaa, mutta jos mennään sillä yhden kysymyksen taktiikalla, niin pääsee useampi mukaan.

T. Taika

26

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäisyydessä

      Hei

      Kello on yli 18:00, mutta laitan silti tämän katsontapyynnön kun en aiemmin huomannut.
      Olen elämässäni hukassa niin työn kuin muidenkin asioiden kanssa. Koen olevani ihastunut yhteen naiseen vaikka olen tähän asti ollut hetero ja en tiedä mitä hän tuntee minua kohtaan tai tunteeko mitään. Hän on ikäiseni ja lääkäri.
      Jos haluat muutamaan lisäkysymykseen katsoa niin vielä kysyisin, palaanko ex:n kanssa enää yhteen ja elokuussa kun aloitan toisessa työpaikassa niin ottavatko minut sinne pysyväksi työntekijäksi.
      Kiitos etukäteen ja rakkautta sinulle.

      • Yksinäisyydessä

        Hei! Nostan nyt niitä lupaamia kortteja. Sulle alkaa tulla todella isot muutokset elämään tämän syksyn aikaan. Tunne tuota toista naista kohtaan on pelkkää kuvitelmaa, eli se ei ole todellinen tunne ja ei kanna ajatusta pidemmälle. Millään iällä ja tittelillä ei ole mitään väliä.

        Ex:n kanssa yhteen palaaminen on myös fiktio. Olette molemmat menneet jo elämässänne niin reippaasti eteenpäin ja ainoastaan yhteiset muistot lohduttaa sinua yksinäisinä iltona. Mutta onneksi niissä on voimaa saada uutta suhdetta aikaan. Älä tee enää samoja virheitä, mitä aijemmassa suhteessa teit, sillä juuri ne teot ( mustasukkaisuus )ja sanat sai aikaan sen, että teille tuli ero ehkä liiankin nopeaan tahtiin. Tulet vielä kaipaamaan exääsi jonkun aikaa, mutta on aika päästää tästä suhteesta irti. Näin teet tilaa uudelle suhteelle, joka jo kolkuttaa pian ovesi takana :)

        Työasioihin en saa mitään nousemaan ( jostain syystä sitä ei mulle näytetä ), eli se jää nähtäväksi, miten asiat etenee...

        Aurinkoisia päiviä tulevaan, Taika


      • Yksinäisyydessä

        Kiitos.
        Hmmm, joe en ex:n kanssa palaa yhteen ja naislääkäristäkään ei tule rakasta ja työkuvioon ei näy mitään niin mihinköhän ne isot muutokset liittyvät...
        Toivottavasti ei kuitenkaan mitään ikävää...


    • KauanMiettinyt

      Haluaisitko katsoa minulle myös, vaikka kello onkin jo yli 18?
      Olen ihastunut itseäni vanhempaan mieheen enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Välillä minusta tuntuu, että hän pitää minusta, välillä taas epäilen, että olen kuvitellut kaiken ja nolaan vain itseni, jos lähestyn häntä. En edes tiedä onko hän varattu vai ei. En välttämättä näe häntä enää, mutta jos näen niin pitäisikö minun lähestyä häntä vai unohtaa hänet ihan kokonaan?

      Kiitos.

      • KauanMiettinyt

        Hei! Ihastuksen kohteesi on kyllä varattu, ainakin mulle nousee sellainen tieto. Ainahan voit pyrkiä juttusille, mutta se mitä sydämesäsi haet, ei valitettavasti toteudu tämän henkilön kanssa.

        Aurinkoa, iloa ja valoa elämääsi, Taika


      • KauanMiettinyt

        Kiitos. Näinhän se varmaan on. Hän olisi varmaan ottanut jo yhteyttä, jos olisi ollut sillä mielellä kiinnostunut. Parempi vaan unohtaa koko mies ja mennä eteenpäin :)


    • Mestaripiirros

      Rakkaus? Sinkkuna useampi vuosi mennyt. Onnellinen näinkin mutta haave vielä kohdata joku erityinen..

      • Mestaripiirros

        Hei! Sinkkuus tulee vielä kohdallasi jatkumaan. Olet laittanut jonkun ns. torjunnan energiakenttääsi ja näinollen kukaan ei pääse sen " läpi". Mitä on tapahtunut? Onko luottamuksesi petetty jossain vaiheessa elämää, koska näen, että tämä " kausi" on jo jatkunut kohdallasi ehkä liiankin kauan.
        Tulee sulle sydänystävää , mutta niinkauan kun tulet torjumaan nämä henkiöt, et saa kumppanuutta aikaiseksi.

        Luottamusta elämääsi, Taika


    • Lottonumerot?

      Ainiin, eihän niitä kannata edes yrittää, koska paljastuisi näkijän sokeus.

      • he-ma

        Hei! Viimeiset lottonumerot voit tarkistaa Veikkauksen sivuilta.

        Onnea tuleviin arvointoihin ;)

        T. Taika


      • Taika2018 kirjoitti:

        he-ma

        Hei! Viimeiset lottonumerot voit tarkistaa Veikkauksen sivuilta.

        Onnea tuleviin arvointoihin ;)

        T. Taika

        Näkijän pitäisi nähdä ne etukäteen, joten uskaltaisitko yrittää?


    • Karolina

      Heissan :-) Jos vielä katsot kortteja, niin yksi kysymys: miltä rakkauselämä näyttää?

      • Karolina

        Hei! Nyt en saa sinun rakkauselämään nousemaan mitään, eli onko nyt niin, että sinulla on " paussi" ihmissuhteissa?

        Kaikesta huolimatta, kaunista kesän jatkoa , Taika


      • Karolina
        Taika2018 kirjoitti:

        Karolina

        Hei! Nyt en saa sinun rakkauselämään nousemaan mitään, eli onko nyt niin, että sinulla on " paussi" ihmissuhteissa?

        Kaikesta huolimatta, kaunista kesän jatkoa , Taika

        Kiitos! Olen kyllä suhteessa, mutta kylmältä taitaa näyttää 😀 Ehkäpä torjun ihmiset ympäriltäni ja odotan jotakuta, jota en saa.


    • Itkevä

      Jos vielä palaat katsomaan, niin voisitko vielä katsoa korteista? Aviomies petti ja jätti. Onnistuuko uusi suhde vai palaako hän takaisin luokseni?

    • Kaksosnainen1979

      Hei!katsoisitko minun ja nuoremman vaakamiehen väleihin mitä näkyypi tulevaan? Kiitos sinulle!

    • Isomyymikki

      Hei Taika
      Voi kun katsoisit vielä minulle myös...
      Yksi kysymys, mitä näet nykyiseen työpaikkaani? Onko sielä jatkoa vai ei?

    • Yötönyökö

      Voi jos jaksaisit katsoa minulle. Uutta ammattia opiskelen muuttoa suunnitellut. Lapset jo aikuisia yksin elän.

    • Kalaya

      Hei, ehtisinkö mukaan vaikka tänään on jo maanantai. Elömäntilanteeni on hankala ja olisin kiitollinen jos saisin viestiä siihen liittyen, ratkaisu? KKK<3

    • elämässäononnea

      Hei Taika! Minä taas myöhästyin kyselys.
      Jättääkö tuo mies minut jonka kanssa olen seurustellut 6 vuotta. Tuntuu rakkaus kuitenkin lisääntyy häneltäkin. Katsotko Taika mitä näet polkuumme? Hyvään työ paikkaankin pääsi vihdoin ja viimmein. Miten minun raha asiat etenee?
      Kiitos ja hyvää kesän jatkoa Taikalle.

    • ikäeroapaljon

      Hei Taika!
      Olen tuutustunut tosi nuoren miehen ja menossa treffeille. Voitko katsoa tämän.

    • nainileven

      Hei

      Mitä näet tulevaisuudessani, olenko menossa oikeaan suuntaan? Muutanko vielä toiselle paikkakunnalle vai jäänkö tänne missä nyt olen? Millaisia töitä näet minulle, vaiko mitään?

      Kiitos vastauksistasi

      • Piirukoilliseen

        Hanki kartta ja kompassi niin löydät oikean suunnan elämääsi.


      • nainileven
        Piirukoilliseen kirjoitti:

        Hanki kartta ja kompassi niin löydät oikean suunnan elämääsi.

        Ok. Mutta mikä on se oikea suunta?


    • Kuinpientäunelmaa

      Hei Taika!
      Mitä näkyy kotiasioihin/ja täällä rakkaus lomamatka muuttaako se tämän rakkausasiani jotenkin (tuleeko jotakin puun takaa:))? Sitten kun palailet tänne<3 KIITOS

    • Soulmate17

      Hei Taika!
      Olen elämässäni umpikujassa, pähkäillyt asian kanssa useita vuosikymmeniä. Ihmisiin on sattunut puolin jos toisin. Asia on vaikuttanut elämääni ja ratkaisuihin siinä. Elämässäni on myös hyvää. Koen syvää yhteyttä nuoruuteni ihmiseen, hän on osa minua. Haluan tehdä oikean valinnan enkä tiedä mitä valita. En halua katua tai pähkäillä sitkun tai mutkun. Haluan löytää varmuutta . Tuleeko rakkaus, onni ja rauha elämääni koskaan? löydänkö elämääni oikean suunnan? Mikä on oikea ratkaisu?
      T. Soulmate

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe