Onko S60 D4 moottorille vielä mikään iso määrä jos mittarissa on 170t km? Auto ei ole kovin montaa vuotta vanha, mutta kilometrejä siis jo tuon verran...uskaltaako ostaa, vai onko vasta ns. "sisään ajettu"?
Onko jotain mitä pitäisi huomioida koeajon yhteydessä?
S60, 170t km onko paljon
AutonOstajaN
5
305
Vastaukset
- VolvoRunkkari
Mitään ikuisia nuo volvon koneet eivät ole, mutta kyllä tuollainen alle 200.000km on vielä sisänajoa. Huoltamalla sitä moottoria pitäsi ajaa vielä samanverran lisää helposti.
- AutonOstajaN
Kiitti vastauksesta. Autoa ei ole tarkoitus pitää lopun ikää eli vain muutama vuosi, joten taitaa riittää hyvin mun käyttöön siksi aikaa.
- eikäRuostu
Vahva kone jos huollot on tehty kirjan mukaan.
Ei noin meluisaa autoa kannata ostaa kuin kuulovammaisen.
- nuukaerkki
500 000 kn kestää mainiosti, huoletonta ajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984