Olen siis 12v pian 13v painan 47kg olen 153cm pitkä että ruokavalio varmaankin ihan kunnossa. Finnejä on naama täynnä, selässä jonkun verran, kaulassa, rinnassa ja olkapäissä niin voisiko joku auttaa miten ne saa pois kun näytän ihan hirveeltä
Liikaa finnejä
5
174
Vastaukset
- lääkärinjuttusille
Eikö esim. äitisi ole sanonut mitään ja miten hän suhtautuu? Miksi et mene lääkäriin?
- aikuisena.ei.enää
Älä syö suklaata. Ja hei se vaan kuuluu tuohon ikään. aika auttaa. Hommaa mietoa pesuainetta.
- mustapää_2018
Kun on oikeasti akne kyseessä, on järkevää mennä lääkäriin. Aknearpien hoito myöhemmin on hankalaa tai jopa mahdotonta. Pelkällä pesemisellä tai ruokavaliolla ei aknea selitetä. Yleisnimitys ihon epäpuhtauksille on komedo. Eli sama ilmiö, mikä näyttäytyy lievimmillään mustapäänä voi pahana aknesairautena arpeuttaa ihon. Suosittelen hakeutumaan ihotautilääkärin hoitoon. Jos olette vähävaraisia, niin lähetteen ihotautilääkärille saa varmaan terveyskeskuksestakin.
Ihon "epäpuhtaudet" eivät johdu huonosta hygieniasta, niin kuin yleensä väitetään. Iholle ei saa mustapäitä likaisista sormista, vaan vika on ihon talin rakenteessa, joka on jäykkää ja jää jumiin ihohuokosiin. Ihohuokoset venyvät ja jumiin jäänyt tali hapettuu tummaksi. Lievimmillään siis saa mustapäitä ja pahimmillaan vaikean aknen. Et saa millään pestyä pois syvällä ihon sisällä jylläävää tulehdusta. Siihen tarvitaan lääkärin määräämiä lääkkeitä. - ehkäauttaa
Lopeta rasvaisen ruuan syönti ja suklaan..
Pese vinnipaikkoja saippuan kanssa, huuhtele viileällä vedellä,-pese usein.
Ehkä auttaa..- tsemppiähoitoihin
No kuulkaas hyvät ruoka ym-juttujen höpinät. Ruokavalio voi vähän mukana avittaa, mutta akne ei todellakaan tule suklaasta, eikä mistään muustakaan ruoasta.
Pelkällä saippualla ei todellakaan saa pestä, eikä usein, sillä iho kuivuu ja se taas pukkaa lisää finnejä.
Niinkuin täällä on jo kerrottu, niin ainoa ratkaisu on mennä ihotautilääkärille.
Itse kärsin liki 30v. Minulla helpotti vasta kun vaihdevuodet tuli. Ei auttanut ruokavaliot eikä muut, joten tiedän takuuvarmasti mistä puhun. Ihotautilääkärikin sanoi, ettei tule syödystä ruoasta. Meillä joillakin on vaan sille altis iho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344011Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2461476Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1801237Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785