Nesteralli lähestyy.
https://www.youtube.com/watch?v=TzXlHSR_5vA
Naiselle sika mukavaa iltaa! ;)
Iltaa itse Neidille
10
281
Vastaukset
- ensheivaaenäämistään
Oletko mies ajellut rintakarvasi tänään?
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005764332.html - Nainen-Täältä
Samoin, ja villejä unia ;).
Olen ajanut jokkista, ollut rallissa kartturina ja jopa ajanut rallia, palkinto pallillakin peräti elvistellyt ;).
Mutta kaikki jäi kun Häntä ei enää ole, Hän joutui jättämään elämänsä parhaaseen aikaan :(,,, - Hurjaaaa.kyytiä
Uskaltaisiko mennä Kalle Rovanperän kyytiin Jyskälään?
- Nainen-Täältä
Mikä etten, kun vaan pääsisinkin ;). Olen erään tunnetun rallikuskin kyydissä kujalla ollutkin, ja hurjaa oli meno. Ei ollut kilpailutilanne, vaan ihan testiajo.
- kysynvaan
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
- Nainen-Täältä
kysynvaan kirjoitti:
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
Minä ainakaan en ole Kuokka, mutta muista vastauksista en tiedä keitä he ovat.
Kalle Rovamperällä on ura vasta alussa. Kalle on todella hyvin alkanut ura rallikuskina.
Ehkä Kallen isän kyytiin voisin mennä.
- hölskyykin
Sun koko elämähän on pelkkää "nesterallia"...
- eisaatana
Kuoputtaako kuokka omaa sarkaansa?
Kuin vastailisi omiin juttuihinsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254574Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693284"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071563
- 491106
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3341085- 49852
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681