Nesteralli lähestyy.
https://www.youtube.com/watch?v=TzXlHSR_5vA
Naiselle sika mukavaa iltaa! ;)
Iltaa itse Neidille
10
280
Vastaukset
- ensheivaaenäämistään
Oletko mies ajellut rintakarvasi tänään?
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005764332.html - Nainen-Täältä
Samoin, ja villejä unia ;).
Olen ajanut jokkista, ollut rallissa kartturina ja jopa ajanut rallia, palkinto pallillakin peräti elvistellyt ;).
Mutta kaikki jäi kun Häntä ei enää ole, Hän joutui jättämään elämänsä parhaaseen aikaan :(,,, - Hurjaaaa.kyytiä
Uskaltaisiko mennä Kalle Rovanperän kyytiin Jyskälään?
- Nainen-Täältä
Mikä etten, kun vaan pääsisinkin ;). Olen erään tunnetun rallikuskin kyydissä kujalla ollutkin, ja hurjaa oli meno. Ei ollut kilpailutilanne, vaan ihan testiajo.
- kysynvaan
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
- Nainen-Täältä
kysynvaan kirjoitti:
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
Minä ainakaan en ole Kuokka, mutta muista vastauksista en tiedä keitä he ovat.
Kalle Rovamperällä on ura vasta alussa. Kalle on todella hyvin alkanut ura rallikuskina.
Ehkä Kallen isän kyytiin voisin mennä.
- hölskyykin
Sun koko elämähän on pelkkää "nesterallia"...
- eisaatana
Kuoputtaako kuokka omaa sarkaansa?
Kuin vastailisi omiin juttuihinsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886454Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474518Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön683689Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202419Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251063En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52956- 91852
- 59735