Minulla on Yamaha YZF-R 125cc 2018. Onko siinä jonkin näköinen rajoitin minkä voi ottaa sitten joskus pois kun saa isomman teholuokan kortin ja kuinka kovaa se sitten kulkisi. Kulkee 115km/h vakiona.
Kiitos jos saisi nopean vastauksen!!
Yamaha YZF-R rajoitin???
Eetu1234567890
4
345
Vastaukset
- Bruutus11v
El bimbo on vain mies...
- Jutustelija1
Bruutus11v, sinulla vaikuttaa olevan kivoja juttuja, mukava nähdä sinut täällä kenties uutena vakikasvona.
- nääin
Kaipa se vakioputki vähän rajottaa mutta tuhlaamalla monta sataa euroa "tehoputkeen" ja pakolliseen powercommanderiin saat ehkä 5-10kmh lisää nopeutta.
Ja tuosta korttijutusta että vaikka sulla on a2 niin yamahas on silti piikin kilvissä eli se on laiton jos tehot ylittää 11kw.- Jutustelija1
Terve nääin!
Ei joo kannata virnuttaa nelari piikkiä, kalliiksi tulee ja hyötysuhde on huono.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899