Eli etsin kissalleni uuden kodin ja uusi omistaja jätti kertomatta tulevista elinolosuhteista oleellista, sen että heillä on pieniä lapsia 0-2v eikä kissani pidä pienistä lapsista vaan pelkää niitä. saattaa myös räpsiä jolloin kenen silloin on syy? onko tämä tarpeeksi "paha" rike kaupanpurkua varten? voisin hakea kissan pois ennen kuin jotain sattuu.
eläimen myynti ja sopimusrike
4
148
Vastaukset
- blaödagoih
Miten oma selonottosi, kysyitkö ostajaehdokkaalta onko perheessä lapsia? Kerroitko oma-aloitteisesti, että kissa ei pidä pienistä lapsista?
- eisopimusrikkomusta
Missä tässä on sopimusrikkomus tapahtunut? Vain jos yhteisesti sovittuna kaupan ehtona oli nimenomaan se, että ei "lapselliseen" talouteen, ja siinä ostaja on jekuttanut, antanut väärää tietoa, voidaan ajatella että sopimusrikkomus on tapahtunut.
- Mitentämä
Kyllä kerroin. Silti pimitti tiedon. Sopimuksessa ei ole erikseen kohtaa mikä sen kieltää. Suullinen sanominen oli asiasta
- elimellist
Sehän on vaan kissa. Jos kissa ei ostajia miellytä, siitä tulee kesäkissa tai vievät piikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339