Naiselle hyvää iltaa! :)
Tympii tämä elämä.😩
Mitä vain naisen iltaan?
Neidille iltaa
16
368
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mikx...
Elämähän ihanaa...Mä oon pyörinyt kuin hyrrä....
En oo kelloo paljon katsoo. Ehtinyt...
Voipi olla et nukun loppuviikon...mut ei haittAa...
Mulla ollut todella kivaa..työntäyteistä....
Kivoja sulle...tsau..beibi..🌼😀👍- Ikuinenoptimistiaina
Hyvää iltaa vaan täältäkin. Eihän tää palstaelämä mitään elämää olekaan. Lähinnä tämä on komposti, jota jotkut tykkäävät oikein möyhiä. Itse joskus vähän nostelen päälimmäisiä risuja, useimmiten en tee mitään. Elämä kyllä maistuu, mille, se saa selville in the real life, ei täällä.
- nnnnainennn
Hyvää kuuluu, nautin kesästä :)
- tympii
Väsymystä.
- HänelleTeelle
Iltaa miehelle! Kovin on lämmintä. Mikä tympii?
- dfassdasadsad
Mistä päin tämä t on ja miokä on etunimesi kirjain ekana
Naiselle .. Kiitos! :)
Lämmin on hyvä, saa taas talvella värjötellä.
Pikkasen mieli massa.
Öitä naiselle! :)
- koitanymmärtää
Kuokka hei.
Mistä syystä postaat tänne? Miksi vastaat vain muutamille etkä kaikille.Minusta se on tylyä. En vastaile sulle,mutta nyt halusin kysyä tätä.- koitanymmärtää
Miksi et vastaa? Olen nainen sinun viestiketjussasi.
Vasta kysymys miksi ihmessä pitäisi vastata kaikille?
Eihän juuri kukaan naine vastaa tuolla treffit sivutoillalaan.
Vaikka sielä luulisi olevan jotain valavempaakin.- koitanymmärtää
Jos haet huomiota täällä niin minusta on vain epäkohteliasta valkata täällä.
Tää voi olla sun tinderisi.
Noh, mulle se ja sama. En vastaile sulle.
Onnea hakuusi. - Kaikkitekeeniin
Niinpä. Miksi kaikissa aloituksissa tehdään niin.
- Nytuntapalloon
Parempaa yötä, kyllä se siitä, oli mitä oli. 🌺
- Nainen-Täältä
Hyvää yötä, unia joita olet aina toivonut ;).
Pieni musapala on paikallaan, ainakin joskus, ja se hetki on nyt,,,
https://www.youtube.com/watch?v=TvmEfirB3WU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437