Olen Siem repeatissa tällä hetkellä. Turistikausi ei ole vielä alkanut, mutta länkkäreitä kyllä riittää. Rahana käytetään dollareita ja englantia puhutaan yleisesti. Hintataso on samaa luokkaa Thaimaan kanssa. Angkor Watin alueelle ei pääse ilman pääsylippua. Hinta on päivältä 37 dollaria. Ei mikään halpa. Takseina on mopon perään kiinnitetty peräkärry. Aivan pätevä taksi kuumalla ilmalla. Ruoka on ravintoloissa hyvää ja halpaa.
Matkalla Cambodiassa
0
977
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515