Neuvo vuokranantajille kun netti-ilmoitusta laadit

järkikäteentollot

Siihen vuokrataan asunto ilmoitukseen ei pidä laittaa koskaan kohteen tarkkaa osoitetta ja vuokran euromäärää yhdessä!
Monet aloittelevat sijoittajat ja muut pölvästit ei ymmärrä paikallista vuokratasoa ja polkevat hintoja sille tasolle, ettei vuokranantajalle jää mitään itselle kulujen jälkeen.

Kun ilmoituksessa on katu ja talon numero, sekä vuokra, ja kun joku muu vuokraa myöhemmin samasta talosta kämppää, asunnonhakija googlettaa osoitetta, pomppaa heti talo ja asunnon vuokra näkyviin. Ne ilmoitukset näkyy netissä vuosia, jos ette niitä vaadi poistettaviksi, jos olet hölmöillyt, ryhdy toimiin vanhan ilmoituksen poistamiseksi. Muuten moni vuokralainen päättelee, että tämä on se oikea vuokrataso siinä talossa ja sillä alueella, eikä ymmärrä sitä, että asunnon tasossa voi olla eroja ym.

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään

Vapaa kilpailu on kapitalistin pahin vihollinen.

• jäätSiksiIIman

Vapaa kilpailu on sinun ongelmasi, aina löytyy parempia vuokra-asunnon hakijoita.

• Kukkahattu2018

Vuokran määrä on kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä se on vaan tosi asia, että tilastoja löytyy muualta kuin googlelta . Sijainti, sijainti ja sijainti sekä asunnon koko että neliöt määräävät vuokratason. Asunnon varustelu/remontit on tietenkin jonkin verran vaikuttava asia, mutta ainakaan pääkaupunkiseudulla huonokuntoiset eivät oikein mene. Valokuvat kertoo nykyään paljon asunnosta ja sen mukaan ihmiset kiinnostuvat tai eivät kiinnostu.

• Jonskuna

Jos vuokrattava asunto on hyväkuntoinen sitä vuokrataessa kuin vuokrasopimus päättyy enään asunto ei olekkaan hyväkuntoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe