Siihen vuokrataan asunto ilmoitukseen ei pidä laittaa koskaan kohteen tarkkaa osoitetta ja vuokran euromäärää yhdessä!
Monet aloittelevat sijoittajat ja muut pölvästit ei ymmärrä paikallista vuokratasoa ja polkevat hintoja sille tasolle, ettei vuokranantajalle jää mitään itselle kulujen jälkeen.
Kun ilmoituksessa on katu ja talon numero, sekä vuokra, ja kun joku muu vuokraa myöhemmin samasta talosta kämppää, asunnonhakija googlettaa osoitetta, pomppaa heti talo ja asunnon vuokra näkyviin. Ne ilmoitukset näkyy netissä vuosia, jos ette niitä vaadi poistettaviksi, jos olet hölmöillyt, ryhdy toimiin vanhan ilmoituksen poistamiseksi. Muuten moni vuokralainen päättelee, että tämä on se oikea vuokrataso siinä talossa ja sillä alueella, eikä ymmärrä sitä, että asunnon tasossa voi olla eroja ym.
Neuvo vuokranantajille kun netti-ilmoitusta laadit
4
284
Vastaukset
- Näköjään
Vapaa kilpailu on kapitalistin pahin vihollinen.
- jäätSiksiIIman
Vapaa kilpailu on sinun ongelmasi, aina löytyy parempia vuokra-asunnon hakijoita.
- Kukkahattu2018
Vuokran määrä on kysynnän ja tarjonnan laki. Kyllä se on vaan tosi asia, että tilastoja löytyy muualta kuin googlelta . Sijainti, sijainti ja sijainti sekä asunnon koko että neliöt määräävät vuokratason. Asunnon varustelu/remontit on tietenkin jonkin verran vaikuttava asia, mutta ainakaan pääkaupunkiseudulla huonokuntoiset eivät oikein mene. Valokuvat kertoo nykyään paljon asunnosta ja sen mukaan ihmiset kiinnostuvat tai eivät kiinnostu.
- Jonskuna
Jos vuokrattava asunto on hyväkuntoinen sitä vuokrataessa kuin vuokrasopimus päättyy enään asunto ei olekkaan hyväkuntoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392