Pikkupoika ja märkä uni

Moi mun poikani 5v sanoi tänään että sillä oli kiva tunne pippelissä yöllä ett tuntui tosi hyvältä sanoin sille että se on ihan normaalia muistan itsekkin että 5 ja 6v:nä sain unessa kiva tunteen pippelissä mutta mun kysymys on että:
Miten pikkupojat voi saada markiä unia jo 5v:nä tarkoitan pikkupojilla ei ole mitään nestettä mitä pitää tyhjentää yöllä niinkuin teinipojilla onko se vaan jotenkin et keho huomaa että "hei nyt tämä poika ei oo saanut kivaa pippelissä hetkeen tehdään sille siemensyöksy" eihän se iahn siemensyöksy tossa iässä oo mutt kuitenkin ja joo vastailkaa kiitos jo etukäteen

4

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfgadsf

      kyllä tuon ikäset varmaan saa jotai kuivia orkasmeja, tuskin ne muuten harrastaisi sitä mittarimatoilua. Tiiäthä sen ku 4-6 v lapsi jossain keskellä olohuonee lattiaa magaa käet nivusissa ja poski lattiassa, vaikka sitten vieraiden nähdenkin. Ei se paljoa kainoile. Eikä tiiä yhtään kauanko se siinä meinaa pykiä, joskus nukahtaakin tuohon runkkausasentoon. Kyllä siskon poika johonki aikaan paljonki tota harrasti ja tuntuu että niin varmasti itekki oon siinä iässä jo osannu luonnostaan oikean asennon jossa tumputtaa. Tai eihä pikkulaopsi kai tumputa istullaa käsi varren ympärillä vaan luulen että kaikki alottaa sen touhun makuuasennossa

      • Kiitos vastauksesta mietin vaan että miks ne tulee pikkupojille. Teiniiässä ymmärrän koska silloinhan kassit täyttyy spermalla ja tyhjenee unessa/yöllä.

        Mutta ei pikkupoikien kasseissa mitään nestettä vielä kerry, ite oon ajatellut että tulee vaan kuiva siemensyöksy koska ei oo tullut pitkään aikaan, mutta oon myös lukenut että pikkupojille tulee nestettä yöllä mutta siinä nesteessä ei oo siittiöitä.

        Muistan ite ett sain noita pikkupoikana aika useasti mutta en muista että ois mitään märkää briefseissä (tavalliset alushousut) tullut


    • valitsen.nimimerkin

      Viisaampien ja vaikeatajuisempien kirjojen mukaan pikkulapsetkin - sekä pojat että tytöt - voi tosiaan saada tumputus/kihnutusorkkujen lisäksi myös spontaaneja orkkuja. Jossain kirjassa mainittiin jopa että *kaikki* vauvat saa spontaaneja orkkuja. Mene ja tiedä, itse olin vauvana niin pieni etten muista siitä ajasta mitään.

      Mulle tuli ekan kerran nukkuessa vasta 16-vuotiaana, koska olin oppinut saamaan orkkuja omin käsin jo monta vuotta aikaisemmin.

    • odi

      Muistan omasta lapsuudestani kun noin 4-5-vuotiaana tirkistelin kellarin ikkunasta pihalla leikkivien tyttöjen jalkoja. En tietenkään tiennyt mitään fetisseistä tai muusta, se vain antoi kummallisen hyvän tunteen pippelinjuureen. Kerran jäin yllätetyksi tai ilmiannetuksi, en tiedä, mutta kun vanhukset haki minua pois niin muistan vain kauhun hetket, että nyt tuli selkäsauna. En muista sitäkään oliko housut jo kintuissa vai vedettinkö ne alas piiskaamista varten. Minä katselin ikäänkuin ruumiista erkaantuneena kuinka ne katsoi mun kivikovana jöpöttävää pippeliä, ja muistan sanoja kuten ...jotain visvaa...eihän se voi olla... enkä muista sitäkään tuliko sitä selkäsaunaa. Sen tirkistelyn opin pitämään vähän enemmän salassa, mutten tietenkään lopettanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe