Meleko yli mielisiä on nämä hajottamon pitäjät. Varsinki se pienempi ukko. Ei se oo ihme että siellä ei kukaan viihy töissä ku myötääsä on paikkoja auki.
Sillä aseteella mikä siellä on työntekijöitä kohtaan ei kukaan pysy pitkään hommissa.
Heinisuon veho.
5
507
Vastaukset
- Laakkoneitamyy
Onko se siinä entisen sikalan ja poliisin välisä en oo milloinkaan käyny taitaa olla kusinen paikka
- tökkö
Pari kertaa jotain osaa kysynyt niin halvemmalla saa uuden :)
- TankkiTäyteen
No äläs nyt isänsä poikia ovat. Jos muistat itse vanhan ukon niin leppoisia poikia siihen nähden. Aikoinaan komilan shellillä vanha patu käveli vaan kahvijonon ohitse, jos joku huomautti niin tiesi kyllä kertoa että omistaa hajottamon.
Mölkkäri oli taas paljon hienostuneempi, se tuli mersulla shellin pihaan ja huudatti riikkaria. Niin tuli shellin työntekijä ulos ja toi kahvin ja pullan mersuun. Köyhästä miehestä ei ollut kyse kun mersun ovi aukesi, oli siellä auton sisällä hiekkaa enempi mitä monella lapsella hiekkalaatikolla.
Siinäpä pieni pala 90luvulta, oi niitä aikoja. - automieshenkilö
Veho? Sehän on jossain Lohtajalla. Tarkoitat kai Eemeliä tai Pörhöä.
- RekkakuskiFH16
Taas väärin...se missään lohtajalla ole. Vehotrucks sijaitsee ketussa, mutta tässä ei ole kyse siitä. Vaan maniskalla on vehon hinnat, kuten aikoinaan oli Veho joka möi suolaisen kalliita vanhoja mersuja.
Nykyään tolppajomppeli mersut myy Autotalo Hartikainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693