Eli Syys-Lokakuun vaihteessa olisi seuraava Thaimaan matka edessä, mutta kohde/kohteet vielä mietinnässä.
Etelä-Thaimaassa tahtoo olla pahimmat sade-ajat juuri kyseiseen ajankohtaan, joten sinne tuskin tulen suuntaamaan. Edelliset kolme reissua olleet Koh Chang Pattaya, Hua Hin sekä Chiang Mai.
Nyt aloin miettimään että olisiko vaihteeksi taas vuorossa alue, missä en ikinä ole aikaisemmin vielä käynyt, niin alkanut miettiä että olisiko aika tutustua Koilis-Thaimaaseen, isaanin alueeseen.
Udon Thaniin näyttäisi olevan edullisehkoja lentoja, joten siinä voisi olla mahdollinen kohdepaikkakunta mistä voisi ajatella liikkuvansa sitten hieman isommallakin alueella.
Käsittääkseni turismin osalta suhteellisen "rauhallista" seutua, eli isommat turismimassat eivät vielä aluetta ole löytänyt.
Onko jollain palstalaisella miten kokemusta kaupungista/alueesta ja mielipidettä siitä minkälainen olisi lomakohteena jonkin 7-10 päivän ajan.
Kokemuksia Udon Thanista
11
514
Vastaukset
- Suosittelen
Hyvä valinta KOILLIS-THAIMAA.
Moottoripyörävuokraamoissa hieman puutteita.
Mukavaa matkaa.Tuo Udon Thani olisi yhä erittäin kiinnostava vaihtoehto tuohon Syyskuun reissun "uutuus" kohteeksi (uudet paikat aina kiinnostavat, sitten toiseksi kohteeksi 4-5 päivää joko Bangkokissa taikka sitten Pattayalla, eli tutuissa ja "helpoissa" paikoissa), mutta kun tosiaan aina olen tottunut Thaimaassa (Bangkokia lukuunottamatta) vuokratulla kaksipyöräisellä kulkuneuvolla, niin nyt Udon Thanin kohdalla aktiivinenkaan netti haku ei ole ole tuottanut kuin neljän Udon Thanissa toimivan vuokrauspisteen sivustot ja niiden "anti" vaikuttaa aikalailla huonolta, eli pelkkiä "pikku"skoottereita näyttäisi löytyvän heidän listoiltaan- Yamaha Aerox 155 ja Honda PCX 150 näyttäisivät olevan parasta mitä löydetyt vuokrauspisteet näyttäisivät tarjoavan, eli ei kovin kummoista.
Yksi vaihtoehto alkaisi myös mietityttämään, eli henkilö-auton vuokraaminen (olisi sitten ensimmäinen kerta Thaimaassa, tähän asti aina kaksipyöräisellä liikkeellä), näyttäisi tuollaiset kelvollista ajopeliä (Honda City, Toyota Vios yms.) löytyvän hintaluokassa 1000Thb./päivä 5000Thb./viikko, hintaluokassa, eli edullisehkoja. Onko Udon Thanin kaupunkin ja sen ympäristö minkälaista seutua "automatkailua" ajatellen?
- Aviomies
Thaimaahan.....
Hieno kohde ja ihan moppe ok.
Nähtävää ja koettavaa paljon jota tähän turha ladata koska saat sen netistä muutenkin, mutta käy ihmeessä vesipuistossa vaikka et olekaan pentu.
Me viihdyttiin siellä monena päivänä kun kerran oltiin.
Varmaan nyt saat paljon opastusta, kun tällä palstalla on noita Isanin tyttöjen poikakavereita ihan joukoin.Onko mitään suosituksia mistä päin kaupunkin kannattaisi hotellia katsoa ja mistä ei nimenomaan kannata. Vaikea pelkän kartan avulla vielä hahmottaa kaupunkia. Suhteellisen edulliselta näyttää kyllä hintataso hotellien osalta.
Olen yöpynyt kahtena vuotena One residence udonthani hotellissa. Hinta ja laatusuhde kohdallaan.
Olin kolme päivää sitten Udon thanissa yhden yön. Paikka ei ole hassumpi. Viime vuonna olin samassa hotellissa pari yötä kun olin tulossa Vientianesta Bangkokiin. Jos todella menet sinne päin niin ehdottomasti kannattaa mennä Nong khaihin ja poiketa rajan yli Vientianeen. Nykyisin rajalta saa leiman passiin ja sillä voi olla Laosissa pari viikkoa. Vientiane on ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.
Itse olen tällä hetkellä Cambodiassa ja tarkemmin Sien repeattissa. Kävin katsomassa Akghor Watia. Lennot tänne oli halvat.- hyppääjienkuski
Ota yhteyttä sikäläiseen turistipoliisiin, niin omalla kielelläsi saat takuulla tietoa kaikesta, mitä haluat...
- siikhau
Tätä ei kyselty, mutta sanon silti, että "Udonin" pimut ovat Thaimaan parhaita, noin ulkonäöksellisesti.
- leidipoita
Santtu varmaan viihtyy siellä koillis-thaimaassa on paljon hyviä ladyboita.Niitä se taas menossa köyrimään.
- thaithai
thaimaanystävä kirjoitti:
IDIOOTTI
Samaa mieltä,on tuo santtu aika idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752