Oranssi pää ja kaunis hymy

jajokoleikitsaariittää

Mitä sinä mietit?

34

973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin

sinua.

• lissäysed

...ja et tuu ratsastaa mulla ponityttö J!🐎💞.

• Porkkanatukkaista

Porkkanaako kaipaat?

• ainakuitenkinvähän

Kyllä. Onpa hyvä, yksinkertainen ja silti välittävä kysymys...
      Mietin, mitä teksisin ja minkä antaisin vaan olla.

• saitleikkisi

Vähän enää miettinyt mitään.
      Oli uuvuttava waterloo joka vei voimat....
      Tyhjääkin tyhjempi olo.

• kastelitlahkeeni

En kaipaa porkkanaa. Se tässä taisi käydä jo selväksi?

Veikkaan että kyseinen henkilö itsensä tunnistaa jos sattuu tämän lukemaan :) Ja mikä parempaa jos laittaisi viestiä irl.

Ap.

• suaajattelen

Ja tosiaan nainen kyseessä, jos ei käynyt ilmi aloituksesta tai edellisestä 😏

• viisastelija

Oranssit hiukset ei pää

• Tuokin
        viisastelija kirjoitti:

Oranssit hiukset ei pää

Totta.

• punapäistäYksi

Ei tuosta hyvä mies voi kukaan tunnistaa itseään. Minulla on purkista värjäytynyt oranssi tukka, hymyäkin ja joidenkin mielestä se voi olla nättikin. Aika monta punatukkaista naista on suomessa, eli merkkisi eivät riitä. Ei se riitä, että sinä ajattelet naisen tunnistavan itsensä tekstistäsi. Kukaan ei ole telepaatikko.

• oranssioranki

Aika monella on oranssi pää näin helteiden aikaan. Kun ei tule kunnon rusketusta vaan sellainen "oranssi".

• Merimetso

Porkkanasatoa miettinyt koko päivän.

• enhalualeikkiä

Mitäs, jos ottaisit itse yhteyttä tuohon naiseen.

• leikkijatkuu

Äh. En sitten tänäänkään osannut avata suutani oikeassa paikassa. Ehkä huomenna?

• herätämut

Taas mietin mitä sinä mietit. Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

• muttahiemanrauhoitus

Hieman ihmettelin kyllä tuota asiaa että jos palsta olisi vapaa että kaikki voisivat kertoa tunteistaan, en arvannut että tulee näin paljon tunteiden purkauksia, jotenkin voisi hillitä niitä pissa kakka kertomuksia.

En tarkoittanut että jokaista kannabispäissään tehtyä vessanpöntöllä käymistäkään pitäisi sitten raportoida että: mille suoleni tuntui juuri nyt -tyyliin...

.nooh mutta kannabishepulta aina yleensä puuttuu älykyys ja reppu, kakkahousuinen heppu.

• sivustaseuraaja

Tippuiko aamulääkkeet lavuaariin?

• rapulassa

huono olo menee ohi oranssi ei

• siipirikon

Mietin jos ois mulle.... niin mulla ei oo vastauksia mihinkään. Pelkkiä kysymyksiä.
      Nekin ovat jo vähitellen loppumassa. On tyhjää ja sanaton olo.

• meilläonaikaavaionko

Millaisia kysymyksiä? Jotenkin tuntuu että kaipaamani nainen ajattelee juuri noin, olen sen hänestä aistinut viime päivinä....

• siipirikon

Mietin kaiken merkitystä. Mikä se on, miksi pysäytettiin näin? Onko tällä jokin syvällisempi merkitys molempien elämäntarinassa vai olimmeko kaksi yksinäistä jotka kohtasivat sattumalta oudolla tavalla. Oliko tämä monen vuoden kusetus?Näitä nyt tuli mieleen. Paljon muutakin, mut en ala tähän enempää avaamaan. Miten oot aistinut hänestä?

• meilläonaikaavaionko
        siipirikon kirjoitti:

Mietin kaiken merkitystä. Mikä se on, miksi pysäytettiin näin? Onko tällä jokin syvällisempi merkitys molempien elämäntarinassa vai olimmeko kaksi yksinäistä jotka kohtasivat sattumalta oudolla tavalla. Oliko tämä monen vuoden kusetus?Näitä nyt tuli mieleen. Paljon muutakin, mut en ala tähän enempää avaamaan. Miten oot aistinut hänestä?

Tilanteissa on ollut tiettyä herkkyyttä ja näen selkeästi että hän odottaa jotain, oikeaa hetkeä tai että jotain vain tapahtuisi. Voin kuvitella usean kysymyksesi tilanteeseen sopivaksi. Kaikkiin ei kylläkään löydy vastausta, ainakaan vielä.

• siipirikon

En minä odota enää mitään. Joskus aiemmin odotin. Oon vain väsynyt. En juuri kirjoita tänne enää. Harvoin edes luen palstaa. Keskeneräisyys ja kohtaamattomus erään ihmisen kanssa vaivasi minua vuosia. Nyt oon jo niin turtunut etten enää piittaa. Ihmiset viettävät täällä aikaa ja pelleilevät toistensa kanssa. Minä kävin aikoinani vilpittömällä sydämellä ja kirjoitin omista tunteistani. Tänne ne kirjoitukset jäävät. Enää ei tee mieli kirjoittaa.

• lähtisitkökanssani

Lähdemme pian eri teille, joten asia ei ainakaan muutu helpommaksi. Ikävä.

• Liiankauan

Kauniit kasvot
        https://youtu.be/w6NoyAzBiDI

• etsiomasi

"Saat unohtaa sen jonka kanssa olet nauranut, mutta et koskaan sitä jonka kanssa olet itkenyt.." (K.Gibran)

Itkin usein vuoksesi. Joskus hymyilinkin.
      Aikaa on kulunut.
      Kaipausta ja rakkautta.
      Toivon,että löydät rakkauden elämääsi.
      Minun oli vaikea puhua kanssasi täällä.
      <3

• aloittajamies

Et taida olla henkilö jota etsin.

• entiedäenäämitäsanoa

Miksi olit tänään niin epäkohtelias, vai haitko huomiota?

• apnmietteitä

Mitä mietit tänään? Mietitkö minua ollenkaan? Tiedän että näkisin sinut huomenna jos haluaisin, mutta onko meillä mitään syytä nähdä?

• Ai että oranssi pää.
      En kuulu heihin 👋
      Onnea etsintään ;]

• rapulassa

• Hmmmmmm

Pitäskö aloittajan kysyä itse siltä oranssilta😉? Saattas tulla nopeammin vastaus, kun täällä ihmettelemällä

• Trolli007

Onko tukka hyvin, näkyykö kello.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe