Vettä tulee korvistakin. Kahvi ei maistu. Kivennäisvedet tökkii. Vaan: kylmä marjakeitto! Se on hyvää
Janottaa tää helle
53
1035
Vastaukset
Juon paljon kivennäisvettä, ei vielä töki. Eilen illalla lisäksi pari lasillista valkoviiniä.
- luomustivaan
Veteen sekoitan ruususuolaa oiva janojuoma.
- Vainko-ruusua-vaan
Onko muita kukkasuoloja kuin ruusu?
Orvokkisuola?
Tulppaanisuola?
Pelargoniasuola?
Peikonlehtisuola?
Niukaksi on jäänyt tämän päivän vesiannokset. Ehkä kolme lasillista.
Yksi pieni vichy.
Mutta kahvi on ollut hyvää. - kahvikuivattaa
Vainko-ruusua-vaan kirjoitti:
Onko muita kukkasuoloja kuin ruusu?
Orvokkisuola?
Tulppaanisuola?
Pelargoniasuola?
Peikonlehtisuola?
Niukaksi on jäänyt tämän päivän vesiannokset. Ehkä kolme lasillista.
Yksi pieni vichy.
Mutta kahvi on ollut hyvää.Olet juonut liian vähän, vähintään puolitoista litraa vettä ja helteellä enemmänkim.
Nesteen nauttiminen on a ja oo. Myös huolehtia siitä, ettei suolatasapaino järky paljosta nesteestä.
Välillä on kyllä kuin ähkyn puolella, kun mehua ja vettä kittaa.
Ruokaa kuluu puolet vähemmän, kuin tavallisesti, ainakin itsellä.- ö-Öö
Alemmassa aloituksessa oli aika paljon ehdotuksia.
Vaan onhan niitä vaikka mitä. Lihaliemi, kylmä latte kaikenlaiset keitot , ... onhan noita kaupoissa vaikka mitä. Edelleen nalkutan suolaveden erinomaisuudesta, mutta ruokaisampiakin nestejuttuja vaikka mitä.
=DW= ö-Öö kirjoitti:
Alemmassa aloituksessa oli aika paljon ehdotuksia.
Vaan onhan niitä vaikka mitä. Lihaliemi, kylmä latte kaikenlaiset keitot , ... onhan noita kaupoissa vaikka mitä. Edelleen nalkutan suolaveden erinomaisuudesta, mutta ruokaisampiakin nestejuttuja vaikka mitä.
=DW=Nalkutat ihan oikein. Ihmisen kehohan on suurelta osalta suolavettä.
Juuri sen tasapaino on tärkeää.
Tänään jo ajattelin, että pitäisikö paeta Espanjaan. Valitettavasti lentoliput vasta syyskuulle, säilyyköhän hengissä siihen asti. huh! Oli kesävieraita, paahtavan kuumaa sisällä, nyt mittarissa In 28, Out 24. Ilmalämpöpumppu olisi poikaa täälläkin, mutta ei sellaista niin vaan asenneta kerrostaloon. Ja kaikki viilennyslaitteet myyty loppuun, kuulemma.
Alasti nukkumaan, pelkän lakanan alle. Mutta ei saa valittaa, Suomessa on nyt KESÄ. Milloin seuraava?- Kestän.kuin.mies
Alasti lakanan päälle, on paremmin viileää. Pikku puhallin tuolla kauempana. Pyörittää edes ilmaa, samalla kun pyörin sängyssäni puoli horroksessa.
Nyt kirvelee silmät. Se on usein. Siirryin 35 tuuman näytön äärestä lojumaan tähän 10 tuuman näytölle. Pitäisi ostaa isompi yöläppäri.
Aamulla soi kello. Tiuku määrää elämää vielä tämän viikon - OloHelpottuuJa
Kastele lakana, niin helpottuu olosi.
juu sen ilmalämpöpumpun asennus luvan saaminen kerrostaloon
on varmaan hankalaa mutta jos on parveke niin mikä ettei
taloyhtiön lupahan siihen pitää saada
mutta uskon että näillä helteillä lupa irtoaa
jos joidenkin ihmisten terveydentilan takia
nyt jos koskaan kannattas luvat anoo
tulevia kesiä varten.
- reporankana
Mielestäni saa valittaa helteen aiheuttamaa tukalaa oloa. Tämä on niin harvinaista, että keho ei ole tottunut. Koska minun kehoni ei ole tottunut ja oireilee, niin mielikin kärsii kehon oirehtiessa.
noinhan se menee, trooppiseen ilmanalaan on luotu ihan erirotuiset ihmiset, meidät on luotu kylmyyttä kestämään.
- TyydyttääHyvinTuo
Minä juon raanavettä ja välillä jalostan vettä kuplilla ja ehkä pisaroilla jostain sitrushedelmästä puristettua mehua
- siittiöjuomaa
Minä juan vaan kivesvettä.
- urhea.oli.hän
Herkistää tää helle.
Silmät kostuivat lukiessani uutisen Hanna-Riikka Siitosen poismenosta.
R.I.P.- pitkinpöytää
Oliko tämä ihminen joku julkkis tai mitä? Ihmisiä kuolee päivittäin, nuoriakin, miksi ko. henkilö saa näin erikoista huomiota osakseen?
En ole varsinaista herkistymistä helteen seurauksena kokenut, mutta sellaisen huomion olen tehnyt, että erilaisia pieniä virheitä tulee esim. liikkeissä entistä helpommin tehtyä, viinilasi meni nurin huonon otteen seurauksena yms. - isoveljelle.voimia
pitkinpöytää kirjoitti:
Oliko tämä ihminen joku julkkis tai mitä? Ihmisiä kuolee päivittäin, nuoriakin, miksi ko. henkilö saa näin erikoista huomiota osakseen?
En ole varsinaista herkistymistä helteen seurauksena kokenut, mutta sellaisen huomion olen tehnyt, että erilaisia pieniä virheitä tulee esim. liikkeissä entistä helpommin tehtyä, viinilasi meni nurin huonon otteen seurauksena yms.Nyt silmäni kostuivat 6-vuotiaan pojan kuolemasta. Hän jäi 12-vuotiaan isoveljensä peruuttamaan traktorin alle.
Suren myös isoveljeä.
Julkkis tai ei, herkistyn.
Helle varmaan myötävaikuttaa hervottomillle otteille. Ainakin, jos sitä viiniä on jo ehtinyt nauttia.
(urhea oli hän) - en-eino-grönin-serkku
Nocomment2 kirjoitti:
Oli julkkis
Julkisuutta ja "julkisuutta" on montaa eri lajia. Etenkin nykyisin. Että sinne metsään uppoaa nimet niitä erityisemmin tuntematta.
Toki kenellä elon projektori on aktiivi käytössä, muistaa tai tietää Hannan olleen Matti Fredi Siitosen tytär. Onhan hänellä äitikin, mikä kaupungin ex johtaja niminen hän olikaan?
Uskon, että monikaan ei muista enää yhdistää Hannaa Fredi nimeen.
- Entinen.keittäjä
Vettä, rasvatonta piimää ja rasvatonta maitoa juon ja tykkään kylmästä kahvista. Maito ja piimä pitävät myös nälkää, kun ei ruoka oikein maistu, ei tule turvonnut olo, jos ei ole maitoallergiaa. Alkoholin olen jättänyt kokonaan nyt helteillä, se kuivattaa. Ripautan kielen päälle suolaa koska alhaisen verenpaineen takia alkaa huimata.
Yllätti Hanna-R:n poismeno kun sen aamutuimaan iltalehdestä luin, vaikka onkin pitkään sairastanut. Minusta on aina väärin, jopa järkyttävää, jos vanhemmat joutuvat haudata oman lapsensa, tässä tapauksessa ainoansa. Luonnollisempaa olisi mennä ikäjärjestyksessä.- Eiainoa
Nocomment2 kirjoitti:
Sairaus vei
RIP Hanna-Riikka Siitonen, ainoa lapsiOnhan hänen äidillään poika.
Nocomment2 kirjoitti:
Sairaus vei
RIP Hanna-Riikka Siitonen, ainoa lapsiVastaan-otto-keskuksissa on lapsia paljonkin.
Itkevätköhän he kiitosta.
Vai siitosta.
H.hunksz kirjoitti:
Vastaan-otto-keskuksissa on lapsia paljonkin.
Itkevätköhän he kiitosta.
Vai siitosta.
H.Kuuluuhan tähän laulukin.
Melkein unohdin.
https://www.youtube.com/watch?v=IVKoIjkUwZg
H.
Helpottaa kovasti, kun muistaa, että talvella voi olla 30 astetta pakkasta, ei räntäsadekaan mukavaa ole, ja lunta voi olla aamulla 30 senttiä.
Kyllä minulla 20 asetta riittäisi. Nyt kuulu jotain jyrinää, niin kuin ukkonen. Ukkosia ei ole ollutkaan.
Vähän kummalliselta näyttää, kun ihmiset kantaa kaupat tyhjiksi kivennäisvesistä. Täällä ainakin on hanavesi lähdevettä, ja sitä voi hyvin juoda. Eikö niitä kivennäisiä saa ruuasta, tarviiko niitä ostopulloista juoda, tuhlausta, mikä tuhlausta.
Tuntuu ukkonen jyrisevän, jospa se vielä sataa,, ja vähän viilenee.- ö-Öö
Vesi on vettä
Kraanavesi kuitenkin käsiteltyä, eri makuista, kuin pullovesi. Pullovedessä teoriassa myös jotain mineraalien tapaista. Mä vetänyt muutaman kuukauden pullovettä. Syy, mökillä kraanavesi pahanmakuista. Johtuu pitkästä vedosta ja vähästä käytöstä. Vesi sinällään laadukasta, lähdevesipohjaista. Vaan, aika kauan pitää vedellä vessaa ja kulkea suihkussa, ennenkuin putkisto huuhtoutunut. Kandeee hokata, putkisto kuuskytluvulta.
Ja totta, vaikka tsadissa on hyvä vesi, välillä tulee ostettua pullovettäkin. Jo senkin takia, että pullo tulee laitettua jääkaappiin, mutta jostain syystä kraanavetä ei ikinä muista/viitsi :D
Loma-aika, pullovesiä kuluu paljon. Kuin keskariakin.
=DW= ö-Öö kirjoitti:
Vesi on vettä
Kraanavesi kuitenkin käsiteltyä, eri makuista, kuin pullovesi. Pullovedessä teoriassa myös jotain mineraalien tapaista. Mä vetänyt muutaman kuukauden pullovettä. Syy, mökillä kraanavesi pahanmakuista. Johtuu pitkästä vedosta ja vähästä käytöstä. Vesi sinällään laadukasta, lähdevesipohjaista. Vaan, aika kauan pitää vedellä vessaa ja kulkea suihkussa, ennenkuin putkisto huuhtoutunut. Kandeee hokata, putkisto kuuskytluvulta.
Ja totta, vaikka tsadissa on hyvä vesi, välillä tulee ostettua pullovettäkin. Jo senkin takia, että pullo tulee laitettua jääkaappiin, mutta jostain syystä kraanavetä ei ikinä muista/viitsi :D
=DW=Oon minäkin kantanut vettä. Pikkupoikana ruokavesi haettiin lähteestä tuolta mäen alta, matkaa yli 200 mtriä. Mulla oli viiden litran astia, vanhemmilla ja isommilla sisaruksilla sanko.
Nyt kun saa hanasta hiekkakankaan lähdevettä, niin on hölmönnäköistä, kun ihmiset kantaa selkävääränä kaupasta 10 litran pullopakkauksia vettä.- mimmimum-..mi
Nyt kun oli nämä nuorten kisat ...telkkarissa näytettiin kun ulkomailta tulijat....lapset ja nuoret ihmettelivät ...voiko juoda hanavettä...ihanaa...en ole eläessäni ikinä juonut hanavettä...huudahtivat..
Kyllä minäkin olen usein katsonut kun selkä vääräällään kannetaan vettä kaupasta...toki olen itsekin joskus ostanut pienen pullon vettä...esim. matkalle.. - 1eero
Meilläpäin on järvivesi puhdasta, ei jokapaikassa, kerran kaksi keski-eurooppalaista melojaa kysyi mistä saisi juotavaa niin siihen minä " tehähän melotte juomavedessa, puhdasta on kun ei ihan rantavedestä ota.
- Heikunkeikku
1eero kirjoitti:
Meilläpäin on järvivesi puhdasta, ei jokapaikassa, kerran kaksi keski-eurooppalaista melojaa kysyi mistä saisi juotavaa niin siihen minä " tehähän melotte juomavedessa, puhdasta on kun ei ihan rantavedestä ota.
"tehän melotte juomavedessä..."
Olipas hauskasti sanottu.
Mitäs nää kysyjät sitte sanoi? Pyörikö silimät päässä talterikin kokoisena ja suu moikuliaisena?
Vai luulivatko, että laskettelet valhettelua?
Joivatkohan sitä vettä? - 1eero
Heikunkeikku kirjoitti:
"tehän melotte juomavedessä..."
Olipas hauskasti sanottu.
Mitäs nää kysyjät sitte sanoi? Pyörikö silimät päässä talterikin kokoisena ja suu moikuliaisena?
Vai luulivatko, että laskettelet valhettelua?
Joivatkohan sitä vettä?Joo, näytin kuupalla miten koukataan järvestä ja juodaan, keskustelu jäi kehnoksi levveellä savon murteella mut viittomalla elehtien vettä ryystäen hokasivat, varmaan tuumasivat ettei ves iha heti lopu.
- pullopullo
ö-Öö kirjoitti:
Vesi on vettä
=DW=Millä me elettiin ja hyvinkin pärjättiin joskus 50- 60- luvuilla kun pienissä vaatimattomissa kaupoissa ei ollut sataa merkkiä erilaisia pullotettuja vesiä?
- Entinen.keittäjä
"Eiainoa", onpa kummallista että Eeva-Riitta Siitosella olisi poika. Jonkin verran olen elämässäni lööppejä ja juorulehtiä selannut, eikä ole koskaan tullut esiin. Missä sellainen poika vaikuttaa? Olisiko tosiaan äiti jättänyt mainitsematta netti-ikkunassaan toisen lapsensa. Kyllä ihmettelen.
- outoa.on
Wikipediassa kerrotaan hänellä olevan kaksi lasa, miksei halua toista mainita omassa netti-ikkunassaan.
Vanhaa tieto se on, olen kauan sitten tiedon lukenut. - outoa.on
outoa.on kirjoitti:
Wikipediassa kerrotaan hänellä olevan kaksi lasa, miksei halua toista mainita omassa netti-ikkunassaan.
Vanhaa tieto se on, olen kauan sitten tiedon lukenut.Po. lasta.
- Entinen.keittäjä
outoa.on kirjoitti:
Po. lasta.
No niinpä on, vilkaisin myös Wikipedian. Kai hänellä on jokin syy olla kertomatta asiasta ja saa minun puolestani olla. Jätän vatvomatta enää. Oma on asiansa.
- janytohjelmamerilinja
Hän on Eva-Riitta. Uransa alun hän loi toimimalla TV- kuuluttajana.
- Se-oli-tabu-silloin
Synnytti nuorena AU lapsen ja antoi pois.
- Heikunkeikku
29,8 astetta nyt. Oon yrittänyt istuskella tuola pihalla varjohkolla kohdalla. Nyt oli pakko siirtyä sisätiloihin. Sisällä on lämpöä 26,6. Ei kaaheesti naarata, eikä laalata.
Kraanasta vettä juon. Ja hyvää on. Kivennäisvesiä en juo koskaan. En tykkää siitä poreilevuudesta. Muikiaakin hyh.
Lähdevettä ostan putelin, mikäli oo unohtanut ottaa kotoa vettä pulloon.
Pihalla ei ole nyt kuulunut kaivinoneitten meteliä, eikä muutakaan kovaa ääntä. Pitkästä aikaa oon saanut nauttia vain kotona olemisesta hiljaisuudessa. Olen jopa kuullut lintujen liverrystä.
Kahvia oon aamulla juonut taas ämpärillisen. Kyllä on maistunut.
Lämmintä ruokaa en ole laittanut. Ostin eilen laiskuuksissani tälle päivälle maksalaatikkorasian.
Sen söin kylmänä tuola pihan varjossa suoraan rasiasta ja lusikalla lappasin.
Illan suussa taas herään henkiin ja lähden jonnekin?
Nautin illallisista. Ei ruuasta vaan illoista. Hyttysiä ei täällä näy eikä kuulu. Perin kummallista.
Siis edes kärpäsiä ei näyskentele. Perin kuumallista.
Sudenkorennot ovat saapuneet. Ne on jotenkin kauheen kivoja isoudessaan. Pareittain liihottelevat.
Myös valkoisia perhosia, parilennoilla nekin, kuleksivat voisin sanoa sankoin joukoin.
Yhtäkään leppäkerttua en ole havainnut. Perin kummallista.
Tänä kesänä paljon "perin kummallisuuksia".Täällä on sankoin joukoin oikein suloisia suppupaarmoja. Ne tulevat iloisesti tervehtimään, jos ei ihan heti huomaa, niin jo kohta tökäsevät tervetuliaspistoksen.
Kurkipariskunnalle tuli kaksi poikasta, mutta yksi oli lentänyt lankaan, niin nyt niillä on yksi, harmittaa.
Aamuyöllä käyvät syömässä perunoita ja jyviä, ei niitä paljoa näe.
Olen minä vähän pettynyt :). minä olen pitänyt Sinua oikein hienona naisena, melkein teititellyt.
Nyt Sinä sanot syöneesi maksalaatikkoa, ja suoraan alumiinirasiasta, kylmänä vielä. Mitähän tuosta ajattelisi :).
Minä kuitenkin kävin kaivamassa maasta perunoita , kiehutin ne, ja söin ne nätisti veitsellä ja haarukalla. Jälkiruokana oli raparperisoppa mansikoilla. Lautaselta ja lusikalla söin.
Ja minä oon pitänyt itseäni kokolailla sivistymättömänä.- Heikunkeikku
k-kotton kirjoitti:
Täällä on sankoin joukoin oikein suloisia suppupaarmoja. Ne tulevat iloisesti tervehtimään, jos ei ihan heti huomaa, niin jo kohta tökäsevät tervetuliaspistoksen.
Kurkipariskunnalle tuli kaksi poikasta, mutta yksi oli lentänyt lankaan, niin nyt niillä on yksi, harmittaa.
Aamuyöllä käyvät syömässä perunoita ja jyviä, ei niitä paljoa näe.
Olen minä vähän pettynyt :). minä olen pitänyt Sinua oikein hienona naisena, melkein teititellyt.
Nyt Sinä sanot syöneesi maksalaatikkoa, ja suoraan alumiinirasiasta, kylmänä vielä. Mitähän tuosta ajattelisi :).
Minä kuitenkin kävin kaivamassa maasta perunoita , kiehutin ne, ja söin ne nätisti veitsellä ja haarukalla. Jälkiruokana oli raparperisoppa mansikoilla. Lautaselta ja lusikalla söin.
Ja minä oon pitänyt itseäni kokolailla sivistymättömänä.Voiku mua alkoi nolottamaan, kun kerroin maksalaatikon syömisestä. Mutta usko, että tää kerta oli ainoa kerta kun tuolla tavalla sivistymättömästi sen naamaani lappasin. Sen verran piisas kuumuudesta huolimatta älyä, että menin sen rasian kans nurkan taa, hameenhelmoissa oli rasia piilossa ja ympärilleni katsoin, ettei vaaaaaan kukaan tätä syömistoimenpidettä näkisi.
Mutta kun täälä ON kertakaikkiaan niin kuuma, että jalaatkin on fleetruna, niin en kykene toimimaan ruuankaan suhteen normaalilla tavalla.:)
Paarmat on inhottavia. Ne rakastavat minun lihaani. Joka kohta kehosta kelpaa niille. Heidän maailmassaan vastaan huippu hyvää jälkiruokaa:) En tahtoisi olla niin herkullinen ihminen. Onneksi mun pihassani ei niitä lenneskele.
Viitseliäs oot, jos raparperikiiseliä mansikoitten kans oot viitsinyt tehdä. Se yhdistelmä onkin parasta. Niin olen itsekin aina raparperikiiselin tehnyt. Melkein alkoi tekemään mieli.
Kurja kurkiraukkanen, jos lankaan lenteli. Toivottavasti ei kärsinyt ja kitunut ennen kuolemaa.
Elikkä oliko se niin, että joudut keittämään ne perunat? Tokko ne raakoja perunoita.
En ihmettele, vaikka muusia tekisit kurjille:) Sen verran kova poika oot niitä hoitamaan. Ruuasta huolehtimaan. Heikunkeikku kirjoitti:
Voiku mua alkoi nolottamaan, kun kerroin maksalaatikon syömisestä. Mutta usko, että tää kerta oli ainoa kerta kun tuolla tavalla sivistymättömästi sen naamaani lappasin. Sen verran piisas kuumuudesta huolimatta älyä, että menin sen rasian kans nurkan taa, hameenhelmoissa oli rasia piilossa ja ympärilleni katsoin, ettei vaaaaaan kukaan tätä syömistoimenpidettä näkisi.
Mutta kun täälä ON kertakaikkiaan niin kuuma, että jalaatkin on fleetruna, niin en kykene toimimaan ruuankaan suhteen normaalilla tavalla.:)
Paarmat on inhottavia. Ne rakastavat minun lihaani. Joka kohta kehosta kelpaa niille. Heidän maailmassaan vastaan huippu hyvää jälkiruokaa:) En tahtoisi olla niin herkullinen ihminen. Onneksi mun pihassani ei niitä lenneskele.
Viitseliäs oot, jos raparperikiiseliä mansikoitten kans oot viitsinyt tehdä. Se yhdistelmä onkin parasta. Niin olen itsekin aina raparperikiiselin tehnyt. Melkein alkoi tekemään mieli.
Kurja kurkiraukkanen, jos lankaan lenteli. Toivottavasti ei kärsinyt ja kitunut ennen kuolemaa.
Elikkä oliko se niin, että joudut keittämään ne perunat? Tokko ne raakoja perunoita.
En ihmettele, vaikka muusia tekisit kurjille:) Sen verran kova poika oot niitä hoitamaan. Ruuasta huolehtimaan.Mutta aattele, ne on jo ainakin 15 vanhoja, luultavasti ovat ne alkupräiset. Vanhimmat kurjet on 18 vuotiaita.
Sai ne eilen pullapalan ja vaaleaa leipää myös.
On auringossa liian kuumaa, Nurmikot kuivaa pystyyn.
Tuo kukkapenkki vielä, siihen kai pitää letku vetää, kun se nyt kukkii, ei siinä muutama litra meinaa yhtään mitään.- Bengalitikku
Paarman purema on inhottava. Sehän voi uidessa tulla pään yläpuolelle härväämään ja lätsähtää litteästi iholle.
Mulle puremasta tulee isorokkorokotuksen kokoinen punainen paukama.
Yök.
Sunnuntai-iltana metsäpolulla ne isot mustanruskeat muurahaiset oli ihan raivona. Ne kipristyy nilkkaa ja hapottaa eivätkä lähde kuin luunapilla.
Pikkuölliäiset kiusaa. En tykkää. Bengalitikku kirjoitti:
Paarman purema on inhottava. Sehän voi uidessa tulla pään yläpuolelle härväämään ja lätsähtää litteästi iholle.
Mulle puremasta tulee isorokkorokotuksen kokoinen punainen paukama.
Yök.
Sunnuntai-iltana metsäpolulla ne isot mustanruskeat muurahaiset oli ihan raivona. Ne kipristyy nilkkaa ja hapottaa eivätkä lähde kuin luunapilla.
Pikkuölliäiset kiusaa. En tykkää.Uiminenhan on vaarallista, siinä voi hukkua. Saattaa olla 50 vuotta, kun olen järvessä uinut, vesikin on kylmää.
Nyt satoi, täällä ei paljoa, mutta olin parin kilometrin päässä töissä, siellä tuli rankasti, ja salamoi.
Savusauna lämpiää, joskus tullut rankka kuuro, kun on ilkosillaan poistulossa. Ei mikään huono kokemus. Toivottavasti tulis nytkin.
pelkkä veden juominen kyllästyttää, mutta teen kuumilla ilmoilla keittoa, niin saan syödessäni sekä nestettä että tarpeellista suolaa, nesteenhän ei tarvitse olla kylmää. keitoissa on sekin hyvä puoli, että kun kunnollisen kattilallisen sitä keittää, ei tarvitse olla hellan ääressä ruokaa laittamassa päivittäin.
- qwrqw5qw5
Hedelmissä ja vihanneksissa on parhaimmillaan 90% vettä. Kurkussa on tuo 90%
Kofeiiniton kahvi on kans hyvä- Bengalitikku
Se mainostamani mehuvichy.
Jännää, että mitään limpsoja ei tee ollenkaan mieli.
Ne käyvät silloin,,kun vatsa on kuralla.
Cocis on pizzajuoma.
Tuolta toisesta ketjusta kuuntelin musiikin ja Hanna-Riitan ystävän Ninan kuvakoosteen, mikä välitti hyvän ystävyyden.
Minä tiesin, että hän oli Fredin tytär.
Elämä on kummallista.
- MarjakeittoSOK
Sok:n marjakeitto purkki. Purkkiin jää keittoa huomattava määrä, koska korkin avausmekanismi röpeltää korkkia avatessa materiaalia sisäänpäin. Ei hyvää suunnittelua ollenkaan. Purkin pohjalle jää keitosta jota et saa käyttöön muuten kuin purkin katkaisemalla saksilla.
https://www.foodie.fi/entry/vadelmakeitto-sokeroimaton/6414893504462
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822