Naiselle hyvää huomenta! :)
Kohtapuolin mä lähden töihin hikoilemaan..
Torstai aamua
7
238
Vastaukset
- Huomentasullekkin
Toivottavasti saat olla edes välillä ulkotiloissa.
- hyväätyöpäivää
sulle sinne. Missä sit ikinä hikoiletki. Eiks sun töissä ole imastointia? 😛
- kenkienhautausmaa
Tuli juuri mieleen sama asia että eikös sisällä ole viileämpi kuin seisoa auringonpaisteessa.
Ihosyöpä tulee heti liiasta auringonpaisteesta, tai aurinko PISTÄÄ kuin ampiainen pistoksen päähän josta aiheutuu päänsärkyä ja huonoa oloa.
- Entykkääsinusta
Ei Jeeeeeesus!!
iän ikuinen pleijeri trolli jolla muijst vaihtuu ketä kaipailee on nolo ja välttelen yleensä vastaamasta mitään koska tämä trolli muuten luulee et häntä joku oikeasti täällä kaipaisi
Nyt kuitenkin sanon että yöni oli piinaava ja aamuyöstä vedin hermokilaria itsekseni kun migreeni oli yltynyt yöllä järkyttävän kovaksi.
Puol viis aamuyöstä kävin lääkevarastoilla triptaanin ottamassa ja sitten hajotoillen tosi outoon särkyyn kaaduin takaisin unille.
Kipu oli illalla toispuoleista ja vaikeampaa joten ajattelen buranalla selviäväni mutta yöllä koko lantussa säteili.
voimakas kipu joka oli levinnyt koko päähän. En osannut paikantaa yhtä kohtaa päässä enää missä sattui. Molemmilla ohimoilla, otsalla, takaraivolla...
Yöllä se saa minut hermostuun kun se herättää ja estää nukahtamista ja yöllä kun unesta siihen herää niin unisena mielikuvitus liitää pimeydessä aivoinfarktiin ja kasvaimiin saakka ennen kuin tokenee kunnolla valveille ja lähtee triptaania hakeen migreeniin - ThePinkBot
Kuokka onkin aikanen mato... korjaan lintu =>
- tinderlintu
Pitää palstaa omana Tinderinä...
- onsesemmonen
Ken kuokkaa saa maistaa, se elämään vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698