paineen tunne/jomotus häpyluun kohdalla

barokki

oikealla. Mitähän tämä voisi olla, onko muilla kokemuksia? Laitoin tuki-ja liikuntaelinsairauksien puolelle tämän kyssärin ensin. Mutta lienee gynekologinen ongelmakin mahdollinen..
Teen enimmäkseen seisten töitä niin nyt olen kiinnittänyt tähän tuntemukseen huomioita enemmän..se on vaivannut kyllä jo jonkin aikaa. Mitään ulkoista eroa ei löydy oikealta, ei turvotusta, pattia tms, ei häpyluun kohdalta eikä nivusesta kun olen itse painellut. Mihinkään ei tietääkseni ole kolauttanut tmv
Itse asiassa huomasin kivun kautta tarkemman kohdan tälle epämääräiselle oikeavoittoiselle painon tunteelle: seisoin vessassa peilin edessä ja nojasin altaan reunaan jolloin tuntui kipuna oikealla häpyluun kohdalla. Nytkin siinä on sellainen paineen tunne.
Pystyn kävelemään, juoksemaan jne eli ei mikään tärähdyskipu tms pahenna. Jomottaa vaan ja on sellainen ärsyttävän tuntuinen. Onko kellään mitään vastaavaa ollut?
Mulla on virtsavaivoja (ei tulehduksellista vaan yliaktiivinen rakko)mutta niitä ollut jo useita vuosia. Gynen tutkimus oli ok viime vuoden loppupuolella, papat puhtaat jne.
Osaisiko joku arvata mitä tämä voisi olla tai olisiko vastaavasta kokemusta? Ei ole munasarjojen kohdalla vaan suht keskellä.

5

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käypä.lääkärillä

Oireesi saattavat viitata IC-kystiittiin, eli virtsarakon kipuoireyhtymään. Urologit tuntevat tämän vaivan ja siihen on olemassa lääkkeitä.

• apuja

Tolterodin-nimisestä lääkkeestä voi olla apua.

• MatiasOskari

Varmaan ois parasta, että annat lääkärin tehdä diagnoosin etkä itte ala kuvittelemaan jotain. Korkeintaan virtsatulehdus, ei sen suurempaa.

• ssf4333222dd

"Korkeintaan virtsatulehdus" - älähän sinä ala leikkimään lääkäriä tällä palstalla.

• eisenkummempaa

Se on luu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      362
      3878
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3081
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2523
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      1707
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      181
      1569
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1550
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1503
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1109
    9. 61
      1022
    10. 94
      988
    Aihe