Hyvä kampaaja Pattayalta.

TinderTytsy

Avataas uusi keskustelu, jotta saisi tuoreita kokemuksia.
Eli mistä Pattayalla löytyisi hyvä ja mielellään edullinen kampaamo hiusten väriin ja leikkaukseen? Kokemuksia otetaan vastaan erityisesti niiltä, jotka leikkauttaneet paksua, taipuisaa tukkaa, koska vaatii tiettyä erityisosaamista.
Hua Hinin ylihinnoiteltuihin ja toistaitoisiin kampaamoihin en enää luota, joten katsotaan, josko lahden toisella puolen onnistaisi.

12

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sparraaja

Jotta josko nääs suosittelen ottamaan yhteyttä paikalliseen Savolaiseen, hänellä valokuva kampaajasta ja kampaamon risteyksestä, osoitteen tiedät, parkkihalliin ja hissillä ylös.

• TinderTytsy

Tarkoitatko sitä Savolaista joka on hidas Hämäläinen ja kaikki nimimerkit tuntee julkkiksen?

Mun kaveri lähetti sille valokuvansa ja se alkas levittään sitä kihlattunaan.

• No, kaikkea saa kysyä. Jomtien ja Pattayan välissä.

Itse olen huomannut, että Tehp Prasit rodilla heti Food mart:in alapuolella on pari
      hyvää parturia ja kampaamoa... katso missä on jonoa ja sillai.... ! Toki Pattayalla on
      varmaan liki 1000 parturia ja kampaamoa... !

• TinderTytsy

Tiedäthän toki mitä suomalaiset parturit ovat.
        Montako huoraa Pattayalla on, onko jonoa?

• karvat.veks

Tukcomin lähellä on kokonainen soi partureita ja kampaamoja.

• Nenänen2010

Minulla on kalju mutta nenäkarvat ongelma.
      Menen aina sinne missä on jonoa, seison sitten siinä jonossa, mitä parempi frissa, sitä kauemmin jonotan.

• menen.toistekin

Soi Buakhaon alkupäässä on parturiliike, jossa työskentelee pieni ja upeavartaloinen mimmi. Sellainen timmi tasku-venus. Hiusten leikkaus jo oli sykettä nostattavaa, kun tyttö tukanleikkuun edetessä painoi uhkeat terhakat rintansa kiinni olkavarsiini ja leikatessaan hieroi niitä kutsuvasti käsivarttani vasten. Kun hiukset oli leikattu, niin siirryimmekin yhdessä takahuoneeseen viimeistelemään miellyttävän parturikäynnin. Täyden palvelun parturiliike ja hiuksetkin tuli tyylikkäiksi.

• hehehehehehee

Jouko, Jouko. Muista ottaa lääkkeesi. Tunnettu tosiasia on, että Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.

• JoukkoIdiootteja2010

Pitää paikkansa joukossa rakkaat Pattayan onnelliset.

• heheheee

Mitä ihmettä sinä kaljupää Jouko kyselet hiusten leikkuusta. Kysyle mieluimmin kaljun kiillotuksesta.

• Pyynnöstäsi

Missä Pattayalla voi kiillottaa kaljua?

• seonmullevarattu

Soi ysi vai kymppi... Sea me Spring hotellista kun kävelet 15 metriä kohti rantaa, niin on niin nätti parturi että olen käynyt siellä vaikkei olis tarvinnutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3041
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2119
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      66
      1978
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1833
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1563
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      39
      1336
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1282
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1265
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1065
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1056
    Aihe