Avataas uusi keskustelu, jotta saisi tuoreita kokemuksia.
Eli mistä Pattayalla löytyisi hyvä ja mielellään edullinen kampaamo hiusten väriin ja leikkaukseen? Kokemuksia otetaan vastaan erityisesti niiltä, jotka leikkauttaneet paksua, taipuisaa tukkaa, koska vaatii tiettyä erityisosaamista.
Hua Hinin ylihinnoiteltuihin ja toistaitoisiin kampaamoihin en enää luota, joten katsotaan, josko lahden toisella puolen onnistaisi.
Hyvä kampaaja Pattayalta.
12
249
Vastaukset
- Sparraaja
Jotta josko nääs suosittelen ottamaan yhteyttä paikalliseen Savolaiseen, hänellä valokuva kampaajasta ja kampaamon risteyksestä, osoitteen tiedät, parkkihalliin ja hissillä ylös.
- TinderTytsy
Tarkoitatko sitä Savolaista joka on hidas Hämäläinen ja kaikki nimimerkit tuntee julkkiksen?
Mun kaveri lähetti sille valokuvansa ja se alkas levittään sitä kihlattunaan.
No, kaikkea saa kysyä. Jomtien ja Pattayan välissä.
Itse olen huomannut, että Tehp Prasit rodilla heti Food mart:in alapuolella on pari
hyvää parturia ja kampaamoa... katso missä on jonoa ja sillai.... ! Toki Pattayalla on
varmaan liki 1000 parturia ja kampaamoa... !- TinderTytsy
Tiedäthän toki mitä suomalaiset parturit ovat.
Montako huoraa Pattayalla on, onko jonoa?
- karvat.veks
Tukcomin lähellä on kokonainen soi partureita ja kampaamoja.
- Nenänen2010
Minulla on kalju mutta nenäkarvat ongelma.
Menen aina sinne missä on jonoa, seison sitten siinä jonossa, mitä parempi frissa, sitä kauemmin jonotan. - menen.toistekin
Soi Buakhaon alkupäässä on parturiliike, jossa työskentelee pieni ja upeavartaloinen mimmi. Sellainen timmi tasku-venus. Hiusten leikkaus jo oli sykettä nostattavaa, kun tyttö tukanleikkuun edetessä painoi uhkeat terhakat rintansa kiinni olkavarsiini ja leikatessaan hieroi niitä kutsuvasti käsivarttani vasten. Kun hiukset oli leikattu, niin siirryimmekin yhdessä takahuoneeseen viimeistelemään miellyttävän parturikäynnin. Täyden palvelun parturiliike ja hiuksetkin tuli tyylikkäiksi.
- hehehehehehee
Jouko, Jouko. Muista ottaa lääkkeesi. Tunnettu tosiasia on, että Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.
- JoukkoIdiootteja2010
Pitää paikkansa joukossa rakkaat Pattayan onnelliset.
- heheheee
Mitä ihmettä sinä kaljupää Jouko kyselet hiusten leikkuusta. Kysyle mieluimmin kaljun kiillotuksesta.
- Pyynnöstäsi
Missä Pattayalla voi kiillottaa kaljua?
- seonmullevarattu
Soi ysi vai kymppi... Sea me Spring hotellista kun kävelet 15 metriä kohti rantaa, niin on niin nätti parturi että olen käynyt siellä vaikkei olis tarvinnutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151