Liian fiksu itseinho

Fiksuus

Miten voi itseinho olla näin suurta. Juu taustalla on koulukiusaamista 12 vuoden ajalta. Yläaste elämän pahinta aikaa. Aina kerrottu kuinka en kuulu tänne ja kuinka ruma kuvottava vastakkaisen sukupuolen mielestä. Ja vielä 30 vuoden iässäkin arvet ovat niin suuret, että uskon jo tähän itsekkin. Liian fiksu luonteeltani tekemään mitään radikaaleja päätöksiä. Liian fiksu peittämään kaiken ahdistuksen muilta. Liian fiksu kertomaan kenellekkään ahdistuksesta. Liian fiksu päästämään ketään lähelle. En vain halua että kehenkään muuhun sattuu, tai joutuu häpeämään minua. Aina ollut vahva itsenäinen nainen, joka pärjää. Tätä kulissia pitänyt yllä niin kauan ja se alkaa rakoilla. Tunnen että pohja pettää pian. Olen aina pitänyt elämäni kiireisenä, jotta ei tarvitse pysähtyä. Jotta saan peitettyä ongelmat itseltänikin. Jos joku yrittää lähestyä niin tyrmään vaistomaisesti pois. Ajatuskin pelkästä sääli yrityksestä kuvottaa, kun eihän kukaan voi... Liian fiksu hakemaan apua. Koska tiedänhän ettei tämä ole normaalia. Ei siihen todistusta tarvita. Miten lopettaa olemasta liian fiksu ennen, kuin räjähtää? Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Onhan tämäkin ensimmäinen askel. Koska olet nyt ensimmäisten joukossa joka tietää...

6

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiisulle

Hei sulle aloittaja:) Tuntuu tutulta sun kirjoitus, itsekin häpeän itseäni, enkä päästä ketään lähelleni. Kun on yksin, kukaan ei voi satuttaa.. Hae sulle apua, voi auttaa sua. Miten tänään olet voinut?

• Dhkgjfur f uftfjdhkcxvk karma kostaa takaisin.

• kysynvaan

HYI HITTO MIKÄ KUVA, OOT SAIRAS...

• Komea eikö vain :D ja itse asiassa mulla on tällä hetkellä hieman flunssaa mutta ei mitään vakavaa.

• kysynvaan

No komeutta on monenlaista.. mua pelottaa sun kuva :D Mitä jos tuut yöllä mun sängyn viereen ja herään siihen :( parantelehan itseäsi flunssalta ja levollista yötä ja enkelten suojelusta itse kullekin..

• oonvaajoku

Ymmärrän sua. Kärsin itse vähän samankaltaisista asioista. Minuakin on kiusattu peruskoulussa ja sen lisäksi on lapsuuden trauma takana. Olen myös saman ikäinen kuin sinä paitsi miespuolinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      268
      24480
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      2154
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      196
      1555
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      138
      1437
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1219
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      978
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      84
      811
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      776
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      698
    Aihe