Liian fiksu itseinho

Fiksuus

Miten voi itseinho olla näin suurta. Juu taustalla on koulukiusaamista 12 vuoden ajalta. Yläaste elämän pahinta aikaa. Aina kerrottu kuinka en kuulu tänne ja kuinka ruma kuvottava vastakkaisen sukupuolen mielestä. Ja vielä 30 vuoden iässäkin arvet ovat niin suuret, että uskon jo tähän itsekkin. Liian fiksu luonteeltani tekemään mitään radikaaleja päätöksiä. Liian fiksu peittämään kaiken ahdistuksen muilta. Liian fiksu kertomaan kenellekkään ahdistuksesta. Liian fiksu päästämään ketään lähelle. En vain halua että kehenkään muuhun sattuu, tai joutuu häpeämään minua. Aina ollut vahva itsenäinen nainen, joka pärjää. Tätä kulissia pitänyt yllä niin kauan ja se alkaa rakoilla. Tunnen että pohja pettää pian. Olen aina pitänyt elämäni kiireisenä, jotta ei tarvitse pysähtyä. Jotta saan peitettyä ongelmat itseltänikin. Jos joku yrittää lähestyä niin tyrmään vaistomaisesti pois. Ajatuskin pelkästä sääli yrityksestä kuvottaa, kun eihän kukaan voi... Liian fiksu hakemaan apua. Koska tiedänhän ettei tämä ole normaalia. Ei siihen todistusta tarvita. Miten lopettaa olemasta liian fiksu ennen, kuin räjähtää? Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Onhan tämäkin ensimmäinen askel. Koska olet nyt ensimmäisten joukossa joka tietää...

6

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiisulle

      Hei sulle aloittaja:) Tuntuu tutulta sun kirjoitus, itsekin häpeän itseäni, enkä päästä ketään lähelleni. Kun on yksin, kukaan ei voi satuttaa.. Hae sulle apua, voi auttaa sua. Miten tänään olet voinut?

    • Dhkgjfur f uftfjdhkcxvk karma kostaa takaisin.

      • kysynvaan

        HYI HITTO MIKÄ KUVA, OOT SAIRAS...


      • Komea eikö vain :D ja itse asiassa mulla on tällä hetkellä hieman flunssaa mutta ei mitään vakavaa.


      • kysynvaan

        No komeutta on monenlaista.. mua pelottaa sun kuva :D Mitä jos tuut yöllä mun sängyn viereen ja herään siihen :( parantelehan itseäsi flunssalta ja levollista yötä ja enkelten suojelusta itse kullekin..


    • oonvaajoku

      Ymmärrän sua. Kärsin itse vähän samankaltaisista asioista. Minuakin on kiusattu peruskoulussa ja sen lisäksi on lapsuuden trauma takana. Olen myös saman ikäinen kuin sinä paitsi miespuolinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe