Heippa! Mulla olisi tällainen pieni muotoinen kesäteatteri projekti nuorille näyttelijöille keski Suomessa. Eli siis jos olet yläkoulu ikäinen (tai siinä paikkeilla) pistä koodia tulemaan niin voit päästä kesäteatteriin mukaan! Kokemuksella ei ole väliä, eikä sukupuolella! Ois aika mahtavaa saada kunnon porukka kasaan ja mistä tietää miten hyviä meistä vielä tulee!
Etsitään lapsi näyttelijöitä
Kesä_teatteri
2
281
Vastaukset
- hoonosoomi
Onko kännykällä kirjoitettu teksti, kun yhdyssanat on ihan hukassa?
- Kesä_teatteri
Joo on sori :) eiköhän siitä selvää saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900