Vai joko pitää haukkoo henkee happee saadakseen?
Itse olen ottanu nämä helteet rennosti, turhia rehkimättä
Pihiseekö henki
9
153
Vastaukset
- henkikulkee
Samoilla eväillä menty,ei oo mitään ongelmaa vielä koettu.Vedensaannista kun huolehtii, ei muusta väliä.
Aika paljon joutuu hikoilemaan jos jotain tekee. Henki ei pihise, uinti tai viileä suihku auttaa.
Odotan vielä illan viilenemistä, sitten ajelen lenkin pyörällä.Eräs tunnettu tv-stara jossain mediassa neuvoi suolankäytöstä näin helteellä. Hikeä kun pukkaa sitä enemmän, mitä enemmän vettä juo, niin suola kuulema auttaa. Se kait sitoo nestettä elimistöön.
Neuvoa noudatin tänään, ja ompa ollutkin vähemmän hikinen päivä!
- Mikä_milloinkin
----Itse olen ottanu nämä helteet rennosti, turhia rehkimättä----
Minä taas en rehki milloinkaan, oli helle tai ei.- Bengalitikku
Jotain voi tehdä aamulla tai illalla.
Päivällä voi pitää siestaa tai katsoa pois tallenteita tai tehdä sudokuja.
Pyöräilin päivällä, sillä nyt kun tuulee, se on ainoa siedettävä liikkumistapa.
Olisi rästihommia, mutta nehän ovat vain rästejä. Olkoot.
- pirremiinapas
Ei pihise, vaapukoita keräsin tänään, lämmin oli ja paljon marjoja, ei haitanna hiki.
- roskasakkia
Kaljakelluntaan vaan Vantaanjoelle. Hyi helkkari.
- hompsantuusa_
Ei vielä, ei. Löysin rantein ja mielin. Kroppaa ja mieltä tutkistellen.
- Happikato-olisi-paha
Pihi see.
Jos on pihi, eihän sitä raaski hengittääkään kuin vartti keuhkoilla niin säästää siinäkin eikä pukkaa turhaa hikeä.
Meikä nyt ottaa lämpöjä pakkasellakin vaikka lojuisin jalat katossa. Niin. Kyllähän tuota lämmönkiertoa on. Mutta omilla keuhkoilla.
Sitä paitti pienissä järvissäkin on tosi paha happikato. Kaloja, simpukoita, vesikirppuja kuolee.
Ei kävisi ihme jos ilmassa olisi vajetta.
Ja onhan meillä ilmastonmuutos. Se antaa mitä antaa ja ihminen ottaa kun on pakko.
Tulevaisuutta ajatellen pyrin hankkimaan täysilmastoidun arkun kaikilla herkuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2709965IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3197149Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851873Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1141563Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24810MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752