ak 47

ak man

kelää ak 47 voix joku myydä

8

2017

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

ei oo. osta Sako Petra ja viilaa siitä, saat paremman, ja haluamasi. Se on ihan sama rauta mut puoliautomaatti, pikkuviilauksella täyautomaatti.

• GRIZZLY

"Pikku viilauksella" saat toki Petrankin ampuun sarjatulta, vaan kun se on hallitsematonta. Petrasta kun puuttuu sarjatuleen vaadittavat koneiston osat, nääs. Petrassa on muute sitte eri runko ku AK-47:ssa.

• ...

Muutenkaan teinixillä kirjoitteleminen ei varmaan auta asiaa. Kukaan ei varmaankaan myisi 11-vuotiaalle täysautomaattista rynnäkkökivääriä.

• Tietenkin

Laiton ase Suomen siviilissä, ja armeijassa mm. tuota asetta saa käyttää laillisesti...

• esko

onko kellää tietoo arsenalin viilauksesta sarja tuleks???

• GRIZZLY
        esko kirjoitti:

onko kellää tietoo arsenalin viilauksesta sarja tuleks???

Miksi pirussa sinun pitäisi "viilata" Arsenal sarjapeliksi??????? Ilman asianmukaista koneistoa se ei onnistu asianmukaisesti. "viilattu" ase taas ampuu vain HALLITSEMATONTA sarjatulta. Jotta aseella voi ampua hallittua sarjatulta, niin aseessa pitää olla sulkuvarmistin ja vaihdin osineen.

• laiton ase

miten se olis laiton jos siihen on lupa? väärin kirjoittaminen on yhtä laitonta kuin tyhmyyskin.

• GRIZZLY
        laiton ase kirjoitti:

miten se olis laiton jos siihen on lupa? väärin kirjoittaminen on yhtä laitonta kuin tyhmyyskin.

Alunperin itselataavana olleen aseen muuttaminen sarja-peliksi, ILMAN asianmukaista muutoslupaa! Tekee aseesta LAITTOMAN AMPUMA-ASEEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      581
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      60
      502
    Aihe