Okei en ala kahteen kertaan kirjottamaan eli otsikossa mainittu kysymys!
Kelpaako nelivitonen enää edes reissumiehen pikatyhjennykseen?
Kelpaako nelivitonen enää edes sperma-astiaksi?
13
361
Vastaukset
- pitkätukka-68
Vanha juttu, mut silti täyttä totta:
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ilmiot/mies_laati_listan_taman_takia_yli_40_vuotias_nainen_on_paras - SoliterniuM1977
Kunhan on hoikka ja lapseton.
- SoliterniuM1977
peris234 kirjoitti:
Ja jännämiesten mällit on pesty pois otsonointikäsittelyllä tai natriumhypokloriitilla.
Ihan normaali suihkussakäynti riittää tosiasiassa.
SoliterniuM1977 kirjoitti:
Ihan normaali suihkussakäynti riittää tosiasiassa.
Jännämiehen jämät ei normaalilla suihkulla lähde, eikä täysin edes noilla mainitsemillani toimenpiteillä.
#faktoi
- 45atm
Kelpaa
Hyvinkin. Erityisesti nuorille kolleille :-D
Ei se ikä ole este, yleinen viehättävyys sitten voikin olla este vaikka olisi nuorempikin.
Nelivitosista löytyy paljon sellaisia (miehiä ja naisia) jotka eivät ole pitäneet itsestään huolta.Niin, kyllähän tuo naisten markkina-arvon lasku näkyy 45- eteenpäin esim. vaikkapa tuolla nettitreffien puolella, että aika epätoivoisilta kuulosta suurinosa tuonne megafoniin huutelijoista. Kitistään ja valitetaan vain...Onhan se lasku ollut varmasti merkittävä sieltä hullujen nuoruusvuosien..Sen kyllä huomaa, että on kupla puhjennut.
- papin.aamen
Mette Mannonen kelpaisi vaikka vaimoksi.
- liiankaunisnainen
Olen nainen 30 v ja rakastunut Pamela Anderssoniin 51 v
- qwopålk
Minä taas olen Reiska 53 vuotta ja haluaisin omakseni Kerttu Kotakorven. Onkohan vapaa? Kaikki kauniit on aina varattuja.
- Niih
qwopålk kirjoitti:
Minä taas olen Reiska 53 vuotta ja haluaisin omakseni Kerttu Kotakorven. Onkohan vapaa? Kaikki kauniit on aina varattuja.
Kertulla riittäis ainakin ottajia. En siten tiedä onko huolinut ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372584
- 502350
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3321912- 1311611
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161485Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 411095
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661066