Olin vieressä kun alkoi pitää sen saa saakelinmoista kolinaa ja pauketta. Mamma soitti kyläsepän apuun joka tuli savuavalla hiakella tietysti poikansa kanssa ja alkoi apuvirtaa käynnistyskaapeleilla antamaan :) nähnyt tietysti että kunnon autoissakin jotakin kaapelia laitetaan ja koodeja luetaan. Lienee odb-liittimiin sovittanut starttikaapeleita ! Corolla oli arviolta 5-10 vuotias ja sinänsä paalikunnossa jo mutta seppä sen vielä korjaa ja ilman kuittia vaihtaa vaikka koko koneen, ei jää tilastoja rumentamaan tohottimen viat :-DDDD
Mamman Corolla porsi kaupan pihalle
9
285
Vastaukset
- Mulkoiset
Kuljetus rekkaan startilla ja etelä Afrikkaan, masai heimolle hommia.
- peltiäPitääOlla
Ei ne kelpaa edes sinne, mokomat ruosteharsot.
- Tojopaappa
Kyllä corolla kelpaa vielä 10 vuotiaanakin. Meidän korolla annettiin zenegaliin.
- Tojobaabba
Zenegal, Murkina Faso, Ukanda, Tsadi, Gongo, Zimbwabwe ja mitä niitä Afirkan maita nyt onkaan....
- takkua
Tojobaabba kirjoitti:
Zenegal, Murkina Faso, Ukanda, Tsadi, Gongo, Zimbwabwe ja mitä niitä Afirkan maita nyt onkaan....
Se on Purkina faso ja zadi opettele kirkottamaan tero !
- Tojota-trollipoju_Pentti
Aloitus ja itselleni vastaileminen kuuluvat skitsofreniani taudinkuvaan, samoin kuin itselleni kiusallisten viestien poistattaminen muka asiattomina.
- oletko.taantunut
Mihin sinulta Tojo-Hönö ovat unohtuneet yh-äippä, Helkama Raisu, peräkammari, perspano yms älykkäät oivallukset.
- theKöIe
Minä olen porilainen kuormurikuski ja kuulun tojolahkoon! En voi ymmärtää miksi maailman parasta, hyvintä, erinomaisinta, luotettavinta, kestävintä ja vähän kuluttavaa tyotojaa moititaan.
- faffaf
normaalia ettet tajua mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918