Naiselle, Neidille hyvää huomenta! :)
Tiistai aamua
9
264
Vastaukset
- nnnnainennn
Ovatko neiti ja nainen sama henkilö? Hyvää huomenta :D
- Harvoinkirjoitan
Tuo oli kyl hyvä kysymys. Oudosti kirjoitettu jos vaan yhdelle. 😂
Huomenta Kuokka, nainen, neiti ja nnnainennn myös! Terveisin kolmas/neljäs palstalainen/palstanainen.
Tänään on hyvä päivä! Tuli hyvä tunne rintakehään kun pääsin istahtamaan. Seesteinen olo, jatkuisipa se pitkään 😇- mukavakuullaa
Ei painetta rinnoissa?
- Harvoinkirjoitan
mukavakuullaa kirjoitti:
Ei painetta rinnoissa?
No se tunne oli ja meni. Sellainen olo niinkuin voisi vaikka lentää vähän, todella kevyt olo. Nyt taas ihan muissa fiiliksissä, harmi.
Ja kiitos Kuokalle vastauksesta. Olen outo, niin unohdan että minulle oudot jutut on joskus ihan normaaleja juttuja muille. 😝 se outous katosi kun tarkensit
- höpöthwselrg
Erittäin hyvää maanantaita Sinulle myös :D
- Pikkukukkaelluhallo
Je T'aime:Kuokka...olit ensimmäinen.....sydämmessäni..
J T'aime: w..olit mielenkiintoinen...
J' T'aime:Heiskanen...olit hauskin..joko olet lentänyt Nevadan huitsiin..
J T' aime: BluBlu..Niin ihana ensin ..sitten hirviö...
J T' aime: R :❤ särjit sydämeni...
J T' aime: M: kiellettyä lihaa...hassu ihastus..
Ne hartiat...kroppa...
J T' aime sinä tuntematon...mikä ain neuvoit...raakiletta...
J T' aime J=J Kakx ihanaa kaveria..ystäviä...
Goodbai....Rakkauteni...kaik..
Tyhjä käsi vain jäi....ehkä jokupäivä siihen kasvaa ..kaunis kukkanen...
Hyvää tiistaita ...Kuokka...tsau...beibi..❤🌈☀- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka
Nuku ihanasti...😴💤🌈💦💧☀😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372