Alkoholi on tie naisen sydämeen. Kun juo ja on humalassa voi luoda suhteita naisiin. Naisia viehättää mies joka juo.
Raitis mies jää yksin. Naisia ei kiinosta mies joka ei juo.
Jos ei halua jäädä vaille naisseuraa, kannattaa vain kiltisti juoda viinaa.
Tie naisen sydämeen
viinamies
4
150
Vastaukset
- raitisnaistenmies
olen raitis naisia ollut todella paljon naisia ei kiinnosta kanniset sonta housut jotka haisee pahalta haloo ootko vielä tyhmempi mitä luulit. osta jo uusi löylykauha
- viinamies
Minulla itsellä ei ole naista, mutta näin se tosiaan on.
- kukahöpöttää
No asia ei kyllä ole näin. Minä en huolis juopottelevaa miestä eikä moni muukaan.
- viinamies
Naiset sanovat toista ja tekevät toista.
Ei kannata kuunnella millaisista miehistä naiset sanovat pitävänsä. Kannattaa katsoa millaisten miesten kanssa he ovat.
Naiset ovat viinamiesten kanssa. Raittiit miehet ovat yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755