Alkoholi on tie naisen sydämeen. Kun juo ja on humalassa voi luoda suhteita naisiin. Naisia viehättää mies joka juo.
Raitis mies jää yksin. Naisia ei kiinosta mies joka ei juo.
Jos ei halua jäädä vaille naisseuraa, kannattaa vain kiltisti juoda viinaa.
Tie naisen sydämeen
viinamies
4
127
Vastaukset
- raitisnaistenmies
olen raitis naisia ollut todella paljon naisia ei kiinnosta kanniset sonta housut jotka haisee pahalta haloo ootko vielä tyhmempi mitä luulit. osta jo uusi löylykauha
- viinamies
Minulla itsellä ei ole naista, mutta näin se tosiaan on.
- kukahöpöttää
No asia ei kyllä ole näin. Minä en huolis juopottelevaa miestä eikä moni muukaan.
- viinamies
Naiset sanovat toista ja tekevät toista.
Ei kannata kuunnella millaisista miehistä naiset sanovat pitävänsä. Kannattaa katsoa millaisten miesten kanssa he ovat.
Naiset ovat viinamiesten kanssa. Raittiit miehet ovat yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403001
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔231762- 881577
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon441486- 491378
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1091279Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3061278- 1051276
- 1311154
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2191068