Ihan mihin vain ja milloin vain.

Jens58

58v. työelämästä vapaaehtoisesti poistunut, hyväkuntoinen ja terve maailmanmatkaaja etsii matkaseuraa. Minulla on aikaa ja mahdollista lähteä milloin vain ja myöskin olla miten pitkään tahansa. Ikäisilläni naisilla ei ole juurikaan mahdollisuuksia lähteä mukaani, siksi etsinkin huomattavasti nuorempaa seikkailijatarta. Jos sitten vaikka vain niitä asiallisia ehdotuksia ?
Kiitos.

12

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

      löydät hyvän kumppanin "jostain". täällä yleensä tollot typerykset pilaa hakemisen vääntäen soopaa puseroistaan.

      • Liikkuu

        Niinpä, " kaikenlaisia " sanoi entinen kätilö:D Eikä vain tällä saitilla, vaan yleensäkin nämä Suomi 24 keskustelujen taso on täysin ala-arvoista, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.


    • Sisko24

      Mietin pitkään uskallanko vastata tuohon ilmoitukseen. Olen tästä yhteiskunnasta syrjäytynyt, koulut kesken ja rahat loppu eikä oo duunia, jota osaisin tehdä. Mietin myös millaista olisi matkustaa 35 vuotta vanhemman miehen kanssa. Eräs ystävättäreni lähti tuollaisen mukaan jo kaksi vuotta sitten. Kortti tulee milloin mistäkin ja s-postia. Ei kuulema pöllömpää. Tuo sitten varmaankin riippuu matkakumppanista ?

      • Sanny

        Kaipa tuota matkakumppania kannattaa hiukan tutkiskella etukäteen, ennenkuin lähtee mihinkään, tai ainakin niin minä tekisin ? Vanhempi mies... huh, no voi olla varsin mukavaa seuraa tuollaiseen tarkoitukseen:) Ikä tuo elämänkokemusta ja turhat kohellukset jäävät pois. Ja pääseehän sieltä aina pois, jos ei oo kivaa.


      • Luperi
        Sanny kirjoitti:

        Kaipa tuota matkakumppania kannattaa hiukan tutkiskella etukäteen, ennenkuin lähtee mihinkään, tai ainakin niin minä tekisin ? Vanhempi mies... huh, no voi olla varsin mukavaa seuraa tuollaiseen tarkoitukseen:) Ikä tuo elämänkokemusta ja turhat kohellukset jäävät pois. Ja pääseehän sieltä aina pois, jos ei oo kivaa.

        En nyt tarkoita aloittakjaa, mutta kyllä tuossa sakissa voi olla aikamoisia törkymöykkyjäkin.


    • Jenstas58

      58v. TE-keskuksen jonoista vapaaehtoisesti poistunut, hyväkuntoinen maksa ja haima vähäsen vaan ja mielenterveysongelmia, muuten terve mielikuvitus maailmanmatkaaja etsii matkaseuraa. Minulla on aikaa ja mahdollista lähteä milloin vain ja myöskin olla miten pitkään tahansa. Olethan siis varakas?

      Ikäisilläni naisilla ei ole juurikaan mielenkiintoa lähteä mukaani, siksi etsinkin huomattavasti nuorempaa mutta tyhmempää seikkailijatarta. Jos sitten vaikka vain niitä asiallisia ehdotuksia varainhankinnasta.

      Ovathan luottotietosi kunnossa. Minulla on tulossa muutama milli bisneksistä tilille, mutta nyt ei vielä ole. Pikavipeilläsi vai oikeella pankkilainalla liikkeelle?
      Kiitos.

    • Junatjanainet

      Laita jokin yhteystieto, olen kiinnostunut. Edustava, ongelmaton, siro, 28v. DI -nainen. Olen vapaa lähtemään vaikka heti.

    • Terttuli

      Hei,
      Nainen 59v, kaipaisi kotimaan matkaseuraa.

    • Nainenkauniskin

      Kuinka sitten nuoremmilla on mahdollista lähteä , jos ei ikäisilläsi ?
      Olen samaa ikäluokkaa ja mahdollista lähteä, eri asia kenen kanssa haluan lähteä

    • Klopetrottereeraaja

      Maailmanmatkaaja? Lohja - Kamppi bussilla, nettilippu 3€?

    • Thea

      Olen 57-v.nainen pääkaupunkiseudulta ja vielä hyvässä reissukunnossa..Olen paljon matkustellut,mutta Thaimaa on vielä kokematta ja olisin vapaa lähtemään joulukuussa 2 viikoksi kuitenkin siten,että joulua pääsee kotimaassa viettämään.
      Nähtävyydet kiehtovat eniten,rantalöhöilyä ja shoppailua kohtuullisesti,kaikenlainen ranta aktiviteetti kiinnostaa myös.Miltä kuulostaa,onnistuisiko yhteinen matka?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe