Millainen meno sfc lohenpyrstön alueella
Lohenpyrstö
4
355
Vastaukset
- PääärRaahesta
Käy kattomassa.
- vaanarikara
Ainakin juuri nyt rosvopaistiviikonloppuna viimeyönä pari tyhmää porukkaa (vanha matkailuvaunu ja uudempi matkailuauto) pitivät sellaista meteliä joka joka ei kuulu lerintäalueelle.
Olivat jotai uusia kun vaunun caravan numero oli 15 alkuinen. PAO-XX ja MCT-XXX tai MTC-XXX .
Typerää toimintaa joka ei ole sallittua hiljaisuuden aikana. HÄVETKÄÄ !! - Hetiloppu
Eikö siellä ole isäntää ollenkaan joka olisi heittänyt pihalle? Tai oisitta soittanut virkavallan. Kannattaa vaan heti toimia eikä alistua kärsimään.
- ZIO-53
Ei virkavalta viitsi. On kokeiltu jo vuosia sitten. Siksi en enää Raaheen rahojani tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232