Volkswagenin korkea laatutaso

jeesus.tietää

Hyvät lukijat, Volkswagenilla on erittäin tarkka laadunvalvonta, seulasta ei pääse läpi mitään sellaista joka ei sovi VW konsernin autoihin. Volkswagen hyväksyy vain kaikkein halvimmat ja huonoimmat osat koska niitä saa halvalla, mitä halvemmat osat sitä suuremmat katteet.

Siis vielä kerran, Takatan turvavyöt on Volkswagen konsernin laadun mukaiset ja täyttävät kaikki Volkswagen autojen korkeimmatkin laatuvaatimukset, romulta ei paljoa voi vaatia ja siksi epäkurantti osa on mitä sopivin VW alkuperäisosa.

Volkswagen konserni hyväksyy kaikki osat joita Volkkareissa on, se on siis itse vastuussa autoistaan, jos laadunvalvonta on pelkkää silmänlumetta, niin se ei ole alihankkijoiden eikä asiakkaiden vika. Asiakkaita voidaan syyttää vain tyhmyydestä, valistustyötä on tehty jatkuvasti, silti itsepäiset urpot haluaa ihan itse todeta paskalaadun kun muka sen jo kokeneet vaan valehtelee. Itse olen julkaissut lukuisia näytteitä kusetuksista ja paskalaadusta, mutta eihän sitä sinulle tietenkään myydä, eihän isolla konsernilla ole varaa huijata eikä fuskata koska maine voi mennä :)

Olemme pettäneet sinut, toivomme kuitenkin etä annat meidän jatkaa pettämistä ja petkutusta koska se on meillä verissä :)

https://www.savonsanomat.fi/talous/Volkswagen-mainoksessaan-Olemme-pettäneet-sinut/544158

https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kuva-volkswagenilta-erikoinen-mainos-suomessa-olemme-pettaneet-sinut/5368320

http://www.ts.fi/uutiset/talous/821156/Volkswagen mainoksessaan Olemme pettaneet sinut

Ote Raamatusta

http://raamattu.fi/1933,38/2Kor.11.html

4. Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

13. Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

20. Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.

30. Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani.
31. Herran Jeesuksen Jumala ja Isä, joka on ylistetty iankaikkisesti, tietää, etten valhettele.

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkeuden.vv

14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

• hoitajatietää

Ei muuta kuin lääkäriin aamulla vaihtamaan lääkitys aloittajalle.
      Kyllä se siitä sitten taas tokenee.
      Yleensä raamatunlauseiden yhdistäminen asiaansa kertoo alkavasta tai puhjenneesta skitsofreniasta.

• Voi_Pentin_kurjuutta

Pentti hei. Mistäs sinun vanhalestadiolaisuutesi kertoo? Älä syytä muiden sairastavan parantumatonta tautia joka sinulla itselläsi on vaivoina. Sinä vaan heittelet syytöksiäsi ilmaan mutta se mitä sinusta täällä kerrotaan, on faktaa.

• loppu.tulee.jeesus

K-Auton johtajistoa odottaa linnatuomiot, kovennettua 10-12 vuotta joka naamalle, myös entisille kusettajille, tie nousi pystyyn!!! Varmaa tietoa suoraan poliisilta!!!! Koko organisaatio on syynissä...aivan kusessa kaikki, ovat jo alkaneet tappaa toisiaan laulamisen pelossa, kaikki heikot tapetaan ensin

• VWpaskalaatu

Hitlerin perustama, (t)aatusti Saatanasta. Markkinoiden lyhimmällä takuulla.

• Pysytään_totuudessa

Joskus vähän lipsuu kuten esim. ne Vw-hybridit jotka eivät osanneetkaan ladata akkujaan ja jotka piti toimittaa takaisin myymälöistä tehtaalle.

• kaksoisvoitto.kevyesti

Volkkari valmistaa ja myy paskaa ja syyttää siitä muita :)

Hyvin menee mutta menköön, ei muuten kestäny Skoda 17 vuotiaan rattimiehen käsittelyssä, yhden päivän kesti suomen sorateitä, sitten korkkasi, sen sijaan Toyotat tuli ehjänä maaliin kaksoisvoittoon sitä yhtä lappalaista lukuunottamatta joka nukahti rattiin ja ajoi metsään.

• AMBOV

Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

• mitäonlaatu

VAG-konsernin laadunvalvonnan tehtävänä on seurata laatutasoa, ja reagoida tai raportoida.
      Uskollisimmat asiakkaat ovat TOTTUNEET siihen, että volsu on aina rikki, ja aina korjaamolla. Jos laatu kovasti heittelee, tämä ei toteudu. Mistä sitten keskustelee muiden volsukuskien kanssa työpaikan kahvipöydässä, jos oma volsu alkaa yht äkkiä kestämään käyttöä? Onhan se kiusallista ja nöyryttävää. Kaverit alkaa vittuilla, ja tuijottaa, ja joutuu istumaan japsikuskien pöytään. Siellä kun ei auton vikaantumisista tarvii puhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe