Hei naiselle ja hyvää huomenta! :)
Keskiviikko aamua ja Elokuun eka päivä
8
211
Vastaukset
- varoeemeleitä
Hei naisellesi myös.
Varo "parta-eemeleitä", moottoripyöräihmisiä joilla on hiuksetkin leikkaamatta..- sontaläjäytys
eli paskaperseeltä.
paskaperse ei käypeseytymässä - moottorihönkäys
Hengityskin saattaa haista pesemättömille hampaille ei varmaankaan tuoreelle pepsodentille näillä EEMELEILL'Ä.
Se on motorbreath, mätien hampaiden tuoksu. - Pikkukukkaelluhallo
Joillakin helkkarin huonot aamut.....
Ei vaadi paljon jos sanoo kauniisti...HUOMENTA.....
KUOKKA.....
Huomenta.....👍😂😳☀💦
Ihanaa pian tulee viileetä ja normi päivät....
Mä odotan....odotan paljon muutakin...
Hyvää sexsii...olis kivaa...siis hyvää....
Rakkaudella....Rakkauttakin ..joku katsois lempeesti....
Mut suurin ogelma siin mä itse....
En enää tiedä mitä se on.....
Eikä kukaan sytytä....
Liian vanhoi....vaan kaikkee jotain...ei sytytä....
Eikä miehet tiedä miten mun kanssa ollaan...oon niin vanhan ajan tyttö....
Et luulis olevan helppoo..
Täytyy vaan nauttii elämästä muuten...
Elämä on laifii....ei saa unohtaa...
Tsau beibi...😂😳☀💦 - raippaanenään
Huomenissa kumpaisettjkin auringonkukat nään vaikkakin pienempää niistä konsanaan. Ehkäon mukavaa ajanvietettä ja tärkeääkin on toisen kannalta matkailla sinne... hyvää päivää sinullee vain
- elokuuuuva
Erittäin kiinnostava Elokuu-Elokuvaa: EQ2, Equalisator 2.... en ole vieläkään nähnyt kunnon versiota siitä.
Elokuu..va... Warlock, alkuperäinen missä oli tämä Julian Sands näyttelemässä, on aika hyvä aika vanha kauhu/jännitys, on paljon hyviä kohtauksia tuossa alkuperäisessä Warlock-elokuvassa. - nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
- alhgewg4rg5
Hyvää keskiyötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on667110- 707103
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1495653Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist534728En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204119Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53770- 313367
- 373328
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802823Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402299