Onko muilla vastaavaa

apol

Kun se kuuluisa alkuhuuma katosi suhteestamme ja arki alkoi painaa huomasin yhden asian selvästi. Muija alkoi vähenevien seksi kertojen jälkeen kyselee et tekiks hyvää, nautitko, oliko tiukkaa ja kosteaa. Mun mielestä kysely on turhaa, koskaan en valittanut enkä ollut tyytymätän seksiin. Kerran kysyin et miks kyselet, muija oli hetken hiljaa ja sanoi et muuten vaan. Muija kyllä tietää että mun ilme kertoo kaiken. Mulle tulee mieleen että kysely johtuu heikosta itsetunnosta, kokee ehkä olevansa jotenkin riittämätön tai vastaavaa. Mä en ole ikinä kysynyt samaa muijalta, olen vain sanonut et jos kaipaat jotain uutta seksiin hihkase.

9

479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä. Kyllä se epävarmuudesta kertoo. Mietin miksi se on tullut kesken kaiken eikä alusta asti. Joko seksielämässänne on tapahtunut joku muutos tai sitten hän ei alussa kehdannut vaan kysyä tai sinäkin tunnuit nauttivan enemmän .

• rotpypuh

Voivoi. Alussa on vielä vierastanut toista niin ettei kaikkea uskalla kysyä eikä sanoa eikä tehdä. Kun tulee paremmin tutuksi niin uskaltaa kyselläkin jo enemmän.
      Kai se kertoo ap miehestä että pitäis koettaa kestää pidempään kuin vain muutama minuutti, nainen kyselee koska epäilee ettei parissa minuutissa vielä voi tuntua miltään.

• 7470

Yhteiselämän alku huumaantumatta. Vaimostani en tiedä mutta minä en kokenut mitään varsinaista alkuhuumaa. Mitä se sitten lieneekään.
      Viihdyimme yhdessä. Sovimme fyysisesti yhteen ja arkielämän arvot olivat saman suuntaiset.
      Missään vaiheessa ei ole tullut yllätyksiä eikä yhtään kriisin poikastakaan ole osunut kohdalle.

Elämmme puitteissa on tapahtunut voimakkaita muutoksia mutta ei mitään uhkaavaa.
      "Fysiikka" toimii vieläkin mutta virikemaailma on monipuolistunut.

Seksissä minä olen helpommin luettavissa kuin vaimoni. Hänen ei tarvitse lysellä tuntemuksiani, Ne tuntuvat, näkyvät ja usein kuuluvatkin.
      Vaimoni toteuttaa omia mieltymyksiään enkä ole kysynyt, että miltäs tuntu.

Ps. Tänään sisälämpö on pysynyt 28:ssa asteessa ja totunnainen keskiviikon huuma jäi tänään huumaantumatta. Koska aikaa on rajattomasti niin voi elää tuntemuksiensa mukaan.

• kylläjaei

Pyh mistään heikosta itsetunnosta ole kyse. Mistä se nyt heikoksi olisi tullut suhteen edetessä? Vai onko tapanasi viedä naiselta itsetunto tulkitsemalla täysin pieleen?

Nainen haluaa useinkin höpötellä seksin jälkeen. Sitä naisesikin haluaisi. Mutta sinä teet kaikkesi, ettei mitään keskustelua synny. Jepjep.

• parastapa

Miks seksin jälkeen pitäis höpötellä, vaimoni haluu olla rauhassa ja nauttii orgasmin tuomasta raukeudsta ihan hiljaa, siinä mun vierellä.

• Nimimerkkixxw

Hmmm... tää on kyllä niin hyvä välillä lukea tekstiä, että saa realiteettia sen suhteen kuinka huippu mies itsellä on. Ei sinun kuvioon auta, mutta mies kittäisi kunhan päästään kummatkin vapaalle :) Mä olen niin piloille hemmoteltu, että enhän mä enää kestäisi missään muissa parisuhteissa. Alla pitkää tilitystä, koska osuu provoutumissuoneen:

...meillä joka kerta (huom! 15 vuotta seksiä and still going) mies kommentoi (=hehkuttaa) seksiä. Siis... en muista kertaakaan jolloin EI olisi. Ja hän itse jopa aloittaa tuon. Ja nyt ajateltuna tosi hieno homma. Ei se ainakaan mun rakkautta vähennä tai intoa sängyssä vähennä.

Siis ahdistaako sua kehua vaimoa? Jotenkin tulee olo, että sinä olet nyt se kärsijä naisen huonosta itsetunnosta eikä suinkaan nainen, joka kyselee sulta suoraan että oliko hän hyvä sulle. Mistään kosteusjutuista en itsekään tykkäisi keskustella, mutta sitä suuremmalla syyllä itse menisin jo ennen kyselyjä hehkuttamaan miten mieletön toinen oli. Katsot tepsiikö, onko iloisempi muija kotosalla jne. Sanot sitten vaikka, että sinä et halua kehuja kuulla jos se ahdistaa.

Mä näen, että ongelmallinen heikko itsetunto on sitä että se on JATKUVAA kaikessa (onko kaunis, onko hyvä, onko parempi kuin X ja Y jne) ja jos väittää että on hyvä, niin se teilataan heti ja todetaan että ei pidä paikkaansa. Se että muija VÄLITTÄÄ ja KYSYY oletko tyytyväinen seksielämään voi olla sitäkin, että häntä KIINNOSTAA että olet tyytyväinen tai jopa tykkäät todella paljon seksistänne.

Ihmiset on erilaisia ja esimerkiksi itse en osaa samaistua tuohon "kerran kehuttu niin se riittää"-mentaliteettiin.Menin naimisiin mieheni kanssa ja elän ja harrastan seksiä hänen kanssa, koska hän on niin huippu tyyppi eikä mulla ole mitään ongelmaa hänelle sitä hehkuttaa kerta toisensa perään. Vuosien aikana kuinkakohan monta kertaa on tullut pelkästään miehen pakaroita kehuttua, mutta pointtina onkin että totean tuntemukseni ja toisaalta haluan varmistaa ja nähdä hänen ilmeensä/tyytyväisyytensä kun kuulee että hänellä on maailman paras takamus/kuinka fiksu/komea/hyvä isä/aviomies on. Vaivaa aiheuttaa esimerkiksi pyykin pesu - ei toisen ylistäminen.

Jos mun mies kysyisi multa tuntuiko hyvältä tai olinko tyytyväinen seksiin, niin en edes tulisi asiaa miettimään palstalle vaan siinä paikassa tekisin heti ja äärimmäisen selväksi että olen erittäin tyytyväinen enkä halua, että hetkeäkään että muuta edes epäilisi. Sehän olisi kauhea tunne itsellekin, jos oma puoliso tuntisi noin. Enkä siis murehtisi, että onkohan äijällä huono itsetunto.

PS. Nää alkuhuumajututkin joskus ihmetyttää. Oikeastiko siinä alussa oli joku niin huumassa, että kuvitteli että nyt tuo ihminen rakastaa minua NIIN varmasti ja paljon - vaikka ei paljoakaan olla yhdessä mitään tehty ja toisiamme nurjine puolineen koettu. Ehkä en sitä kokenut alkuhuumaa vaan jälkihuuman. Kyllä musta ehdottomasti parasta on se, kun tietää että tuon kanssa on eletty arjen tappava tylsyys, ikävät ja onnet ja kaiken sen keskellä edelleen osoittaa rakkautta ja välittämistä suoraan ja arjen teoilla (etenkin jälkimmäinen). Vaikka menisi työ ja kaikki, niin uskon että tuo rakastaa. Riitojakin tuli alussa helpommin, kun ei otettu vielä niin tolkkua toisistamme.

• TotuusSattuuQC

"Muija kyllä tietää että mun ilme kertoo kaiken. "

Ei tiedä. Kaikkein pahin virhe parisuhteessa on luulla että toinen on ajatuksenlukija.

• TämäSeOn

Juuri näin.

Kyllä minun mies aika useinkin kysyy tuntuiko hyvältä ja millanen orkku tms. ja sit jutellaan hetki siitä mikä oli molemmista just sillä kerralla ihanaa ja tuntu mahtavalta, sit pusut päälle.

Ap:n nainen kaipaa huomiota seksin jälkeen luulen, eli mies on kuin mitään ei olis tapahtunut ja nainen yrittää tuolleen kysymällä vähän saada miehestä irti semmosta kivaa yhteistä after glowta.

• 9990

Suurella osalla pareista ei ole mitään kuuluisaa alkuhuumaa.
      Naisesi haluaa jutustella ja henkistä yhteyttä kanssasi seksin jälkeen. Se ei ainakaan ole merkki heikosta itsetunnosta. Mikset hihkaisisi seksin jälkeen "aaahhh, oli kivaa", silittelisit ja rapsuttelisit naistasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe