Läski-gallup

Läzkit

Onko läskiä?? Missä teillä on läskiä ??

28

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipene

Pikkurillissä.

• lihavapikkusormi

Kaikki naiset tällä palstalla ovat superkaunottaria, joilla on läskiä korkeintaan pikkurillissä, ymmärrä jo se asia.

• Ontoki

Reisissä. Mahassa. Leuanalla. Käsivarsissa. Ja hampaissa.

• hampaissaläskiä

Miten hampaissa voi olla läskiä niin joo jos ahmii hirveästi grillikylkeä niin jää hampaiden koloon läskiä..

• caranbola

Olen kyllä hieman paksu mutta läskiä ei ole enää missään, auringonpaiste on polttanut kaikki läskini tänäkesänä hikenä paidanhelmaan, se oli pakko polttaa pois koska haisi niin pahalle ettei pahimmat kaatopaikatkaan suostuneet sitä vastaan ottamaan.

• monivalinta

Tuossa voisi olla parempaankin tietokilpailuun kompa.-kysymys, miten hampaissa voi olla läskiä?

• housutpysyyjalassa

Lanteilla lähinnä ja sen verran että saa ollakin 😘

• sukatpyörivätpäässä

Onneksi sukkasi pyörivät vain jaloissa eivätkä päässä olisi jo hirvittävän huolestuttavaa jos sukkasi pyörisivät päässä, tarvitsisit jo pukeutumis apua laittaessa sukkiasi päähän.

• Elluhalloyb

Mul ei läskii ollenkaa..
      Mulla vain luut...👍☀💦

• Ky__i

Niin .. Elluhallo kilise ja kolise aina kun kävelee .. etäältä jo kuule kun Ellu lähesty 🤨

• Elluhalloyb

Nais....
        Just näin...
        Mut voin mä olla ..punkerokin...👁👁🐰😳😂

• Elluhalloyb

Anteeksi jos ..kysyn mut mitä toi vihree ykkönen tarkoittaa kommentoi kohdas..?😳😂😀

• Ky__i
        Elluhalloyb kirjoitti:

Anteeksi jos ..kysyn mut mitä toi vihree ykkönen tarkoittaa kommentoi kohdas..?😳😂😀

Ei minun tekemiä, mutta kommentoin siltti ..
        Joku rekattu nicci tykkää sinun kommentista, siksi se. Mutta miksi se vihreä on? Se on luultavasti joko näkyvyyden kannalta hyvä .. että huomaa ja erottuu!

And ... Hyvät aamut Coffee kupin takana *☕* 😋

• haluatkomiljardööriksi

Hauskoja kysymyksiä voisi tulla tästä läski-jutusta monikaan ei arvaisi vastata että pikkusormi on läski tai että hampaat ovat läskit..

ei kovin kauaa jaksa noiden joidenkin kanssa väitellä jostain typeryyksistä täysin merkityksettömistä asioista aivan turhaan.

• nätkömutjossain

Huomasitko että olin lihonut, vai miks tämmönen kysymys? ;)

• riidelköötkeskenään

Ei vaan tarkoitin tuota noiden joidenkin kiivasta väittelyä jossa totesin että en voi vaikuttaa siihen mitenkään, jotkut naiset väittelevät keskenään...

Gallup-jutut ovat todellakin hauskoja välillä minä pidän näistä jutuista, näyttelijäjuttu oli taas, aika suosittujakin nämä kai... minulla on vielä 3. vaihtoehto antamatta siihen mitä haluaisit-gallupiin, 2 kerroin, mutta kolmas on vielä mysteeri.

• LäskiHeppu

On melkein kaikkialla ja kaikilla on läskiä :))))))

• olensuorastaan

ihran peittämä.

• onkyllä

vatsassa etenkin ja lisäksi siellä sun täällä, kun olen ollut viime viikot niin vähällä liikunnalla ja syönyt hyvin. :) Tiedän kuitenkin, että taas vajaan kahden viikon päästä olen taas timmissä kunnossa, kun palaan entiseen elämisen rytmiini, johon kuuluu liikuntaa ja terveyttä edistävää ravintoa.

• Siellä sun täällä.

• höpsistä

et ainakaan kuvan perusteella ole kovinkaan lihava. :D

• höpsistä kirjoitti:

et ainakaan kuvan perusteella ole kovinkaan lihava. :D

Kuvassa ei olekaan sitä mitä alhaalta löytyy ;]

• eioikeinmissään

Välillä saattoi olla, mutta kadonnut kuin itsestään. Hieman vähentänyt vain syömistä.

• joskusnuorempana

Just sopivasti, ettei luut enää törrötä, niinkuin

• Justsenverran

etten tarvitse henkseleitä housujen ylhäällä pysymiseen ;).
      Tai sitten: Rintava, reitevä, persevä ;o).

• keittolihottaa

Tuossa kun kävin kaupassa viimisillä rahoillani osatamassa purkkiruokaa itselleni tajusin ettei ole rahaa kaljaan eikä oikein muuhunkaan ja silti on läskiä joka puolella. Paradoksista reissussa oli kuitenkin se, että puiston penkellä oli taas satunnaisia langanlaihoja juoppoja ja narkkareita juomassa keikyää, en väitä etteikö heillä olisi rahaa ruokaan tai viihdykkeisiin kun näyttivät niin onnellisilta ja iloisilta. Onneksi työ kannattaa, laittaa vaikka joka kuukausi 5€ säästöön niin 10 vuoden päästä pääsen ehkä matkalla johonkin toiseen maakuntaan suomessa, ähtärissä käymään tai kenties jopa puuhamaahan Tervakoskelle. Nyt vaan niska limassa painamaan hommia ja niitä isoja miljardeja sinne possuun.

• tikku.silmässä

OLEN MUMMO! 😵😈😎

• pahvi.pää

Olis se kauheeta, jos ei muuta osais ajatella kuin toisten läskejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe