Onko läskiä?? Missä teillä on läskiä ??
Läski-gallup
28
508
Vastaukset
- kipene
Pikkurillissä.
- lihavapikkusormi
Kaikki naiset tällä palstalla ovat superkaunottaria, joilla on läskiä korkeintaan pikkurillissä, ymmärrä jo se asia.
- Ontoki
Reisissä. Mahassa. Leuanalla. Käsivarsissa. Ja hampaissa.
- hampaissaläskiä
Miten hampaissa voi olla läskiä niin joo jos ahmii hirveästi grillikylkeä niin jää hampaiden koloon läskiä..
- caranbola
Olen kyllä hieman paksu mutta läskiä ei ole enää missään, auringonpaiste on polttanut kaikki läskini tänäkesänä hikenä paidanhelmaan, se oli pakko polttaa pois koska haisi niin pahalle ettei pahimmat kaatopaikatkaan suostuneet sitä vastaan ottamaan.
- monivalinta
Tuossa voisi olla parempaankin tietokilpailuun kompa.-kysymys, miten hampaissa voi olla läskiä?
- housutpysyyjalassa
Lanteilla lähinnä ja sen verran että saa ollakin 😘
- sukatpyörivätpäässä
Onneksi sukkasi pyörivät vain jaloissa eivätkä päässä olisi jo hirvittävän huolestuttavaa jos sukkasi pyörisivät päässä, tarvitsisit jo pukeutumis apua laittaessa sukkiasi päähän.
- Elluhalloyb
Mul ei läskii ollenkaa..
Mulla vain luut...👍☀💦- Ky__i
Niin .. Elluhallo kilise ja kolise aina kun kävelee .. etäältä jo kuule kun Ellu lähesty 🤨
- Elluhalloyb
Nais....
Just näin...
Mut voin mä olla ..punkerokin...👁👁🐰😳😂 - Elluhalloyb
Anteeksi jos ..kysyn mut mitä toi vihree ykkönen tarkoittaa kommentoi kohdas..?😳😂😀
- Ky__i
Elluhalloyb kirjoitti:
Anteeksi jos ..kysyn mut mitä toi vihree ykkönen tarkoittaa kommentoi kohdas..?😳😂😀
Ei minun tekemiä, mutta kommentoin siltti ..
Joku rekattu nicci tykkää sinun kommentista, siksi se. Mutta miksi se vihreä on? Se on luultavasti joko näkyvyyden kannalta hyvä .. että huomaa ja erottuu!
And ... Hyvät aamut Coffee kupin takana *☕* 😋
- haluatkomiljardööriksi
Hauskoja kysymyksiä voisi tulla tästä läski-jutusta monikaan ei arvaisi vastata että pikkusormi on läski tai että hampaat ovat läskit..
ei kovin kauaa jaksa noiden joidenkin kanssa väitellä jostain typeryyksistä täysin merkityksettömistä asioista aivan turhaan. - nätkömutjossain
Huomasitko että olin lihonut, vai miks tämmönen kysymys? ;)
- riidelköötkeskenään
Ei vaan tarkoitin tuota noiden joidenkin kiivasta väittelyä jossa totesin että en voi vaikuttaa siihen mitenkään, jotkut naiset väittelevät keskenään...
Gallup-jutut ovat todellakin hauskoja välillä minä pidän näistä jutuista, näyttelijäjuttu oli taas, aika suosittujakin nämä kai... minulla on vielä 3. vaihtoehto antamatta siihen mitä haluaisit-gallupiin, 2 kerroin, mutta kolmas on vielä mysteeri.
- LäskiHeppu
On melkein kaikkialla ja kaikilla on läskiä :))))))
- olensuorastaan
ihran peittämä.
- onkyllä
vatsassa etenkin ja lisäksi siellä sun täällä, kun olen ollut viime viikot niin vähällä liikunnalla ja syönyt hyvin. :) Tiedän kuitenkin, että taas vajaan kahden viikon päästä olen taas timmissä kunnossa, kun palaan entiseen elämisen rytmiini, johon kuuluu liikuntaa ja terveyttä edistävää ravintoa.
Siellä sun täällä.
- höpsistä
et ainakaan kuvan perusteella ole kovinkaan lihava. :D
höpsistä kirjoitti:
et ainakaan kuvan perusteella ole kovinkaan lihava. :D
Kuvassa ei olekaan sitä mitä alhaalta löytyy ;]
- eioikeinmissään
Välillä saattoi olla, mutta kadonnut kuin itsestään. Hieman vähentänyt vain syömistä.
- joskusnuorempana
Just sopivasti, ettei luut enää törrötä, niinkuin
- Justsenverran
etten tarvitse henkseleitä housujen ylhäällä pysymiseen ;).
Tai sitten: Rintava, reitevä, persevä ;o). - keittolihottaa
Tuossa kun kävin kaupassa viimisillä rahoillani osatamassa purkkiruokaa itselleni tajusin ettei ole rahaa kaljaan eikä oikein muuhunkaan ja silti on läskiä joka puolella. Paradoksista reissussa oli kuitenkin se, että puiston penkellä oli taas satunnaisia langanlaihoja juoppoja ja narkkareita juomassa keikyää, en väitä etteikö heillä olisi rahaa ruokaan tai viihdykkeisiin kun näyttivät niin onnellisilta ja iloisilta. Onneksi työ kannattaa, laittaa vaikka joka kuukausi 5€ säästöön niin 10 vuoden päästä pääsen ehkä matkalla johonkin toiseen maakuntaan suomessa, ähtärissä käymään tai kenties jopa puuhamaahan Tervakoskelle. Nyt vaan niska limassa painamaan hommia ja niitä isoja miljardeja sinne possuun.
- tikku.silmässä
OLEN MUMMO! 😵😈😎
- pahvi.pää
Olis se kauheeta, jos ei muuta osais ajatella kuin toisten läskejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201