Olet niin komea

AyeAye

seksikäs, kiehtova, kiinnostava... haaveilen usein, usein... etkä taida sitä tietää. Vai taidatkohan sittenkin? ;-)

18

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palabras_verdaderas

      Ei se mitää haittaa! Lel

    • Voinaiset

      Eihä sitä koskaan tiedä mitä naistenpäässä liikkuu. :):D pitäs vilkuilla enempi.

    • aye_aye_sir

      Saat kyllä kertoa mistä kivasta haaveilet...

      • AyeAye

        :-) Olen ehtinyt haaveilla niin monenlaisesta kivasta hänen kanssaan, että en voi kirjoittaa tänne uutta liuskaa joka päivä ;-)

        Mutta tiedä edes, mitä hän ajattelee nyt... ehkä hän vetäisi minut kölin alitse ja heittäisi virran krokotiileille, ja tykkäisin hänestä silti :'-)

        kun nyt ollaan tämän nimisellä palstalla, mainitsen että hänellä on kiva parransänki... oli silloinkin, kun ensi kerran tapasimme... mutta on kyllä todella komea myös milloin on ajanut sen :-) Joka tapauksessa, sormenpääni haluaisivat tietää, miltä tuntuu koskettaa sitä... ja voi olla, että huulenikin haluaisivat...


      • AyeAye

        PS. jos oikeasti tapaisin hänet nyt, luultavasti jäätyisin pystyyn tai lähtisi taju päästä ja tippuisin maahan.


      • helppo.tunnistaa
        AyeAye kirjoitti:

        PS. jos oikeasti tapaisin hänet nyt, luultavasti jäätyisin pystyyn tai lähtisi taju päästä ja tippuisin maahan.

        kellään muulla tyypillä ei ole sänkeä????


      • partasänki
        AyeAye kirjoitti:

        :-) Olen ehtinyt haaveilla niin monenlaisesta kivasta hänen kanssaan, että en voi kirjoittaa tänne uutta liuskaa joka päivä ;-)

        Mutta tiedä edes, mitä hän ajattelee nyt... ehkä hän vetäisi minut kölin alitse ja heittäisi virran krokotiileille, ja tykkäisin hänestä silti :'-)

        kun nyt ollaan tämän nimisellä palstalla, mainitsen että hänellä on kiva parransänki... oli silloinkin, kun ensi kerran tapasimme... mutta on kyllä todella komea myös milloin on ajanut sen :-) Joka tapauksessa, sormenpääni haluaisivat tietää, miltä tuntuu koskettaa sitä... ja voi olla, että huulenikin haluaisivat...

        Kerro hänestä lisää. Pusuja sinne.


      • AyeAye
        helppo.tunnistaa kirjoitti:

        kellään muulla tyypillä ei ole sänkeä????

        Kellään muulla tyypillä ei ole sänkeä eikä kellään muulla tyypillä ole sileäksi ajettua poskea, koska näen vain hänet. ;-)


      • AyeAye
        partasänki kirjoitti:

        Kerro hänestä lisää. Pusuja sinne.

        Hänellä on kaunis, syvä, lämmin katse, niin ettei kenelläkään toisella ole sellaista katsetta.

        Hänen sylinsä... huh... olemme mieltäni kiehtovasti hieman eri kokoisia, niin ettei kannattane ajatella hänen merikarhumaista syliään ja vahvoja käsivarsiaan, muuten ottaa vatsanpohjasta...


      • tarkennusta

        kumpi on majakka ja perävaunu?


      • AyeAye
        tarkennusta kirjoitti:

        kumpi on majakka ja perävaunu?

        Mies on pidempi, rotevampi ja lihaksikkaampi... hyvä niin ;-)

        Enkä ole sylissään istunut, mitä nyt haaveissani pari kertaa ;-) En edes tiedä, onko liian myöhäistä vai aikaista vai mitä on.


      • AyeAye

        ... ehkä en pääse koskaan kiipeämään hänen syliinsä, mutta saahan sitä haaveilla ;-) Hyvää viikonloppua kaikille!


      • palabras_verdaderas
        AyeAye kirjoitti:

        ... ehkä en pääse koskaan kiipeämään hänen syliinsä, mutta saahan sitä haaveilla ;-) Hyvää viikonloppua kaikille!

        Saa sitä haaveilla, haaveilupalstalla ku ollaan! Lel


      • ahoy
        palabras_verdaderas kirjoitti:

        Saa sitä haaveilla, haaveilupalstalla ku ollaan! Lel

        Ja saa lukea ihan ulkopuolisena luu kädessä, tietämättä mistä joidenkin välillä on kyse ja mistä ei.

        *lel*


      • palabras_verdaderas
        ahoy kirjoitti:

        Ja saa lukea ihan ulkopuolisena luu kädessä, tietämättä mistä joidenkin välillä on kyse ja mistä ei.

        *lel*

        Sehä tässä hauskaa onkin, get it? Lel


      • didyouknow

        Hei se on lol ei lel


      • kooveegee
        didyouknow kirjoitti:

        Hei se on lol ei lel

        kvud, eli katso urban dictionarystä. Sieltä löytyy, että lel on trolliversio lollista. Viitti kopioida, kun viesti poistettaisiin sääntöjen vastaisena.


      • palabras_verdaderas
        didyouknow kirjoitti:

        Hei se on lol ei lel

        Ei lelletti, se nyt vaan on lel! Lel


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe