Löydän todennäköisesti miehen, joka kestää ja antaa useamman kuin yks-pari kertaa illassa. Sellaista nautiskelijaa etsin 😉
Jos osaisi keskustella, niin se olisi plussaa 👍
Toivottavasti löytyy
9
273
Vastaukset
- olemmerilaisia
Toivottavasti toiveesi toteutuu.
- Kiitos
Yksi sellainen unelmamies on jo tavattuna. Pian tapaamme uudestaan. Saas nähdä, kuinka läheisyys onnistuu.....
- Anonyymi
Teen toiveistasi totta , olehan valmis , kauaakaan ei enää mene kun hetekan jouset testauksessa on....
;))) - Anonyymi
Itse toivon myös intohimoista miestä joka puhuu ja hellii.
- Anonyymi
Annan nahkatykin puhua puolestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan nahkatykin puhua puolestaan.
Pitäisikö tämän nyt naurattaa🖕
- Anonyymi
Se on kuulkaas nii et kunno panomies ei puhu eik pussaa...
Oon eri sorttia harmi :( - Anonyymi
Puhelen intohimoasiani jatkossa toisaalla palstan sijaan. Irl. Heidå!
- Anonyymi
Noin se kuuluukin ja heidå 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779