en tiedä minne tämä olisi pitänyt laittaa mutta asiasta kukkaruukkuun minulla vaihtelee päivittäin mieliala jatkuvasti välillä olen vihainen tietyistä asioista välillä vihainen, masentunut ja välillä taas häpeän sitä että olen edes välittänyt näistä asioista ja siis minulle ei ole sattunut mitään mietin aika turhiakin asioita mutta pointtina on tässä se että käyn jokapäivä jokaisen tunteen läpi ja kun olen tarpeeksi tunteiden paineen alla niin siitä seuraa se että en enää tunne muutamaan tuntiin mitään tunteita tavallaan jähmetyn kokonaan
rikkinäinen mieli
3
190
Vastaukset
- rikkinainenmieli
kirjoitusvirhe välillä olen surullinen tietyistä asioista * ei tässä tunneryöpyssä pysty ajattelemaan mitään tuntuu kuin olisi kuplassa josta ei ole tietä mihinkään
- Yksikansanparantaja
Juotko paljon kahvia, vedätkö röökiä ja syöt herkkuja?
Nämä saavat herkemmän kehon laukkaamaan ihan miten sattuu ;)
Rööki pois, kahvi pois ja säännöllinen sokeriton kotiruoka tilalle.
Aamulla puuro, päivällä liha peruna salaatti, illalla jugu sekä leipä täytteellä. Kuukauden päästä tunnin aamukävely joka päivä.
Näillä laukka tasoittuu :)- rikkinainenmieli
Anteeksi mutta terveysfasismisi nyt ei paljasta minulle yhtään mitään sillä en käytä kahvia polta röökiä saatika syö koko ajan herkkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569