Olenko riippuvainen nuuskasta?

Käytän nuuskaa kerran illassa noin 3 pussia samaan aikaan olen käyttänyt 2-3 viikkoa. Päivällä ei ole ärtymystä tai mitään tarvetta käyttää mutta illalla on kiva käyttää kerran. Jos olen kipeä yms pystyn helposti olla käyttämättä mutta jos en ole niin käytän koska siitä tulee hyvä olo hetkeksi sitten kun hyvä olo on pois otan nuuskat heti pois. Käytän odens cold dryta. Jos minulla ei ole nuuskaa enkä saa sitä jostain halvalla en osta sitä käytin ennen noin kiekon sitten olin puolivuotta ilman ja nyt taas käytän iltaisin. Kauan menee että olen riippuvainen? En käytä päivisin vaikka olisi kuinka tarvetta jatkossa.

8

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet jo riippuvainen. Et ehkä fyysisesti, mutta henkisesti.

      "Voisin lopettaa milloin vain, mutta en vaan halua" on ajatus, jota monet addiktioista kärsivät viljelevät.

      Nuuskan käytöllä ei ole terveydelle myönteisiä vaikutuksia. Haittavaikutukset saattavat tuntua lieviltä, mutta onko se "hyvä olo" tosiaankin kohonneen suusyövän riskin väärti...

      Jos pönttö on pakko saada edes vähän sekaisin haitoista huolimatta, niin riippuvuus on tosiasia. Jos et olisi yhtään riippuvainen, niin lopettaisit kyllä, koska tyhmäksi en sinua usko.

      • Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.


      • Poika2001 kirjoitti:

        Oon ollu viikon ilman nuuskaa nyt koska päätin kokeilla pystynkö eikä oo mitään vierotusoireita tullu.

        Hieno homma! Arvostan.

        Toivottavasti olin väärässä tuon henkisen riippuvuuden suhteen ja saat pidettyä huulen puhtaana jatkossakin.


    • Pwrkwle

      Eikö potki 3 denssiä samaan aikaan

      • Ehkä 5-10 minuuttia tuntuu hyvältä ja sen jälkeen ei ees tunnu et olis mitää huulessa.


    • poika03

      itellä ei mee ees pussilista cold dryta päivässä josksu voi mennä mulla menee esim 1 pussi kahdessa päivässä kun käytän monta kertaa ja poltan möys noin 4-10 röökiä päivässä jos en käytä nuuskaa

      • Ite en polta enkä aio ikinä polttaakkaan


    • Siouxiemiuxie

      No herätys, haloo! Tietysti olet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe