Tule tänään päivällä... haluan sua... rakastellaan sitten! Aion ahmia sinua suullani, tehdään toisillemme hyvää... laita vaikka viestiä ennen tuloasi ;)
Tule käymään tänään, nainen
15
537
Vastaukset
- Elluhalloyb
Noup..
Ei ehdi...
Enkä muutenkaan pidä kuspäistä...👍☀💦 - Vainsinullemies
Voi huokaus!💓💓💓
Kuullostaa liian ihanalta että tämä olisi minulle..
Haluaisin kyllä niin paljon rakastella hänen kanssa.. - pääpyörälläihan
Viime päivinä on kyllä ympärilla pyörinyt semmosia komistuksia, että huh huh. Täytyy sanoo, että kyllä ulkomailta löytyy upeita, kohteliaita ja ihanan itsevarmoja miehiä.
- Vaanarvailua
Olisipa mulle....
- mahotonta.meininkiä
Kenelleköhän naiselle tämäkin viesti oli tarkoitettu…. Mihin sitä pitäisi tulla, kotiisi vai johonkin muualle?
- 001188227733
mihin kaupunkiin
- Einumeroa
Voin tullakin, mutta mulla ei ole sun numeroa, etkä suostu sitä telepaattisesti kertookaa.
- Mutku_ei
Olisit laittanut tämänkin viestin suoraan puhelimeen niin olisi voinut tapahtuakin jotain..
- Anonyymi
Voin laittaa viestin kunhan textaat numerosi mulle, en enään muista sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa viestin kunhan textaat numerosi mulle, en enään muista sitä.
Tärkeät numerot kuuluu pitää tallessa , opetella vaikka ulkoa..
- Vihreä
Mene oman akkas luo.😄
- Anonyymi
krjfkjr
miten nää toimii
oon uus täällä
saanko orkkuja - Anonyymi
Kiihoittuisin mutta valitettavasti vain mielikuvissa.
Tosin aivothan on tärkein seksuaalielin. - Anonyymi
Minä niin toteuttaisin tämän, mutta vaatii nyt sinulta yhteydenottoa
- Anonyymi
Voisin tullakin, jos kerrot missä asut.. 🙃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703