Passatin ovet eivät auenneet.

dgfgh

Olimme lähtemässä pojan kanssa hänen autollaan liikenteeseen, auto oli 2017 lopulla uutena ostettu Passat farmari. Kummallakaan kaukosäätimellä eivät ovet auenneet. ei mitään elonmerkkiä.
Poika soitti turun Ww,hen ja kyseli mikähän oli vikana, (emme voineet kuvitellakaan, että patterit olivat loppuneet käyttöavaimesta sekä vara-avaimesta jota ei juuri olti edes käytetty, eli vähän yli puolessa vuodessa molemmista yhtä aikaa patterit loppu)

WW,stä osattiin sanoa vain, että kaukosäätimessä on ns. mekaaninen avain joka sopii kahvassa sijaitsevaan reikään, olihan siinä kahvan alla puolen sentin suorakulmainen reikä johona kyllä tuo hätäavain sopii, mutta ei se ovi siitä auennut, puhelin oli auki koko ajan huoltoneuvojaan ja hän kehoitti vaan kokeilemaan uudestaan, eikä siinä muuta osannut sanoa joku toinenkaan siellä Ww,ssä.

Emme tökkineet enään avainta siihen reikään, mikä lie se olikaan, niimpä Ww,stä annettiin jokin numero olikohan se jokin Tiepalvelu vai mikä, siellä osattiin heti sanoa, että kahvasta otetaan pieni suojakuoren osanen hellästi pikkumeisselillä irti ja sieltä paljastuikin normaali lukko johon tuo hätä vara-avain sopi. Ovet aukesivat ja sitten puhelimessa oleva Tiepalvelun henkilö sanoi, että vaihtakaa kumpaankin kaukosäätimeen patterit. Että opiskelua lisää autoista.

4

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaAinakinProvoja

Kun on avuton niin ongalmia riittää.

• huijauspaskaVW

VW on vaan pazka. Avuton on ainoastaan VW insinööri ja turkkilainen kasaaja.

• Paaliiiiiii

Audiii Mersuuu Bemariii Vokkelooo Sokotaaa Seattiii Forttiiii Ooppeliii ja KORJATTAVAAA RIITTÄÄÄÄÄÄÄ.

• Atkerkki2

Muhahahahahahahahahahsh. Ei sul mitään passattia ole. Hihihihiiiii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1006
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      984
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      56
      937
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      911
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      48
      834
    Aihe