pitbull-lauma tappoi perheen kaksivuotiaan!

doghater

Iltalehdessä juttu tänään, en vaan valitettavasti saa linkkiä, kun koneeni ei tunnista kuin etusivun osoitteen. Voisiko joku tuoda linkin, kiitos.

No pitit osoitti taas luonteensa, onneksi oli pittiharrastajan oma lapsi eikä kenenkään ulkopuolisen. Haluaako SATHY kommentoida?? Vauvan on jotenkin täytynyt provosoida koiria?? Katsoiko koiria silmiin tms., mikä olisi oikeuttanut hyökkäyksen??

9

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirahyökkäys
      • VääräTuomio

Harmi, ettei onnistunut tappamaan hullua rakkia. Nainen kuuluisi vankilaan vanhuksen tapon yrityksestä.

• doghater

On siinä taas koiraharrastajalla mennyt lujaa, nainen vaati läpsystä ja "koiralle aiheutuneesta kivusta" 10 000 euroa korvauksia!! Hahhahhaaa!!!

• PummienKoiria
    • Suuntaan-toiseen

Ei ne kaikki sentään kajahtaneita ole: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806122201010168/
      "Pitbull pelasti perheen palavasta rakennuksesta Yhdysvalloissa - raahasi vauvaa vaipasta turvaan. Kahdeksan kuukautta vanhaa pitbullia ylistetään sankariteosta Kalifornian osavaltiossa Yhdysvalloissa."
      Vai olisiko kysymys ilmiöstä jossa sokeakin kana voi löytää jyvän?

• EiMuuta

Rakki pelasti itsensä ja oli hölmistynyt tulesta.

• huonosuhde

Ennemin kannattaa ostaa palovaroitin ja paristot siihen, kuin rakki joka tappaa 9x ja mahdollisesti pelastaa 1x kymmenestä.

• Dgjkiytd
        EiMuuta kirjoitti:

Rakki pelasti itsensä ja oli hölmistynyt tulesta.

Luitko edes? Koira oli ulkona kun huomasi tulen. Oman nahkansa pelastamiseksi sen ei ois tarvinnu tehdä mitään

• eikelkekkäänsopivarotu
        Dgjkiytd kirjoitti:

Luitko edes? Koira oli ulkona kun huomasi tulen. Oman nahkansa pelastamiseksi sen ei ois tarvinnu tehdä mitään

Jos yksi pelastuu,se ei pelasta niitä jotka tuon rotuisten uhreiksi joutuvat.Niitä on ulkomailla jatkuvasti,ja hyökkäykset lisääntyneet myös suomessa.Kun tuon tyyppisten koirien määrät on lisööntyneet.Media,ei aiheuta hyökkäyksiä,vaan tietyt koirat.Rodut vaikuttavat,koska jotkut rodut tapoavat ja hyökkäävät enemmän kuin mitkään muut.
        Uutisoinnin lopetus,ei lopeta hyökkäyksiä.Ja ihmiset ottaa noita vaan enemmän,mikä näkyy lisääntyneinä hyökkäyksinä.Taistelutyyppiset rodut ovat yhteiskunnassa turha riski,niitä karkaa,ja valvonta pettää.Ei ole olemassa ihmistä,joka satavarmasti pystyy pitämään koiransa niin,ettei hyökkää vieraan koiran ja ihmisen kimppuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe