Hermot menee! Millä helvetillä tantat saa ymmärtämään, että moniallerginen astmaatikko ei voi työskennellä kierrätyskeskuksissa yms.?!? Ei auta lääkärinlausunnot eikä keskustelut. Jatkuvasti saa karenssipäätöksiin hakea oikaisua.
Te toimisto
1
221
Vastaukset
- varottava.esimerkki
Minä olin kierrätyskeskuksessa kuntouttavassa työtoiminnassa, jossa altistuin homepölylle, kun esimiehen johdolla porukat alkoi pöllytellä homeen hajuisia vaatteita. Sairastuin muutaman päivän päästä jonkinlaiseen ODTS tai allerginen alveoliitti tyyppiseen tilaan. Kävin terveyskeskuksessa, jossa asiaan ei reagoitu mitenkään, vaan lääkäri yritti laittaa tapauksen syyksi, että en halua olla ko. paikassa, vaikka juuri olin allekirjoittanut jatkosopimuksen. Otettiin kuitenkin verikokeet (IgE ), jonka arvo oli korkea. Näin siksi, että olen allerginen mm. siitepölyille ym.
Tästä episodista seurasi se, että herkistyin lisää homeille ja olin puolentoista vuoden päästä tapauksesta kehkopolilla tutkimuksissa. Jotain pientä löytyi kehkoista ja olen edelleen herkempi kaikelle. Jos saan flunssan, niin nykyään joudun aloittamaan heti inhaloitavan lääkkeen, koska keuhkojen toiminta laskee, ja vaarana on, että saan astman.
Te-toimisto ei voi minua laittaa enää mihinkään huonoon sisäilmaan, koska lääkärin lausunnot. Koska asia painettiin ikään kuin villaisella, vein asian aluehallintoviraston tietoon. Eihän siitä mitään hyötyä minulle ollut, mutta ainakin tieto on siellä, eli sinun ei pitäisi joutua vastaavaan tilanteeseen, jos otat aluehallintoviraston esille te-toimistossa. Muinulle sanottiin kaupungin taholta vielä, että ei pidä mennä kierrätyskeskukseen, jos on allerginen. Eli vastuu on itsellä, vaikka esimies syyllistyisi työturvallisuuden laiminlyöntiin. Pidä siis pintasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768