Amaris, sunny beach

Lomailijaa

Hei ! Olen lähdössä kaveriporukan kanssa sunnybeachille viikoksi:) Loman tarkoituksena on iriotto arjesta , rentoutumusen ja bilettämisen merkeissä!
Kaipaisin kokemuksia hotellista amaris joka sijaitsee sunny beachilla. Muutamia kysymyksiä herännyt netissä surffailun jälkeen, kun tiedot ovat hieman ristiriitaisia. -Onko wifi maksullinen?
-Maksaako jääkaapin käyttö?
-Millainen on aamupala?
-Onko altaan uimavesi kovin kylmää?
-Millainen hlökunta?

Myös yleiset kokemukset sunnybeachista lomakohteena ovat tervetulleita!

2

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirama

      Wifi on maksullinen
      Jääkaappi maksaa ja on pieni
      Aamupala syötävä
      Altaan vesi. Tuskin se kovin kylmää on
      Henkilökunta erittäin mukava. Terveisiä Kamille.

    • Matkailijatar

      En ole itse enää moneen vuoten ollut kyseisessä hotellissa.
      Aamupala oli todella ankea. Henkilökunta tylyä.
      Loppusesongista uima-allas ja sen vesi oli todella sameaa ja likaista.
      Ja taitaa edelleen myös ilmastointi maksaa erikseen.
      Ja se ei enää olekaan niin edullinen hotellin, kun tulee noita pieniä lisämaksuja.
      Amaris on kyllä rauhaisalla sijainnilla.
      Ja mitä olen monelta kuullut (nuorison ja bilettäjien suosiossa on) hotelli Yantra. Se on saman hintainen ollut tarjouksissa, kuin Amaris. Ja on paremmalla puolella isoa tietä.

      Hyvä marketti on aivan Amariksen vieressä. Käytin just kiertää hoodeilla ja oli sekin muutunut eli rempattu sisältä.

      Muutoin SB tarjoaa kaikkea kivaa eri ikäluokille. Paljon nähtävää ja koettavaa.
      Itse käynyt monet kerrat. Ja vielä aion palata.
      Olen ollut useassa hotellissa, joten on vertailupohjaa.
      Mut toki meillä kaikilla on omat tarpeet ja vaatimukset hotelllille mitä halutaan. Syystä tai toisesta.
      Ja aivan juur näin, kun kyselee ennakkoon niin tietää jotain ja ei tule kaikki aina yllätyksenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe