Hei ! Olen lähdössä kaveriporukan kanssa sunnybeachille viikoksi:) Loman tarkoituksena on iriotto arjesta , rentoutumusen ja bilettämisen merkeissä!
Kaipaisin kokemuksia hotellista amaris joka sijaitsee sunny beachilla. Muutamia kysymyksiä herännyt netissä surffailun jälkeen, kun tiedot ovat hieman ristiriitaisia. -Onko wifi maksullinen?
-Maksaako jääkaapin käyttö?
-Millainen on aamupala?
-Onko altaan uimavesi kovin kylmää?
-Millainen hlökunta?
Myös yleiset kokemukset sunnybeachista lomakohteena ovat tervetulleita!
Amaris, sunny beach
2
225
Vastaukset
- sirama
Wifi on maksullinen
Jääkaappi maksaa ja on pieni
Aamupala syötävä
Altaan vesi. Tuskin se kovin kylmää on
Henkilökunta erittäin mukava. Terveisiä Kamille. - Matkailijatar
En ole itse enää moneen vuoten ollut kyseisessä hotellissa.
Aamupala oli todella ankea. Henkilökunta tylyä.
Loppusesongista uima-allas ja sen vesi oli todella sameaa ja likaista.
Ja taitaa edelleen myös ilmastointi maksaa erikseen.
Ja se ei enää olekaan niin edullinen hotellin, kun tulee noita pieniä lisämaksuja.
Amaris on kyllä rauhaisalla sijainnilla.
Ja mitä olen monelta kuullut (nuorison ja bilettäjien suosiossa on) hotelli Yantra. Se on saman hintainen ollut tarjouksissa, kuin Amaris. Ja on paremmalla puolella isoa tietä.
Hyvä marketti on aivan Amariksen vieressä. Käytin just kiertää hoodeilla ja oli sekin muutunut eli rempattu sisältä.
Muutoin SB tarjoaa kaikkea kivaa eri ikäluokille. Paljon nähtävää ja koettavaa.
Itse käynyt monet kerrat. Ja vielä aion palata.
Olen ollut useassa hotellissa, joten on vertailupohjaa.
Mut toki meillä kaikilla on omat tarpeet ja vaatimukset hotelllille mitä halutaan. Syystä tai toisesta.
Ja aivan juur näin, kun kyselee ennakkoon niin tietää jotain ja ei tule kaikki aina yllätyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759