Kuka tietää,onko kellään,kiekkokalan poikasia??
Mitä maksaa?? Olisin valmis ostamaan niitä.Minulla on 1200 l akvaario joten parvi mahtuisi.Kiitos tiijosta jo etukäteen.
kiekkokaloja
8
3480
Vastaukset
- freshwater
Jos kertoisit paikkakunnan? Kiekkokalojen kasvattajia löytyy ympäri suomea.
Siis.Unotui tässä hötäkässä,olin niin tätinöissäni.. Lahdessa minä asustan,ja auto käytössä ja saaveja löytyy joten kuljetus ei ongelma.
- artsi
rokkikokki kirjoitti:
Siis.Unotui tässä hötäkässä,olin niin tätinöissäni.. Lahdessa minä asustan,ja auto käytössä ja saaveja löytyy joten kuljetus ei ongelma.
Todella upean kokoinen allas!Haasteellinen niin sisustamisen,kuin kalojenkin suhteen.Seuraappa sellaista kuin Agua-Web palstaa ,nin siellä on kiekkoaiheesta oma palsta ja myytävänä palstallakin on joskus kiekkoja myytävänä.Olen itsekkin kiekkoharrastaja.
artsi kirjoitti:
Todella upean kokoinen allas!Haasteellinen niin sisustamisen,kuin kalojenkin suhteen.Seuraappa sellaista kuin Agua-Web palstaa ,nin siellä on kiekkoaiheesta oma palsta ja myytävänä palstallakin on joskus kiekkoja myytävänä.Olen itsekkin kiekkoharrastaja.
Kiitos tiedosta.Täytyneepi mennä katsomaan olisiko "lapsosia" kaupan.
- Pia
Mulla olis yksin jäänyt sininen upea kiekko.
9-10cm. Hyvinkäällä. [email protected] - Vihru
Kannattaa soitella Tampereen Viherkalaan ja varata jos on mahdollista saada. Voi kestää aika kauan, mutta onhan se sen arvoista. Ei kannata luottaa nettiosotteen tietoihin. soittamalla siitä selviää.
- lippukala
Lahdesta löytyy kiekkokaloja Black Bull nimisestä liikkeestä Liipolasta olen itse ostanut sieltä olleet tosi terveitä.
- Matoisalankku
lippukala kirjoitti:
Lahdesta löytyy kiekkokaloja Black Bull nimisestä liikkeestä Liipolasta olen itse ostanut sieltä olleet tosi terveitä.
..ovat tosi pieniä.Yksi satsi n.1 cm ja toiset oli vielä imemässä äitykän jä isukin limaa eli n. pari millisiä jos sitäkään. Menee vielä aikaa ennenkuin ovat myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882204480Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1343763Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3063329Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä192104Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1911589Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli621536- 801410
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361322- 1041150
Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.801118