En taida sinusta nainen päästä

iikuinoks

millään eroon. Aina kun olen ajatellut tekeväni kaikkeni etten sinua enää ajattelisi niin jostain vain tulet mieleeni. Jos totta puhutaan niin alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tämä tilanne, on se nyt kumma ettei yhtä naista saa mielestä. Ajatteletko minua vai mikä siinä on, jos niin voisit kyllä käyttää fiksuuttasi johonkin tärkeämpäänkin.

101

4231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielessämyös

      minkä nimistä naista ajattelet?

      • dnamies

        Lisäisin tähän vielä uudestaan se etten tosiaan ajattelisi häntä jollei hän tulisi jostain aina mieleeni. Ilman häntä en kuitenkaan välttämättä olisi nyt missä olen.


      • mielessämyös
        dnamies kirjoitti:

        Lisäisin tähän vielä uudestaan se etten tosiaan ajattelisi häntä jollei hän tulisi jostain aina mieleeni. Ilman häntä en kuitenkaan välttämättä olisi nyt missä olen.

        ota ihmeessä yhteyttä häneen :) oletteko joskus olleet yhteydessä?


      • koitantaaskerätäitseni

        Siksi en ota kantaa tähän ketjuun aloittajana sen enempää, koska se vaan lisää tätä ajatusta häneen. Halusin vain johonkin tämän asian purkaa. Ei siitä sen enempää.


      • Koskavoisimmejutella
        koitantaaskerätäitseni kirjoitti:

        Siksi en ota kantaa tähän ketjuun aloittajana sen enempää, koska se vaan lisää tätä ajatusta häneen. Halusin vain johonkin tämän asian purkaa. Ei siitä sen enempää.

        Mutta entä jos se jota etsit olenkin minä?


      • dnamies

        Siihen en todellakaan jaksa uskoa.


      • Koskavoisimmejutella

        Jos olet tumma, pitkä mies, saatan olla SE nainen.


      • dnamies

        Harmiksesi täytyy sanoa etten taida olla SE jota etsit tai kaipaat, voisit kyllä määrittää tämän ”pitkä” asian.


      • koskavoisimmejutella

        Harmi, jos näin on. Lähes 190cm :D


      • dnamies

        Ehkä korkkareilla voisin kokeilla onneani :D toivotaan että saat kiinni kaipaamasi!


      • PitkäTummaMies

        Itselläni valitettavasti sama tilanne kuin aloittajalla. En saa erästä ihanaa naista ollenkaan mielestäni. Mielenkiintoisesti satun olemaan myös pitkä tumma mies. Voisitkohan sinä olla SE nainen, jota minä ajattelen?


      • Koskavoisimmejutella
        PitkäTummaMies kirjoitti:

        Itselläni valitettavasti sama tilanne kuin aloittajalla. En saa erästä ihanaa naista ollenkaan mielestäni. Mielenkiintoisesti satun olemaan myös pitkä tumma mies. Voisitkohan sinä olla SE nainen, jota minä ajattelen?

        Kerro jotain minusta. Katsotaan täsmääkö. 😘


      • PitkäTummaMies

        Tummat hiukset ja maailman kauneimmat silmät. Ei olla nähty vähään aikaan, mutta saatat tulla milloin vain vastaan työpaikalla.


      • Koskavoisimmejutella

        Hän ei ole kanssani samassa työpaikassa.


      • PitkäTummaMies

        Totta tuokin itseasiassa... Mutta ilmeisesti ei täsmännyt kuitenkaan.


      • Nainenn2
        PitkäTummaMies kirjoitti:

        Tummat hiukset ja maailman kauneimmat silmät. Ei olla nähty vähään aikaan, mutta saatat tulla milloin vain vastaan työpaikalla.

        Itselläni on työpaikalla mies, jota en yksinkertaisesti saa mielestäni. Olen aivan korviani myöden ihastunut. Aika menee eteenpäin ja tunne vain voimistuu. Pitkä, tumma sinisilmäinen mies. Tänään viimeksi katselin häntä ja voi veljet...


    • Koskavoisimmejutella

      En pääse minäkään eroon sinusta tai ajatuksistani sinua kohtaan. Joka kerta, kun saan itseni kasaan, tulet mieleeni uudelleen. Eilen näin sinut ja taas sait taas ajatukseni sekaisin.

      • koitankerätäitseni

        Näin minäkin ajattelen vaikka en haluaisi. Eikö olekin toisaalta inhoittavaa ja samalla niin ihanaa? Voinko kysyä miten unohdat tunteet häntä kohtaan? Tuntuu etten tähän kykene ja se taito olisi mitä arvokkain.


      • koskavoisimmejutella

        Ei siihen pysty. Sen kanssa on vaan pakko oppia elämään. Molemmat tahoillamme varattuja.


      • Kokemusta_on_
        koitankerätäitseni kirjoitti:

        Näin minäkin ajattelen vaikka en haluaisi. Eikö olekin toisaalta inhoittavaa ja samalla niin ihanaa? Voinko kysyä miten unohdat tunteet häntä kohtaan? Tuntuu etten tähän kykene ja se taito olisi mitä arvokkain.

        Miksi sinun pitää unohtaa hänet??
        Jokainen kohtaamamme ihminen jättää meihin jäljen ja jokainen jälki on erilainen.
        Jonkun jälki on vahvempi ja jonkun toisen heikompi.
        Tärkeämpi jättää tietysti vahvemman jäljen. Tällaiset ihmiset jäävät sydämeen.
        Se täytyy vaan hyväksyä että siellä on.
        Ajan kanssa helpottaa ja kunnes kohtaat uuden rakkauden.


      • koitankerätäitseni

        En tiedä, vetää vaan aika mykäksi tämä koko touhu, ei vain jaksa ymmärtää miten joku ihminen voi jäädä niin kovin mieleen. Se on varmasti totta, että mitä enemmän omia tunteita vastaan tappelee niin sitä kovemmin ne vaan palaavat takaisin. Täytyy ilmeisesti vain hyväksyä nämä tunteet ja antaa niiden laantua ajan myötä.


    • tehääksniin

      No eikö voitais nähdä ja jutella?? En pure. Mul on sama ongelma(ajattelen miestä) ja ei oo kauheen kiva. Ois kiva päästä johonkin suuntaan tästä eikä velloa tässä vaan. Äääää, hajottaa.Hyväksy eka se pyyntö niin päästään etenee.

      • menihanohi

        Pyyntö?


      • taieitiedossa

        Ei hän ole pyytänyt minulta mitään mitä voisin hyväksyä.


    • Kokemusta_on_

      Mikä siinä on että väkisin pitää yrittää päästää irti kun meillä ei ole sitä on/off nappia?
      Ajan kanssa asiat muuttuu , turha stressata sellaisella mille et voi mitään.
      Mikä tekee naisesta niin mahdottoman ettet haluaisi ajatella häntä?
      Kyllä taällaisista asioista kannattaa keskustella että ne selkeytyisivät ja olisi helpompi jatkaa.
      Jos väkisin yrität " painaa villasella" hänet ajatuksistasi niin varmaa on että kummittelee sieltä ajatuksista vähänväliä.
      Käsititkö?

      • koitankerätäitseni

        Niin, mitä jos tunteet vain tulevat liian voimakkaina ja niitä halua kokea, koska ei ole valmis kokemaan niitä? Silloin ei toivoisi muuta kuin, että niitä ei olisi olemassa.


      • Kokemusta_on_
        koitankerätäitseni kirjoitti:

        Niin, mitä jos tunteet vain tulevat liian voimakkaina ja niitä halua kokea, koska ei ole valmis kokemaan niitä? Silloin ei toivoisi muuta kuin, että niitä ei olisi olemassa.

        Et voi estää tunteitasi etkö ymmärrä.
        Sinä olet valmis kokemaan jos ne tunteet tulevat sinulle..
        Tuollainen tunteiden sisällensä patoaminen ei ole koskaan hyväksi .
        Koska aina ne sieltä jossain vaiheessa purkautuvat tavalla tai toisella . Ja seuraukset eivät aina ole niin hyviä.
        Sinun täytyy nyt vaan uskoa ja luottaa itseesi että: minä pystyn ja kykenen tähän , otan varovasti , askel kerrallaan.
        Ajattelet että hiljaa hyvä tulee.


    • ajattelenkyllä

      mielessä lähipäivinä liiankin paljon....

    • Onen

      Millä kirjaimella aloittajan nimi alkaa

      • aaloittaja

        M- kirjaimella


      • Onen

        Jep.


      • Mmiehelle
        aaloittaja kirjoitti:

        M- kirjaimella

        Jos olisit juuri tuo M mies kenestä minä olen kirjoittanut tänne palstalle muutaman kerran. Niin voin sanoa, että ajattelen sinua, lähes joka tunti. Yritän myös arjen tohinaan hukuttaa ajatukseni sinusta, mutta aina pulpahdat mieleen. Haluaisin niin kovasti tavata sinut ja puhua, puhua sinulle itseni "tyhjäksi". Välitän niin kovasti.


      • aaloittaja
        Mmiehelle kirjoitti:

        Jos olisit juuri tuo M mies kenestä minä olen kirjoittanut tänne palstalle muutaman kerran. Niin voin sanoa, että ajattelen sinua, lähes joka tunti. Yritän myös arjen tohinaan hukuttaa ajatukseni sinusta, mutta aina pulpahdat mieleen. Haluaisin niin kovasti tavata sinut ja puhua, puhua sinulle itseni "tyhjäksi". Välitän niin kovasti.

        Kuin myös liikaa ajattelen välillä häntä, vaikka kuvittelin jo unohtaneeni hänet kokonaan. En jaksaisi miettiä häntä enää sekuntiaakaan, mutta toisinaan ajattelen mielessä törmääväni häneen irl ja kysyisin vain miten menee ja varmasti kasvoilleni ilmeistyisi se hyvä vähintäänkin siitä kun muistelisin sinua aikaisemmista hetkistä. Kuitenkin tämän ketjun voisi poistaa kokonaan ja ajattelen etten ole edes näitä kirjoittanut. Joten tämän keskustelun voi lopettaa ja jättää kokonaan omaan arvoonsa.


      • Mmiehelle
        aaloittaja kirjoitti:

        Kuin myös liikaa ajattelen välillä häntä, vaikka kuvittelin jo unohtaneeni hänet kokonaan. En jaksaisi miettiä häntä enää sekuntiaakaan, mutta toisinaan ajattelen mielessä törmääväni häneen irl ja kysyisin vain miten menee ja varmasti kasvoilleni ilmeistyisi se hyvä vähintäänkin siitä kun muistelisin sinua aikaisemmista hetkistä. Kuitenkin tämän ketjun voisi poistaa kokonaan ja ajattelen etten ole edes näitä kirjoittanut. Joten tämän keskustelun voi lopettaa ja jättää kokonaan omaan arvoonsa.

        Miksi et kerro hänelle tunteistasi? Se varmasti helpottaisi. Ehkä hän miettii myös sinua? Ei ole väärää hetkeä tai aikaa jos kysymys on hyvistä tunteista. Sinä olet ihastunut!!!! Itse kerroin hänelle tunteistani ja hän ei niistä välittänyt. Oli yksipuolista kiinnostusta ja ihastusta. Tuo kivi oli vain käännettävä! Nyt olen nuollut haavojani ja aion jäädä henkiin tästäkin pettymyksestä. Hänestä haaveilen useasti päivän aikana ja tiedän sydämmeni olevan hänen taskussaan vaikka fyysisesti olen täysin väärässä paikassa!!! En unoha koskaan. Mutta en voi häntä pakottaa tuntemaan samaa huumaa minua kohtaan. Tuntuu kyllä, että hänelläkin joitain tunteita olisi... mutta kieltää ne... tai kuvittelen vaan.


      • aaloittaja

        Niin kuin aina kirjoittaessa erinlaisilla foorumeilla ja palstoilla kysymys on suurimmaksi osaksi juuri sitä, ettei kyseistä tavoiteltavaa saa kiinni tai jos saa henkilö ei usko väittämiäsi tai kieltää nämä itseltään. Miksi hakata päätä seinään yksinään kuuluu kysymys? Silloin on pakko yrittää unohtaa, silloinkin kun se olisi vain yksipuolista... kaksi nähin kuitenkin aina tarvitaan.


      • aaloittaja

        Lisään vielä, että tämä on oikeasti saatava loppumaan ja mahdollisimman nopeasti. Tämän naisen ajatteleminen tekee minut hulluksi! Meillä ei ole mitään yhteistä, enkä halua olla häneen missään tekemisissä! En nyt enkä jatkossakaan.


      • Mmiehelle

        Sepä se! Tässä iässä jo uskoo tunnistavansa sen kipinän ja kiinnostuksen... en tunnistanut. Täällä on hyvä purkaa turhautumista ja pettymystä, anonyyminä. Itse en voi enää tehdä mitään oman tunteeni eteen tai tuon miehen saavuttamiseksi. Pitää vain yrittää turruttaa sydän. Tämä oli ensimmäinen kerta kun lähestyin ketään miestä vaikka avioon olen päätynyt. En ikinä olisi edes kuvitellut, että joku saa minut tuntemaan näin! Tuntuu oudolta että nytkin tuo mies on jättänyt yhden asian hoitamatta jonka lupasi hoitaa. Tuntuu kuin odottaisi uutta yhteydenottoa? No en mä enää soittele hänelle. Mä haikkailen päätäni seinään täällä kotona ja prkl kaipaan häntä koko ajan.


      • Mmiehelle
        aaloittaja kirjoitti:

        Lisään vielä, että tämä on oikeasti saatava loppumaan ja mahdollisimman nopeasti. Tämän naisen ajatteleminen tekee minut hulluksi! Meillä ei ole mitään yhteistä, enkä halua olla häneen missään tekemisissä! En nyt enkä jatkossakaan.

        Miksi olet noin ehdoton? Onko hän satuttanut sinua? Et halua olla tekemisissä millään tavalla ja kuitenkin olette olleet jotta pääsisit ihastumaan? Älä hyvä mies pakene tunteitasi, uskon että tuollainen tekee olemisestasi raskaampaa. Ihan kuin pelkäisit rakastua! Itse ajattelen, että onneksi kerroin tunteeni ja itse olen näin ollen antanut mahdollisuuden tunteille ja hänelle. Uskon, että tilanteen harmillisuudesta huolimatta olisimme saaneet aikaan jotain ihanaa ja ainutlaatuista. Yksin en voi.


      • Turhaa_pakoilua_vaan
        aaloittaja kirjoitti:

        Lisään vielä, että tämä on oikeasti saatava loppumaan ja mahdollisimman nopeasti. Tämän naisen ajatteleminen tekee minut hulluksi! Meillä ei ole mitään yhteistä, enkä halua olla häneen missään tekemisissä! En nyt enkä jatkossakaan.

        Ethän sinä nyt palstan perusteella tee tuollaisia ratkaisuja.
        Eihän se nyt noin toimi.
        Ookkonää aivan pölijä????
        Ootko ajatellut päästä tämän kyseisen naisen kanssa juttusille ihan tuonne IRL?


      • Dduhvnl
        Turhaa_pakoilua_vaan kirjoitti:

        Ethän sinä nyt palstan perusteella tee tuollaisia ratkaisuja.
        Eihän se nyt noin toimi.
        Ookkonää aivan pölijä????
        Ootko ajatellut päästä tämän kyseisen naisen kanssa juttusille ihan tuonne IRL?

        Tuskin on kysymys siitä, että palstan perusteella tekee tuollaista päätöstä. Tuo nainen on tod.näk. varattu muija ja mies suojelee itseään. Pelkää että koht sattuu tai ei ole riittävä. Tuo on tunne josta itse kärsin mut sitten uskalsin ja pirun hyvä niin. Nyt aviossa ja onnelline mies.


      • aaloittaja
        Turhaa_pakoilua_vaan kirjoitti:

        Ethän sinä nyt palstan perusteella tee tuollaisia ratkaisuja.
        Eihän se nyt noin toimi.
        Ookkonää aivan pölijä????
        Ootko ajatellut päästä tämän kyseisen naisen kanssa juttusille ihan tuonne IRL?

        Turhaa pakoilua vaan 😂 onneksi voi välillä näillekkin asioille nauraa, ehkä se onkin se päätepiste koko asialle kun sen pystyy ottamaan huumorilla! Jonkun mielestä sekin on asian kääntämistä tietenkin pois siitä alkuperäisestä. Elämä nyt vain on sellaista ettei kaikki mene niin kuin haluaisi, jotkut asiat on helpompia toiset taas vaikeampia, kyseisen näen vaikeana käsiteltävänä, mutta olen ehkä hiukan jo saanut näkemystä pitää järjet ja tunteet erillään, ehkä siinä vielä menee aikaa, mutta ajatus on jo oikea siihen. Ei hän osaa katsoa asioita psykologisesti vaan kokonaisuuksina, siksi hänen on niin vaikea ymmärtää ainakin minua ja tunteitani... tiedä vaikka leikkisi tahallaan ja minä en sellaseen itse sortuisi koskaan. Arvostan ihmisten tunteita ja ajatuksia, otan niitä mielelläni vastaan, mutta rakkausasiat pitäisi pitää kokonaan pois näistä, niitä en halua käsitellä nyt juuri tällä hetkellä elämää, ovat aivan liikaa. Hän voisi palata asiaan muutaman vuoden päästä asiaan takaisin niin ehkä olisimme silloin viisaampia ja pystyisimme katsomaan asioita kummankin osapuolen näkökannasta huomattavasti paremmin, eikä tarvitsisi purkaa ajatuksia palstoille ja ties minne. Asia on kuitenkin niin, että hänellä on oma elämä ja minulla oma! Se että hän ajattelee minua niin paljon on ahdistavaa, koska tunnen sen todella syvällä sielussani, se on rakkautta, mutta niin kuin joku tuolla kertoi- revin mielummin tällä hetkellä paperin, kun lähtisin suunapäänä arpomaan.


      • Mmiehelle
        aaloittaja kirjoitti:

        Turhaa pakoilua vaan 😂 onneksi voi välillä näillekkin asioille nauraa, ehkä se onkin se päätepiste koko asialle kun sen pystyy ottamaan huumorilla! Jonkun mielestä sekin on asian kääntämistä tietenkin pois siitä alkuperäisestä. Elämä nyt vain on sellaista ettei kaikki mene niin kuin haluaisi, jotkut asiat on helpompia toiset taas vaikeampia, kyseisen näen vaikeana käsiteltävänä, mutta olen ehkä hiukan jo saanut näkemystä pitää järjet ja tunteet erillään, ehkä siinä vielä menee aikaa, mutta ajatus on jo oikea siihen. Ei hän osaa katsoa asioita psykologisesti vaan kokonaisuuksina, siksi hänen on niin vaikea ymmärtää ainakin minua ja tunteitani... tiedä vaikka leikkisi tahallaan ja minä en sellaseen itse sortuisi koskaan. Arvostan ihmisten tunteita ja ajatuksia, otan niitä mielelläni vastaan, mutta rakkausasiat pitäisi pitää kokonaan pois näistä, niitä en halua käsitellä nyt juuri tällä hetkellä elämää, ovat aivan liikaa. Hän voisi palata asiaan muutaman vuoden päästä asiaan takaisin niin ehkä olisimme silloin viisaampia ja pystyisimme katsomaan asioita kummankin osapuolen näkökannasta huomattavasti paremmin, eikä tarvitsisi purkaa ajatuksia palstoille ja ties minne. Asia on kuitenkin niin, että hänellä on oma elämä ja minulla oma! Se että hän ajattelee minua niin paljon on ahdistavaa, koska tunnen sen todella syvällä sielussani, se on rakkautta, mutta niin kuin joku tuolla kertoi- revin mielummin tällä hetkellä paperin, kun lähtisin suunapäänä arpomaan.

        Jos itsekin tunnet, että tunteenne ovet rakkautta, en voi ymmärtää mikä on niin suuri elämäntilanne, että et halua rakastaa ja tulla rakastetuksi? Avioeroja tässä maailmassa tulee ja menee väistämättä, sairauksia on ja ne eivät estä rakastamasta, ihmiset puhuvat ja esittävät tietävää juoruillen sekin on väistämätöntä. Anoa mikä on pakko on kuolema. Mielestäni rakkaus on asia johon kuuluu huumori, mutta oikeat tunteet kun osuvat kohdalle ei niitä pääse pakoon. Aidot rakastajat uskaltavat hullutella... mutta rakkauden edessä kannattaa riisua itsensä aseista ja olla avoin. Monet kauniit asiat ovat myös niitä haavoittavia juttuja. Itse päätin ottaa mahdolliset haavat vastaan ja olla avoin tunteilleni. Tuntuu uskomattomalta miten voisin kuvitella juuri tuon miehen joka vei sydämmeni kirjoittavan noin ehdottomasti, ilman selityksiä. Tuntuisi niin reilulta jos hän, kuten sinäkin olisitte reiluja ja avaisitte asiaa tunteiden kohteelle. Moni asia on helpompi ymmärtää, kun toinen on avoin!!! Mistä tiedät, että hän ajattelee liikaa sinua? Voiko sitä sydämmessä olevaa ihmistä ajatella liikaa? Ei voi! Minä ainakin ajattelen tuota miestä joka päivä useasti, koska välitän!


      • aaloittaja
        Mmiehelle kirjoitti:

        Jos itsekin tunnet, että tunteenne ovet rakkautta, en voi ymmärtää mikä on niin suuri elämäntilanne, että et halua rakastaa ja tulla rakastetuksi? Avioeroja tässä maailmassa tulee ja menee väistämättä, sairauksia on ja ne eivät estä rakastamasta, ihmiset puhuvat ja esittävät tietävää juoruillen sekin on väistämätöntä. Anoa mikä on pakko on kuolema. Mielestäni rakkaus on asia johon kuuluu huumori, mutta oikeat tunteet kun osuvat kohdalle ei niitä pääse pakoon. Aidot rakastajat uskaltavat hullutella... mutta rakkauden edessä kannattaa riisua itsensä aseista ja olla avoin. Monet kauniit asiat ovat myös niitä haavoittavia juttuja. Itse päätin ottaa mahdolliset haavat vastaan ja olla avoin tunteilleni. Tuntuu uskomattomalta miten voisin kuvitella juuri tuon miehen joka vei sydämmeni kirjoittavan noin ehdottomasti, ilman selityksiä. Tuntuisi niin reilulta jos hän, kuten sinäkin olisitte reiluja ja avaisitte asiaa tunteiden kohteelle. Moni asia on helpompi ymmärtää, kun toinen on avoin!!! Mistä tiedät, että hän ajattelee liikaa sinua? Voiko sitä sydämmessä olevaa ihmistä ajatella liikaa? Ei voi! Minä ainakin ajattelen tuota miestä joka päivä useasti, koska välitän!

        Ymmärrän sinua täysin, koen täysin samaa. Kamalaa elää tuskassa omien kauniiden tai rumien ajatuksien kanssa. Minäkin välitän, se ei ole aina niin helppoa, varsinkaan tänään kun on kaikkea muutakin.


      • aaloittaja
        Mmiehelle kirjoitti:

        Miksi olet noin ehdoton? Onko hän satuttanut sinua? Et halua olla tekemisissä millään tavalla ja kuitenkin olette olleet jotta pääsisit ihastumaan? Älä hyvä mies pakene tunteitasi, uskon että tuollainen tekee olemisestasi raskaampaa. Ihan kuin pelkäisit rakastua! Itse ajattelen, että onneksi kerroin tunteeni ja itse olen näin ollen antanut mahdollisuuden tunteille ja hänelle. Uskon, että tilanteen harmillisuudesta huolimatta olisimme saaneet aikaan jotain ihanaa ja ainutlaatuista. Yksin en voi.

        Kirjoitat asiasi niin kuin olisit varma siitä kuka olen, se ei kuitenkaan ole niin, se ei ole mahdollista, tai siis on, mutta hyvin pienellä marginaalilla. Se on totta, että eroja tulee ja menee, itselläni on kuitenkin asiat hyvin ja näillä menen eteenpäin- kuin myös hänelläkin, vaikka sanoikin käyvänsä tällä hetkellä vaikeaa elämäntilannetta läpi, silloin ei kukaan halua edes sekaantua toisen ihmisen syvimpään ja alkaa vielä sekoittamaan pakkaa. Sen kuitenkin tiedän, että hänellä on asiat huvin ja hän ei tarvitse viereensä kaltaistani ihmistä nyt eikä myöhemminkään, ei hän ole sen tyyppinen ihminen. Ainoa asia mikä tässä muutenkaan oli se, että minä tunsin liikaa häntä kohtaan ja ne tunteet veivät mukanaan, toisaalta oli helppoa ymmärtää tunteet kun kävin itsekkin vaikeita asioita läpi ja vieläkin- ehkä tunteiden kuuluikin olla vahvoja ja opettavaisia tulevaisuutta kohtaan, se oli tietyn tyyppinen koulu minulle ja niin sen edelleen näen. Silloin kun itsesi kanssa heität kolikkoa siitä onko tunne vain tätä elämän suurta oppimista vaiko sitä oikeaa rakkautta jonka matkaan pitäisi lähteä ja kuunnella sydäntä- on ratkaisu todella vaikeaa, varsinkin kun ensimmäinen ajatus tunteista on vain yksipuolinen- haluaako joku satuttaa itseään tahallaan lisää saamalla torjutun vastauksen? En usko, joten parempi pysyä vain hiljaa ja unohtaa, ehkä odottaa sitä oikeaa hetkeä jolloin voi olla varma omista ja toisen tunteista. Siksi piste tähän tunteeseen, oli se sitten aitoa tai ei.


    • Olehyvä

      Kirjoitat nimensä paperiin ja revit pieniksi paloiksi lapun. Ajattelet, ettei hän sovi sinulle, tunne on pakkomielle vain, turha ajatus. Kaikki runot jne. on pelkkää satuilua. Oikeasti hän on ikävystyttävä ihminen.
      Juuri noin turhat ihmiset ja turhat ajatukset joutavat roskiin. pHyi että.
      Tsempit sinne!

      • niinmyösminä

        Oliko kirjoituksesi positiivinen vai negatiivinen? Kaksinaismoralismia sisältävää tekstiä, jossa ei ole päämäärää. Ajattelit ehkä kirjoituksesi olevan positiivinen, mietinnälläsi että näin pitäisi tilanteessa toimiakkin ja teet samoin itse, silti kyseenalaistat tekemisen. Onko tämä juuri sitä, kun ihminen on solmussa itsensä/ omien ajatuksien kanssa. Kirjoittaja tietää sen...


      • Olehyvä
        niinmyösminä kirjoitti:

        Oliko kirjoituksesi positiivinen vai negatiivinen? Kaksinaismoralismia sisältävää tekstiä, jossa ei ole päämäärää. Ajattelit ehkä kirjoituksesi olevan positiivinen, mietinnälläsi että näin pitäisi tilanteessa toimiakkin ja teet samoin itse, silti kyseenalaistat tekemisen. Onko tämä juuri sitä, kun ihminen on solmussa itsensä/ omien ajatuksien kanssa. Kirjoittaja tietää sen...

        Sen päätät sinä itse (itsestäänselvyys), kokeilin vain tuota tapaa.
        Kirjoitat tietenkin totta omalla tavallasi, mutta pidän tällä hetkellä tästä tavasta. Ihminen voi lopulta valita moniakin tapoja ajatella ja elää tätä elämää, valitsin nyt näin. Tämä on melko hyväkin tapa ja totuuden kääntöpuoli omalla tavallaan. Enhän sille mitään voi jos se ei jotain ihmistä miellytä, se ei silti poista sitä asiaa, että tämä tapa voi myös onnistua jopa hyvinkin.


    • melkoisetohjelmat

      naiset pyörivät päässä kuten jalkapallotkjub?

      napanöyhtä10, taas pelaa jossain...
      napanöyhtä=napakumppi

    • Osallistunpa minäkin:

      M-mies
      - minkä ikäinen olet, suurin piirtein?
      - missä päin Suomea asut ?
      - tuleeko M-kirjain etu-, keskimmäisestä- vai sukunimestä?
      - onko sinulla sisaruksia ja montako?
      - minkä väriset ovat silmäsi?

      - vai oletko vain palstan naisten kehittämä trollihahmo?

      Valitettavasti nämä ympäripyöreät jaaritukset ovat nimittäin useimmiten
      pelkkää trollausta ja harhautusta (jotakin tarkoitusta) varten.

      Halutaan antaa jollekulle vaikutelma,
      että nyt tietty n a i n e n juttelee M-miehen kanssa,
      vaikkeivat kirjoittajatkaan/ trollaajat oikein tiedä kuka
      tuo mystinen "M-mies" on.


      Minä en ainakaan löydä yhtään identifioivaa yksityiskohtaa
      tuosta M-mieshestä. Josko hän sitten on M-kokoinen mies-
      esimerkiksi?

      • aaloittaja

        Luvuista tulee summaksi 9, se ei ala 1, 7, 6, eikä 5:llä, tulen etelä-suomesta, etukirjaimesta, niitä on, siniset silmät, en ole trollaille enkä tarinoi. Puhuin vain tunteistani.


      • UteliasSivustaKysyy

        Olisiko länsi-Suomi terminä lähempänä?


      • aaloittaja kirjoitti:

        Luvuista tulee summaksi 9, se ei ala 1, 7, 6, eikä 5:llä, tulen etelä-suomesta, etukirjaimesta, niitä on, siniset silmät, en ole trollaille enkä tarinoi. Puhuin vain tunteistani.

        Tiedot eivät valitettavasti täsmää,
        kehenkään tuntemaani,
        joten minua et siis ONNEKSI kaipaa!

        Toivottavasti löydät etsimäsi
        naisen.


      • aaloittaja
        UteliasSivustaKysyy kirjoitti:

        Olisiko länsi-Suomi terminä lähempänä?

        Tuossa tosiaan tuli pieni erehdys, näin sen voi sanoa.


      • aaloittaja
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tiedot eivät valitettavasti täsmää,
        kehenkään tuntemaani,
        joten minua et siis ONNEKSI kaipaa!

        Toivottavasti löydät etsimäsi
        naisen.

        Miksi onneksi? Liittyykö tämä minuun vai sinuun?


      • aaloittaja kirjoitti:

        Tuossa tosiaan tuli pieni erehdys, näin sen voi sanoa.

        Siinä tuli aika monta "väärää" vastausta.
        Mikään ei oikein täsmännyt:
        Ei ilmansuunta, ei silmien väri, ei ikä
        eikä hänen etunimensä ala M-kirjaimella.


      • aaloittaja kirjoitti:

        Miksi onneksi? Liittyykö tämä minuun vai sinuun?

        En toivo kovinkaan monen ihmisen
        kaipaavan itseäni, vain joidenkin henkilöiden,
        tiettyjen lähisukulaisten ja muutamien muiden.


      • UteliasSivustaKysyy
        aaloittaja kirjoitti:

        Tuossa tosiaan tuli pieni erehdys, näin sen voi sanoa.

        Jos siis olisit juuri se jota minä ajattelen, kaikki muut täsmää paitsi tuo ikäsi lukujen summa... laskitko oikein. Tietäisit toisen tunteet js kovettaisit noin hurjasti itsesi. Olisin todella pettynyt. Silloin kyllä ymmärtäisin monet asiat, jotka nyt tuntuvat oudoilta. Jos olisit hän, sanoisin että otapa puhelin käteen ja soita. Tunnusta oikeat ajatukset sekä tunteet. Katso mihin se johtaa. Rehellinen ja avoin on tunneasioissa paras vaihtoehto. Pakollisella tukehduttamisella tuhehdutat myös itsesi. Sisälläni kiehuu epävarmuus, pettymys ja riittämättömyys siksi itse tunnen oloni pelokkaaksi ja turhautuneeksi jopa vihaiseksi välillä.


      • voihyväluoja
        UteliasSivustaKysyy kirjoitti:

        Jos siis olisit juuri se jota minä ajattelen, kaikki muut täsmää paitsi tuo ikäsi lukujen summa... laskitko oikein. Tietäisit toisen tunteet js kovettaisit noin hurjasti itsesi. Olisin todella pettynyt. Silloin kyllä ymmärtäisin monet asiat, jotka nyt tuntuvat oudoilta. Jos olisit hän, sanoisin että otapa puhelin käteen ja soita. Tunnusta oikeat ajatukset sekä tunteet. Katso mihin se johtaa. Rehellinen ja avoin on tunneasioissa paras vaihtoehto. Pakollisella tukehduttamisella tuhehdutat myös itsesi. Sisälläni kiehuu epävarmuus, pettymys ja riittämättömyys siksi itse tunnen oloni pelokkaaksi ja turhautuneeksi jopa vihaiseksi välillä.

        Että ei edes laskea osaisi,apua.Tää on järjetön ketju.Joku nainen fantasioi,että kirjoitat hänestä ja kun ikä ei täsmää,niin olet laskutaidoton.


    • Jonkunrakastettu

      Vietä hyvä päivä.

      • Puolijohde_miehelle

        No, mitäs jos vaikk ihan sun?
        Katotaan nyt, miten rehelliseks mä ennätän,
        ennen kuin nukahdan.


      • Jonkunrakastettu
        Puolijohde_miehelle kirjoitti:

        No, mitäs jos vaikk ihan sun?
        Katotaan nyt, miten rehelliseks mä ennätän,
        ennen kuin nukahdan.

        Älähän nyt, ei silitetä kuin vastakarvaan :)


    • Puolijohde_miehelle

      Nimimerkki ei täsmää kirjoitustyylin kanssa.
      Kirjoitustyyli on aivan kuin erään...Pekan!

      Olen tosin valvonut aika tavalla, ja sekin vähentää estoja.
      Mutta haluatko kuulla Pekka yhden "kohteliaisuuden":
      Tiedätkö miksi mä kysyin oletko ennallasi?

      Sulta saa tosi hyvää ...öh "intiimihierontaa".
      Sä oot hyvin varustettu, ja erittäin kestävä.

      Oikeastaan jos rehellisiä ollaan, niin seuraava kappale
      pitäisi omistaa sulle, Pekka:


      https://www.youtube.com/watch?v=8cMqWWoBRKw


      Sähän et koskaan puhu siitä! Ja mä tiedän miks! Ei sun tartte!
      Sä vaan panet menemää.

      Ja tää oli rehellinen kohteliaisuus, P E K K A!


      P.S. Varokaa tän näköstä miestä, se tosiaan panee ...menemään. Siinä oksitosiinitasot
      naisella nousevat!


      http://the-american-catholic.com/wp-content/uploads/2010/04/neal-mcdonough1.jpg

      • oöjlnkf

        Pekka R?


      • Puolijohde_miehelle
        oöjlnkf kirjoitti:

        Pekka R?

        Ei ala Pekan sukunimi R-kirjaimella.
        Mutta on nyt kuka on.
        Riittäisi jos hän tunnistaisi itsensä.


      • Haeapuaongelmiisi

        Ei miia ei ap on sekaisin taas.


      • Kaikkistalkkaasua

        Miksi valvot,? Huomaatko, että mielikuvituksesi heittää häränpyllyä, kun et nuku. Puolijohdemiehelle -boi sinua ei miia ei ap.


    • Aikansaitken

      Luin tämän ketjun. Kouraisi. Pahasti. Ehkä tosiaan ajattelemme yhtä paljon toisiamme. Sinä vain haluat unohtaa.. Et halua olla missään tekemisissä. Jne. No onhan tuo tullut selväksi muutenkin. Sattuu vaan niin. Tänään ollut herkkänä muutenkin..

      • Kuka ei halua olla missään tekemisissä?
        Nimimerkki "aikansaitken", huomasitko että
        tässä ketjussa on tavallaan kaksi osiota?

        I osiossa: Joku M-nainen (en minä) ja joku M-mies (ei kaivattuni) keskustelevat.

        II osiossa: Minä kirjoitan "Puolijohde_miehelle"!

        Mikään "Puolijohde_miehen" nimistä ei ala M-kirjaimella.


      • Hyvävaihtoehto
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Kuka ei halua olla missään tekemisissä?
        Nimimerkki "aikansaitken", huomasitko että
        tässä ketjussa on tavallaan kaksi osiota?

        I osiossa: Joku M-nainen (en minä) ja joku M-mies (ei kaivattuni) keskustelevat.

        II osiossa: Minä kirjoitan "Puolijohde_miehelle"!

        Mikään "Puolijohde_miehen" nimistä ei ala M-kirjaimella.

        Ootko hieman sekaisin?

        Hae apua!


      • Hyvävaihtoehto kirjoitti:

        Ootko hieman sekaisin?

        Hae apua!

        Ei, en ole lainkaan sekaisin.
        Oletko sinä? Hae itse apua!
        Vai haukutko minua siksi,
        etteivät vastaukseni miellytä sinua?

        Tällä "Ikävä-palstalla" huutelee jatkuvasti, joku "M-nainen"
        rekisteröimättömällä nimimerkillä "M-miestä".
        Se "M-nainen" en ole minä.
        Minun nimimerkkini ei ole "M-nainen",
        se on tuo tämänkin kommentin ohessa näkyvä.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hänen etunimensä ei alkanut M-kirjaimella,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hän ei ole kotoisin Etelä-Suomesta,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hänen silmänsä eivät ole siniset,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        M-mies,
        -jonka etunimi ei ala M-kirjaimella
        -joka ei ole kotoisin Etelä-Suomesta
        -jonka silmät eivät olleet siniset
        oli PELKKÄ ihastus!


        "Puolijohde_mies" taas
        - ei ole M-mies
        - ei ole ihastus
        -on rakkaus


        Jos sinua seuraasi tyrkyttävä T-mies ei miellytä,
        että ihastuin erääseen "M-mieheen" ( jonka etunimi ei ala M-kirjaimella)
        "Puolijohde_miestä odotellessani, niin se on sinun ongelmasi.


      • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Ei, en ole lainkaan sekaisin.
        Oletko sinä? Hae itse apua!
        Vai haukutko minua siksi,
        etteivät vastaukseni miellytä sinua?

        Tällä "Ikävä-palstalla" huutelee jatkuvasti, joku "M-nainen"
        rekisteröimättömällä nimimerkillä "M-miestä".
        Se "M-nainen" en ole minä.
        Minun nimimerkkini ei ole "M-nainen",
        se on tuo tämänkin kommentin ohessa näkyvä.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hänen etunimensä ei alkanut M-kirjaimella,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hän ei ole kotoisin Etelä-Suomesta,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        On totta, että ihastuin erääseen M-mieheen,
        mutta hänen silmänsä eivät ole siniset,
        kuten ylempänä ketjussa väitetään-
        eli vastauksena minulle tarjotaan.

        M-mies,
        -jonka etunimi ei ala M-kirjaimella
        -joka ei ole kotoisin Etelä-Suomesta
        -jonka silmät eivät olleet siniset
        oli PELKKÄ ihastus!


        "Puolijohde_mies" taas
        - ei ole M-mies
        - ei ole ihastus
        -on rakkaus


        Jos sinua seuraasi tyrkyttävä T-mies ei miellytä,
        että ihastuin erääseen "M-mieheen" ( jonka etunimi ei ala M-kirjaimella)
        "Puolijohde_miestä odotellessani, niin se on sinun ongelmasi.

        Tarkoitin "M-miehellä" miestä
        - jonka etunimi ei ala M-kirjaimella
        - joka oli pelkkä ihastus

        "Puolijohde_mies"
        - ei ole "M-mies"
        - on rakkaus
        -ei ole pelkkä ihastus

        T-mies
        - on itseään minulle tyrkyttävä häirikkö
        - keksi nyt jo kutsua itseään "viihdyttäjä -aisuriksi",
        vaikka ei ole minua koskaan millään tavoin viihdyttänyt
        eikä tukenut

        Näin asia on. Viestintääni ja elämääni häiritsee melkoisesti
        tämä itsensä uhriuttava, narsistinen T-mies,
        joka trollailee eri palstojen keskusteluketjuissa,
        ja vaanii yksityiselämässä.


      • Ongelmiisi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tarkoitin "M-miehellä" miestä
        - jonka etunimi ei ala M-kirjaimella
        - joka oli pelkkä ihastus

        "Puolijohde_mies"
        - ei ole "M-mies"
        - on rakkaus
        -ei ole pelkkä ihastus

        T-mies
        - on itseään minulle tyrkyttävä häirikkö
        - keksi nyt jo kutsua itseään "viihdyttäjä -aisuriksi",
        vaikka ei ole minua koskaan millään tavoin viihdyttänyt
        eikä tukenut

        Näin asia on. Viestintääni ja elämääni häiritsee melkoisesti
        tämä itsensä uhriuttava, narsistinen T-mies,
        joka trollailee eri palstojen keskusteluketjuissa,
        ja vaanii yksityiselämässä.

        Voi elämä. Hae apua!


      • elisiis
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Kuka ei halua olla missään tekemisissä?
        Nimimerkki "aikansaitken", huomasitko että
        tässä ketjussa on tavallaan kaksi osiota?

        I osiossa: Joku M-nainen (en minä) ja joku M-mies (ei kaivattuni) keskustelevat.

        II osiossa: Minä kirjoitan "Puolijohde_miehelle"!

        Mikään "Puolijohde_miehen" nimistä ei ala M-kirjaimella.

        Eli joku isomunainen Pekka on kerran höylännyt tätä täällä häiriköivää M-naista ja M-nainen nautti siitä niin paljon, että luuli sen olevan rakkautta ja nyt kun Pekka on jo siirtynyt seuraavan naisen pesälle niin M-nainen on täällä jäänyt itkemään hänen peräänsä.

        Jäikö jotain puuttumaan?


      • elisiis kirjoitti:

        Eli joku isomunainen Pekka on kerran höylännyt tätä täällä häiriköivää M-naista ja M-nainen nautti siitä niin paljon, että luuli sen olevan rakkautta ja nyt kun Pekka on jo siirtynyt seuraavan naisen pesälle niin M-nainen on täällä jäänyt itkemään hänen peräänsä.

        Jäikö jotain puuttumaan?

        Puskista on helppo huudella nimettömänä.
        Enkä minä mitään häiriköi.

        En kutsuisi 6 vuoden seurustelua irtosuhteeksi!


    • Enkä minä hänestä; kolahti vähän liian syvälle! En ole enää tyttönen ja olen nähnyt elämää monenlaisesta näkökulmasta.

      • Ymmärrän hyvin tunteesi, kun ajatukset palaavat vähän väliä ihmiseen, joka on kaukana ja tuntuu välillä kaukaiselta ja hyvinkin etäiseltä. Olen yrittänyt torjua häntä mielestäni huonolla menestyksellä; muistan hänen tuoksunsa, hymyilevät silmänsä ja sarkastisen huumorinsa pitkin päivää ja öisin kalvaa lämpimän vartalon läheisyys ja kosketuksen puute. Hän sai minut nauramaan ja tuntemaan elämisen ilon, onnen ja ikävän toisen ihmisen luo. Näillä tuntemuksilla mennään nyt huomiseen; huominenhan on vielä toivoa täynnä!


    • A.nainen

      ”Silloin kun itsesi kanssa heität kolikkoa siitä onko tunne vain tätä elämän suurta oppimista vaiko sitä oikeaa rakkautta jonka matkaan pitäisi lähteä ja kuunnella sydäntä- on ratkaisu todella vaikeaa, varsinkin kun ensimmäinen ajatus tunteista on vain yksipuolinen- haluaako joku satuttaa itseään tahallaan lisää saamalla torjutun vastauksen?”

      Oletko siis sitä mieltä että kohtaamisemme oli elämän suurta oppimista? Minulle sinä olet oikea rakkaus. Olet oikeassa, jos tunteemme ovat erilaiset niin unohda. Unohda minut, unohda suudelmamme, unohda sylini, tuoksuni, katseemme. Unohda miten puhuimme kohtalosta kesäyössä tähtitaivaan alla.

      Minun sydämeni on murtunut. Ajattelen sinua kun herään, olen valveilla, nukahdan. En saa itseäni sinusta irti.

    • Yhdettreffit

      Minä tapasin miehen jonka jo aiemmin olin heivannut kun intuitio vahva että vaan seksin perässähän tuo.No tyhmänä kuitenkin myöhemmin suostuin ja ihastuinkin ja yhdeksi kerraksihan se jäi.Nyt yrittänyt päästä tästä ikävästä yli mutta vaikeaa on. Aika parantaa haavat??!

    • Kyselee

      En taida sinusta nainen päästä...........? Täällä sanoja heitellään tuuleen.
      Kerro tuon naisen etunimen kirjaimista edes yksi, vaik se ensimmäinen.

      • Kirjaimetsinulle

        Alkukirjaimien numerologisesti lasketuista luvuista tulee = ? = 11=2 siitä ajanvietettä.


      • Kirjaimetsulle
        Kirjaimetsinulle kirjoitti:

        Alkukirjaimien numerologisesti lasketuista luvuista tulee = ? = 11=2 siitä ajanvietettä.

        Eli vähän apuja 11-2 = 9 x 3 = 27 tuollainen summa siältää etu sekä sukunimen ensimmäiset kirjaimet, jos nyt oikein laskin.


    • eioomittäänhättää

      Toivon, että aloittaja ei näytä Elisa Saunalahti-lähetyssaarnaajalta. Jos näyttää, sydämeni särkyi juuri. Ajattelen nimittäin samalla tavoin kuin aloittaja. En tiedä miksi mies pyörii jatkuvasti mielessäni, vaikka haluaisin vain unohtaa hänet. Siksi katkaisin häneen kaikki yhteydet, jotta hän lakkaisi pyörimässä ajatuksissani. Mutta se on turhaa. Syvällä sielussani tunnen myös, että ajattelet minua. Mutta en enää tunnista, mitä tunnet mua kohtaan. Olen hyväksynyt sen, että tulen rakastamaan sinua koko loppuelämän. Sinua en kuitenkaan koskaan saa. Ehkä ihan hyvä niin.

    • Keski-iän_paineet

      Keski-ikäisen, komeankin miehen paineet monilla
      eri elämän alueilla ovat kovat. Paljon on heitä
      liikenteessä tuolla maailmalla. Putkiremontitkaan
      eivät näemmä aina kannata, vaikka putkistoja
      uusitaan tiuhaan tahtiin 1960 ja -70 luvun
      kerrostaloissa.

      Meidän ei tulisi olla niin kovia ja armottomia
      toisillemme. Voisimme osoittaa enemmän ymmärrystä.

      Eikö totta?

      https://www.hs.fi/talous/art-2000002799933.html

      • Yhdettreffit

        Juuri näin!


    • toivomuksia

      Aloittaja on kyllä ajatellut ettei tätä ketjua enää avattaisi kiitos!

      • palstaElää

        Aloittaja voi sitten tehdä oman blogin jota pystyy kontrolloimaan. Julkisella palstalla "aloittajan" pyynnöt eivät ole minkään arvoisia eivätkä merkitse mitään.


      • törkeää
        palstaElää kirjoitti:

        Aloittaja voi sitten tehdä oman blogin jota pystyy kontrolloimaan. Julkisella palstalla "aloittajan" pyynnöt eivät ole minkään arvoisia eivätkä merkitse mitään.

        Kyllä aloittajan toiveita täytyy kunnioittaa! Mielestäni. Avata sitten tälläinen iankaikkinen turha ketju! Mitään järkeä! Oletko ihan järjissäsi?


      • hajoasiihen
        törkeää kirjoitti:

        Kyllä aloittajan toiveita täytyy kunnioittaa! Mielestäni. Avata sitten tälläinen iankaikkinen turha ketju! Mitään järkeä! Oletko ihan järjissäsi?

        Ei aloittaja tänne mitään ketjukohtaisia sääntöjä luo. Palsta on yleinen ja kaikkiin ketjuihin saa kirjoitella kuka haluaa mitä haluaa.


      • mikäsinunongelmaon
        hajoasiihen kirjoitti:

        Ei aloittaja tänne mitään ketjukohtaisia sääntöjä luo. Palsta on yleinen ja kaikkiin ketjuihin saa kirjoitella kuka haluaa mitä haluaa.

        Ei todellakaan saa, jos en haluan ettet availet tätä ketjua niin et availe! Onko selvä, olet sinä harvinaisen jääräpää!!! Saat tuntea tämän kyllä nahoissasi.


      • multinikkienmestari

        Sinähän tätä tietoisesti nostatat koko ajan etusivulle ensimmäiseksi kirjoittelemalla huuhaata. Minä osallistun leikkiisi ja nostatan kaverinasi vaikka olenkin oikeasti vain yksi multinikeistäsi.


      • nikkivaras
        multinikkienmestari kirjoitti:

        Sinähän tätä tietoisesti nostatat koko ajan etusivulle ensimmäiseksi kirjoittelemalla huuhaata. Minä osallistun leikkiisi ja nostatan kaverinasi vaikka olenkin oikeasti vain yksi multinikeistäsi.

        Sinä olet mia-ap/enaloittaja NIKKIVARAS


    • haluaisintietäänyt

      Sinä nainen et vieläkään ole päästänyt minusta irti. Miksi hankaloitat kummankin elämää pitämällä minusta kiinni? Voisitko vastata!?

      • Senvaansanon

        Koska rakastan sua


      • unohdetaakotoisemme
        Senvaansanon kirjoitti:

        Koska rakastan sua

        Jos olisit hän niin sanosin saman.


      • Enhaluaunohtaa

        Enkä pysty.


      • Irtipäästin
        unohdetaakotoisemme kirjoitti:

        Jos olisit hän niin sanosin saman.

        Olen jo päästänyt irti, unohtaa ei heti voi.. Mutta eipä sitä täällä auta kertoa..


      • Irtipäästin
        Irtipäästin kirjoitti:

        Olen jo päästänyt irti, unohtaa ei heti voi.. Mutta eipä sitä täällä auta kertoa..

        En päästäisi jos se minusta olisi kiinni.. jos hän vain vielä pitäisi minusta.


      • Enhaluaunohtaa
        Irtipäästin kirjoitti:

        En päästäisi jos se minusta olisi kiinni.. jos hän vain vielä pitäisi minusta.

        jos olisin sinun hän.... voi <3 meidän viimeisestä tapaamisesta on liian kauan. Mutta viime viikolla näin sinut...


    • Otarauhassa

      Kaikki ottaa aikansa.
      Tunteeni olivat aitoja ja niistä on vaikea päästä eroon. Aikanaan sydämeni jaksaa taas innostua mutta ei vielä.

    • kuumahuone

      Onneksi minulla on sinut ❤️ Rakastan sinua enkä unohda sinua koskaan, toivottavasti tunne on molemminpuoleinen!

    • tytötkinvoisivat

      Tuollainen juttu jota vähän ehkä itsekin kärjistin että jos pelkää puhua tytöille, joku ujo poika, niin eivät ne tytöt niin hajoa jotta päät ja osat irtoavat :D

      Luulen niin että tytöt varsinkin mukavasti juttuaisivat sitten jos joku ujo poika yrittäisi jotenkin puhutella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2895
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      978
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      6
      919
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      881
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      834
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      811
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      790
    9. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      774
    Aihe