Voisko Nipa..

Harras_toiveemme

ystävällisesti https://m.youtube.com/watch?v=VUPPndSUb4U lopettaa laulamisen? ihmiset, etenkin musikaaliset, kuolevat pieniä kuolemia joka kerta millon Nipa honottaa radiossa. Keskittyisi säveltämiseen. Äänensä on nykyään hirveetä myötähäpeää herättävän noloa, hermostunutta nasaaliääntelyä. Harvemmin ihan nuotteihinsakaan osuu.

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galjamies

tuo on 4 vuotta vanhaa settiä. nyt on eri meininki.

• Eioototta

Ompa kauheaa kuultavaa! Meneekö joku tuollaista kuuntelemaan?

• Romble

Onneksi tilanne nykyään toinen. Katsokaa uudempia videoita.

• gfhghjjkkjkllk

Tähtenä taivaalla on aivan samanmoista nasaalihönötystä ja pingottuneen kurkun ylä-ääntämystä studioversionakin. Lyriikat paikoin ok - olisivat jonkun laulutaitoisen käsissä. Paikoin sanoituksissa toistuu sama naiivi kaava kuin ennenkin. Nipa kun saisi "kanavansa" auki 1984-1986-ajanjakson tyyliin, ja antaisi lahjojensa loistaa muiden, osaavien artistien hyväksi.. Mutta ei: RMJ kerran, yhden keikan verran antoi osviittaa odottaa, että jotain parempaa on tulossa, mutta sittemmin tuo viimeinenkin toivonkipinä sammunut. Nipasta ei taida olla, muille sanoittamaan. Eikä todellakaan esiintymään laulajan ominaisuudessa enää. Nostalgiamielessä olen itsekin keikoillaan käynyt, muistoista nauttinut, mutta samaan aikaan suurta myötähäpeä olen tuntenut nyky-Dingoa katsellessani, kuunnellessani. Surku. Nipalla olisi ollut myriadi tilaisuutta vanheta kunniakkaasti, rakentaa kantavaa, kunnioitettavaa uraa. Mutta kun ei niin ei.

• sattuipa

Ajattelin äsken samaa, kun hän hoki radiossa kirjoitan. Meni kai nuotilleen, jos on tehnyt biisin itse.

• kissrockfestiin

RMJ 2016 festareilla Dingo oli kyllä huippu. Nipa oli aika hoikassa kuosissa eikä suotta kitaraa soittanut. Rein t Rebane oli mies paikallaan kitarassa, maailmanluokan soittaja. Olisi ollut kiva nähdä miehen jatkavan vaikka Jonttukin palasi Dingoon. Rebanella oli hyviä uusia biisejäkin Dingolle varattuna.
      No toivottavasti tulee vielä uutta musaa levyllinen Kyllä Dingo livenä on edelleen hyvä, Lalliksella 4ruusuä jäi aika telineisiin. Hyvät biisit elävät.

• Anonyymi

Kävin katsomassa Dingoa edellisen kerran v. 2010 ja se riitti kyllä tälle vanhalle fanille. Olihan se ihquu nähdä ja kuulla Dingo livenä ja ekan kerran, mutta taso oli sellaista, ettei tarvitse silti uudelleen mennä katsomaan. Haluan muistaa Dingon ja Neumannin sellaisena kuin ne oli ajalla 1984-86 ja 1993-1994.
      Nim. Humppilan lasitehtaan kahvila -84

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe