Atoy Oulu/Limingantulli kokemuksia?

Petruski

Mitäs mieltä olette kyseisestä korjaamosta? Minkä hintasta verrattuna merkkikorjaamoihin?Onko pätevää henkilökuntaa? Saitteko hyvää palvelua?

4

3155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävetkää

Ammattitaidotonta toimintaa. Osaavat tehdä perushuoltoja. Mutta jos viette auton sinne korjattavaksi niin eivät osaa tehdä diagnooseja, tai tekevät täysin vääriä sellaisia. Firma perustuu siihen että rahastetaan perushuolloilla ihmisiä että osakkeenomistajat ovat tyytyväisiä. Sijaisauto houkuttimella ihmiset vievät sinne autonsa. Mutta sijaisautotkin on huonosti hoidettu esim. pissapojat tyhjiä, likaista ja tankkauksetkin jäänyt tekemättä.

Huoltakaa autonne ihan missä lystäätte mutta korjauksia jos kaluatte viekää pienemmälle korjaamolle jotka oikeasti haluavat auttaa asiakasta auton kanssa. Nämä valtakunnalliset ketjut ei kumarra kuin rahoillenne.

• Anonyymi

Työn vastaan otto ei tervehdin,ei huomaa asiakasta. Kaksi kaveria työn vastaan tossa puhuu puhelimessa,kumpikaan ei huomaa kun tulen paikalle,toisella kaverilla loppuu puhelu ja jää katsomaan minua kuin lehmä uutta konttia ja toinen jatkaa puheluaan ja nostaa jalat tiskille jotta nään minkä kokoiset kengät hänellä on. Se joka lopetti puhelun ei osaa tervehtiä,kerron hänelle että autossani on määräaikaishuolto,asia etenee huolto varataan,mielen kiinnolla jään odottamaan minkälaisena palvelu etenee. Kyseessä ATOY Limingantulli Oulu.

• Anonyymi

Palvelu on ollut minulle riittävän hyvää. Auton on saanut vietyä ja haettua, ja sovitut hommat on tehty. On ne ainakin alustaremppaa, jarruja ja jakopään huollon ym. pientä saaneet tehtyä aivan hyvin. Isommille ei ole ollut tarvettakaan. Kolmea eri autoa olen siellä jo käyttänyt huolloissa ja korjauksissa.

Palvelua kai sekin miten kokonaisuutena homma toimii asiakkaan näkökulmasta, ja minulle heidän tapa on just sopiva. Varaan ajan netistä tietylle päivälle, vien auton sinne, jatkan matkaa sijaisautolla, saan tekstarin kun oma auto on valmis ja käyn hakemassa pois. Näin se minusta pitääkin toimia.

Nojoo, hinnoissa varmaankin näkyy se sijaisautojen ylläpito. Asiakashan ne tietenkin maksaa. Minulle ei ole kyllä koskaan sattunut tankkaamatonta tai muuten puutteellista tai häiritsevän epäsiistiä sijaisautoa. Ihan ok ne on olleet.

• Anonyymi

Hintoja löytyy atoyn sivuilta esim. eri merkkien määräaikaishuolloille ja muille pikku hommille.

Ne sijaisautothan siellä on aika vaatimattomia kippanoita, vw up, peugeot 208 tms. mutta kyllä niilläkin pääsee työpaikalle ja takaisin. Pienenä plussana sitten se, että kun oman auton saa takaisin niin se tuntuu taas hyvältä. Parempi niin. Sehän vasta harmittaisikin jos omaan autoon palatessa tuntuisi, että voiei mikä paska ruppana tämä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe