Atoy Oulu/Limingantulli kokemuksia?

Petruski

Mitäs mieltä olette kyseisestä korjaamosta? Minkä hintasta verrattuna merkkikorjaamoihin?Onko pätevää henkilökuntaa? Saitteko hyvää palvelua?

7

3668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävetkää

Ammattitaidotonta toimintaa. Osaavat tehdä perushuoltoja. Mutta jos viette auton sinne korjattavaksi niin eivät osaa tehdä diagnooseja, tai tekevät täysin vääriä sellaisia. Firma perustuu siihen että rahastetaan perushuolloilla ihmisiä että osakkeenomistajat ovat tyytyväisiä. Sijaisauto houkuttimella ihmiset vievät sinne autonsa. Mutta sijaisautotkin on huonosti hoidettu esim. pissapojat tyhjiä, likaista ja tankkauksetkin jäänyt tekemättä.

Huoltakaa autonne ihan missä lystäätte mutta korjauksia jos kaluatte viekää pienemmälle korjaamolle jotka oikeasti haluavat auttaa asiakasta auton kanssa. Nämä valtakunnalliset ketjut ei kumarra kuin rahoillenne.

• Anonyymi

Työn vastaan otto ei tervehdin,ei huomaa asiakasta. Kaksi kaveria työn vastaan tossa puhuu puhelimessa,kumpikaan ei huomaa kun tulen paikalle,toisella kaverilla loppuu puhelu ja jää katsomaan minua kuin lehmä uutta konttia ja toinen jatkaa puheluaan ja nostaa jalat tiskille jotta nään minkä kokoiset kengät hänellä on. Se joka lopetti puhelun ei osaa tervehtiä,kerron hänelle että autossani on määräaikaishuolto,asia etenee huolto varataan,mielen kiinnolla jään odottamaan minkälaisena palvelu etenee. Kyseessä ATOY Limingantulli Oulu.

• Anonyymi

Erään kerran klo 21.30 tuli viesti, että auto on valmis. (Ko.liike siis auki klo 23 saakka. )Juuri silloin en päässyt autoa hakemaan. Aamulla kun menin hakemaan autoa, niin huomasin, että auto oli ajettu parkkiin niinkuin huoltoliikkeissä usein eli lähtösuunnassa. No hain avaimet ja yritin startata, mutta auto ei inahtanutkaan. Minä sitten tiskille pyytämään apua. Sieltä mies tuli naureskellen, että van lähteehän se käyntiin kunhan vaan starttaat. Yritti ja yritti startata, varmaan 30 kertaa. Olin jo vähän kauhistunut, että särkyy kait se auto.Lopulta mies sanoi, että kyllä se on niin, että ei se lähde käyntiin! Minä siihen, että pakko kait sitä on ensin lämmittää. Kun auto oli ajettu lähtöasentoon niin eihän roikka tietenkään yltänyt. Lopulta mies suostui hakemaan pitkän roikan ja autoa lämmitettiin. Ja lämmityksen jälkeen auto lähti käyntiin. No ajelin kotiin ja seuraavana aamuna lähtiessäni autolla, huomasin vaaleanpunaisen läikän auton alla. Ja ei muuta kuin takaisin liikkeeseen. Jäähdytysnestevuoto todettiin. Olen ihan varma, että aiempi auton rääkkääminen myyjän toimesta aiheutti ongelman jäähdytysjärjestelmässä (koska aiemmin mitään ongelmaa ei ollut ilmennyt siinä). Tietenkään tätä ei myönnetty liikkeessä ja ei muuta kuin uutta laskua kehiin!!!!!

• Anonyymi

Palvelu on ollut minulle riittävän hyvää. Auton on saanut vietyä ja haettua, ja sovitut hommat on tehty. On ne ainakin alustaremppaa, jarruja ja jakopään huollon ym. pientä saaneet tehtyä aivan hyvin. Isommille ei ole ollut tarvettakaan. Kolmea eri autoa olen siellä jo käyttänyt huolloissa ja korjauksissa.

Palvelua kai sekin miten kokonaisuutena homma toimii asiakkaan näkökulmasta, ja minulle heidän tapa on just sopiva. Varaan ajan netistä tietylle päivälle, vien auton sinne, jatkan matkaa sijaisautolla, saan tekstarin kun oma auto on valmis ja käyn hakemassa pois. Näin se minusta pitääkin toimia.

Nojoo, hinnoissa varmaankin näkyy se sijaisautojen ylläpito. Asiakashan ne tietenkin maksaa. Minulle ei ole kyllä koskaan sattunut tankkaamatonta tai muuten puutteellista tai häiritsevän epäsiistiä sijaisautoa. Ihan ok ne on olleet.

• Anonyymi

Hintoja löytyy atoyn sivuilta esim. eri merkkien määräaikaishuolloille ja muille pikku hommille.

Ne sijaisautothan siellä on aika vaatimattomia kippanoita, vw up, peugeot 208 tms. mutta kyllä niilläkin pääsee työpaikalle ja takaisin. Pienenä plussana sitten se, että kun oman auton saa takaisin niin se tuntuu taas hyvältä. Parempi niin. Sehän vasta harmittaisikin jos omaan autoon palatessa tuntuisi, että voiei mikä paska ruppana tämä on.

• Anonyymi

Atoy autohuolto Limingantulli: Asiakaspalvelua pitäisi kyllä kehittää. Kaksi miestä tiskillä vain puhuu ja naureskelee keskenään, tulee vähän sellainen vaikutelma, että asiakas on ylimääräinen ja häiritsee heitä.

• Anonyymi

Onneksi osaan hultaa itse. Tuli nuorena opiskeltua alaa 6 vuotta ja korjattua plus huollettua toisten autoja 3 v.
      Kannattaa nuortenkin käydä koulut ja ihan tosissaan opittua ne asiat, niin on edes teoria hallussa. Ilman sitä on turha pilata kaikkea "tekemällä oppimalla". Nähty on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4173
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1576
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      135
      1424
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      67
      1147
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      69
      993
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      966
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      917
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      900
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      881
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      879
    Aihe