Sydney - Cairns 2.1-7.1

miltzza

Lähdössä haavematkalleni ja Sydneyssä 2.1 ja tarkoitus ajaa/liftata koko matka Cairnsiin asti ja jättää ehkä viikko Uuteen-Seelantiin. Jos täältä sattuisi löytymään matkaseuraa jakamaan kuluja niin olisi aivan mahtavaa. Tarkoitus ainakin seikkailla kansallispuistoissa ja käydä sukeltamassa isolla valliriutalla. Ikää mulla on 32.v ja olen mukava, urheilullinen, luova, rehellinen sekä luotettava nainen.

Alustva matkasuunnittelma
2-4.1 Sydney, 4-6.1 Myall Lakes National Park, 6-8.1 Dorrigo National Park (Koala Hospitalin kautta), 8-10.1 Springbrook National park, 10-12.1 Noosa Nationa Park, 12-13.1 Tin Can Bay, 13-16.1 Hervey Bay - Fraser Island, 16-18.1 Cape Hillsborough, 18-21.1 Whitsunday Island (Airlie Beach), 21-23.1 Magnetic Island (Townswille), 23-26.1 Atherton Tableland, 26-29.1 Port Douglas tai Cape Tribulation

IG: miltzza

1

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haavemaat

Matkan kesto yht. noin? Kokonaiskustannukset per reissaaja? Onko jatkuvaa menoa vai onko välissä joku lepo-/palautumispvä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2021
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      131
      1696
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1433
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1431
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1254
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      57
      1184
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      25
      1140
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      57
      942
    Aihe