Engelinrannan kelluvat talot

EnKylläVastusta

Miten etenee? Muistan kj Juha Isosuon olleen kaupungin puolelta hyvinkin myötämielinen pari vuotta sitten. Emmätiedä, varmaan toimis, vois vetää sinttejä suoraan ikkunasta. En oo vaan nähnyt taloja jotka on rakennettu järveen. Sori siis epäily, en mä oikeesti tiedä mikä idea. Varmaan vitsin kova.

13

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtakaa

      Ei näit ole missää.

    • KaupunkiOstaaTonttimaata

      Juhan harjoitustyökin on vielä kesken. Pitäisi paaluttaa rantamutaan luxushuviloita Aulangolle.

    • Onfstgg

      Ei veden päälle voi rakentaa. Ei ole missään enkä ole nähnyt ja älytön idea.

    • eikestämitäänarvostelua

      Ennemmin Hämeenlinnan kaupungin talous uppoaa täysin kuin Engelinrantaan kelluvia taloja nousee. Rakennettaisiin nyt ensiksi vaikka malliksi ne Aulangon rantalutakon Luxus-huvilat pääkaupunkiseudun raharikkaille. Kallis tontti on jo kaupungille ostettu golf osakeyhtiöltä ja golf-yhteisökin on saanut ihan kivan klubitalon kenttänsä kulmaan.

    • 5.8

      Yksi Isosuon k u n i n g a s a j a t u k s i s t a. Ja niitä on riittänyt ja ilmeisesti tulee riittämään. Golfkauden päätyttyä taidamme kuulla lisää.

      • Higtrfr

        Emme ainakaan sinulta.


      • rfrtgiH
        Higtrfr kirjoitti:

        Emme ainakaan sinulta.

        👆😧 eikä sen koommin ylläkirjottaneelta Kok/Dem-ääliöltä sen koommin, mitään rakentavaa hän ei osaa esittää!


    • MääVaanSanon

      Kuulemma jo nyt maallekin rakennetut kämpät riittää yli tarpeen kaikille tulijoille. Siinäkin Goodmannin kupeessa on puolet myymättä. Joten antakaa sen rannan olla rauhassa, tuokaa ne tenniskentät takas, älkää muuten pilatko maisemia.

    • Anonyymi

      Missä mennään kelluvien huushollien suhteen? Ostohousut ollut jalassa jo pitkään. Sen verran vielä, että oliko tarkoitus, että nämä kelluvat talot tulisivat Engelinlahden pilvenpiirtäjän juurelle?

      • Anonyymi

        Ota ne housut vaan pois jalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ne housut vaan pois jalasta.

        Engelinranta pitäisi nyt jotenkin survoa alkuun areenalla tai ilman sillä muutenhan rannan kehitysyhtiön kulut menivät täysin Kankkulan kaivoon. Eikä ollut ihan pieniä ne kulut kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Ja samaan syssyyn kaupunki vois ruopata Iivosen rantasaunan rannan. Yhdet puheet!

    • Anonyymi

      PersGäryn muutettua hanke kuivui kasaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe