Aviomies on satuhahmo

ChiangMainsuomalaiset

Me Chiang Maissa asuvat suomalaiset (suuri osa) olemme yhdessä päättäneet julkaista tämän viestimme.
Olemme jo pidemmän aikaa keskustelleet ja tutkineet tahoillamme, thaimaalaisten ystäviemme avustuksella, tästä Suomi 24 Thaimaa palstalle tulleesta nimimerkistä, joka tällä hetkellä käyttänee SenseiAviomies nimimerkkiä, aiemmin esiintyen monilla muillakin.
Tutkimustemme perusteella olemme päätyneet yksimielisesti tulokseen, että kyseinen Aviomies on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Täällä ei ole lainkaan mitään baareja, joiden edessä Harley Davidsoneja olisi isompi joukko, ei myöskään mitään muuta mitä on väittänyt olevan ja perustetun. Suomalaisen aviopuolisona ei ole ainoatakaan hammaslääkäriä, jolla olisi oma vastaanottonsa, olemme todella lukuisan joukon hammaslääkärivastaanottoja käyneet läpi.

Häpeämme näin Chiang Main suomalaisina tällaista valehtelijaa, joka esiintyy täällä asuvana, varakkaana henkilönä. Sellaista ei ole, kuin hän väittää!

30

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SenseiAviomies

      Voi herttinen sentään nyt suuri osa on alkanu ajattelemaan mua 24/7.

      Kiitos kaikille nauraville suomalaisille ravintoloitsijoille.

      Mulla hauskaa.

      Dille, eilinen lentolippus aijaten sensuroituna, päivämäärä riittää, niin juodaan mojitot tänään, minä tarjoan.

      Ps. Miten kuksas, maksoiko 9,90 ?

    • Lerppaonlerppa

      Hienoa, että varmistus tuli paikan päältä. Tämän tosiasian ovat kyllä useimmat jo arvanneet, lerpan uskomattomista rikkauksistaan ja matkusteluistaan kertoessa, unohtamatta Suomesta hankittua, Chiang Maihin lennätettyä Indiaa.

      • VittuMikäIdiootti

        Että oikein paikanpäältä 😎
        Dillehän oli paikanpäällä, miksi ei tavannut paikanpäällisiä ?


      • PattayanSuomalaiset
        VittuMikäIdiootti kirjoitti:

        Että oikein paikanpäältä 😎
        Dillehän oli paikanpäällä, miksi ei tavannut paikanpäällisiä ?

        Kyll se tapas koira-asennossa päällisiä ollessaan alla, mutta on vielä kaapissa.

        Me Pattayan suomalaiset vain emme viitsi asiaa julkistaa, kuvia on.


    • Villiira

      Mä oisin voinut kertoa ihan ilman tutkimuksia. Numball63 on myös sama hahmo.
      On sillä muitakin hahmoja tällä hetkellä nämä ovat päähahmot.
      On siinä akalla elämän tehtävä. Katkeruus ei kaunista katseltavaa.
      Kovin on tärkeää jonkun läskin huorissa käynti.
      Mitään muuta ei sitten mietikkään.
      PS. Me naiset Pattayan rakkaat saamme olla rauhassa. Mistähän tämä johtuu?

      • Odottelemisiin

        Kerro seksihurjastelutarinas Pattayalla NAINEN.


    • SenseiAviomies
      • lerpanvastaustotuuteen

        Miten tämä lerppa liittyy Chiang Main suomalaisten sinusta kertomaan totuuteen?
        Ei todella mitenkään, et vain yksinkertaisesti osaa totuuteen vastata muuten kuin omaan tapaasi keksimällä kaikkea muuta höpötystä!


    • hävetkää.suomalaiset

      Suomea opetelleet aviovaimot joutuvat häpeilemään täällä olevia kirjoituksia. Kirjottasitte mieluiten thai-sivustoille.

      • SenseiAviomies

        Samaa mieltä, mutta ei mitään hävettävää, idiootteinahan vain pitävät ja viidakkorummut toimii....

        rakkaiden maine kasvaa tyttölässä.


      • Idioottiaviolerppa
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Samaa mieltä, mutta ei mitään hävettävää, idiootteinahan vain pitävät ja viidakkorummut toimii....

        rakkaiden maine kasvaa tyttölässä.

        Satuhahmo perseiaviolerppa kertoo totta, idiootteina pitävät kaikkia hahmojaan.


    • Aviolerpanaikakuluu

      Satuhahmo SenseiAviomieslerppa avannut taas omanaiheisia aloituksia, asioista, joita rakastaa.
      Niin lerppa saa yöt ja päivät kulumaan joutuisasti hoitolassaan.

      • Aviolerpanharrastus

        Ladyboy on mieliaiheitaan kusen ohella. Viimeksi avasi ladyboy uutuuden.


    • UtelevaUnto

      Kuolisiko ikävään vai tulisiko itku-potkuraivarit, jos Aviolerpan puhelin rikkoutuisi?

      • SenseiAviomies

        No mutta siinäpä sulla taas uusi aihe pohdittavaksi ja voit itseltäsi kysyä mitä eleämällesi tapahtuisi jos et ajattelisi minua 24/7 ???


      • Aviolerpankuvitelmat
        SenseiAviomies kirjoitti:

        No mutta siinäpä sulla taas uusi aihe pohdittavaksi ja voit itseltäsi kysyä mitä eleämällesi tapahtuisi jos et ajattelisi minua 24/7 ???

        Lerppa kuvittelee olevansa suurmies! Kaikkien alati häntä ajattelevan, siis tyypillinen jakomielitautinen hoidokki.


      • senseilerpanvalaistus
        SenseiAviomies kirjoitti:

        No mutta siinäpä sulla taas uusi aihe pohdittavaksi ja voit itseltäsi kysyä mitä eleämällesi tapahtuisi jos et ajattelisi minua 24/7 ???

        Oi suuri senseilerppa olet todella saavuttamassa viimeinkin valaistuksen kolmannen asteen transsin. Toivottavasti mummokerhossa saat paljon seuraajia, jotka esimerkillisesti levittävät aatettasi ja vastaohjausoppiasi ympäri vanhainkodin, saavuttaen siten kehityksen nirvanan ja jopa vanhemman hoitajan luottamuksen, puhelimen käytön sallivien lepositeiden käytön yölliseen aikaan.


      • SenseiAviomies
        senseilerpanvalaistus kirjoitti:

        Oi suuri senseilerppa olet todella saavuttamassa viimeinkin valaistuksen kolmannen asteen transsin. Toivottavasti mummokerhossa saat paljon seuraajia, jotka esimerkillisesti levittävät aatettasi ja vastaohjausoppiasi ympäri vanhainkodin, saavuttaen siten kehityksen nirvanan ja jopa vanhemman hoitajan luottamuksen, puhelimen käytön sallivien lepositeiden käytön yölliseen aikaan.

        Olen saavuttanut tahtomani, eli sinun ajatustoiminnan tähän suuntaan 24/7.


      • TampereenVili
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Olen saavuttanut tahtomani, eli sinun ajatustoiminnan tähän suuntaan 24/7.

        Miten sen Mansikin kera Thaimaassa sujuu, joko olet lennättänyt Suomesta aidon suoraan Chiang Maihin?


      • SenseiAviomies
        TampereenVili kirjoitti:

        Miten sen Mansikin kera Thaimaassa sujuu, joko olet lennättänyt Suomesta aidon suoraan Chiang Maihin?

        Hei hei Vili, kyllä minulle sopii sinun tahtomasi Pattayan matkailupalstan tarkoitus, joten tiedoksi että Sun Mansikkis Dille-Maija-2010-42x haavehenkilöprofiilis joka haavematkailee hopeakantisen kolpakkonsa kanssa Savossa, tietää Mansikeista keiken ja on kuten alla selviää.

        TÄNÄÄN M A U N O M A N S I K K I V I L I N P Y Y N N Ö S T Ä.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        MEINASI UNOHTUA, MINULLA ON ENITEN SMURFFIN VÄRISIÄ JA MUSTIAKIN NIMIMERKKEJÄ.

        ............Ja Pattayan viisaimmat idiootit perskärpäsinä, sursursur ja lällälläää........


      • TampereenVili
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Hei hei Vili, kyllä minulle sopii sinun tahtomasi Pattayan matkailupalstan tarkoitus, joten tiedoksi että Sun Mansikkis Dille-Maija-2010-42x haavehenkilöprofiilis joka haavematkailee hopeakantisen kolpakkonsa kanssa Savossa, tietää Mansikeista keiken ja on kuten alla selviää.

        TÄNÄÄN M A U N O M A N S I K K I V I L I N P Y Y N N Ö S T Ä.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        MEINASI UNOHTUA, MINULLA ON ENITEN SMURFFIN VÄRISIÄ JA MUSTIAKIN NIMIMERKKEJÄ.

        ............Ja Pattayan viisaimmat idiootit perskärpäsinä, sursursur ja lällälläää........

        Tarkoitin tätä nuoruusseikkailuasi, nyt rahamiehenä voit varmaan muistella ihania nuoruudenhetkiäsi ja toteuttaa uusintana Indialla intohimosi:

        Niin piti kertomani, että nuoruudessani Pappatunturilla, salaa naapurin isännältä lainattuna, ajelin paljon vastaohjausta hyödyntäen. Kerrankin naapurin Mansikki, se hyvin lypsävä, johon jo poikasena rakastuin, oli karannut lehmihaasta ja keskellä tietä seisoa törötti, kaunis häntänsä ihanan kutsuvasti pystyssä sojottaen. Minä tunturilla melkein kolmeekymppiä kaahasin ja onneksi havaitsin harittavilla silmilläni ihanan Mansikin, ja nopea jarrutus ja jarrut pois, vastaohjauksella kiersinkin ovelasti Mansikin samalta puolelta, minne vastaohjauksen tarjosin. Piru viekööt kaikkee ne puhuukin vastaohjauksesta mopo ainakin meni just ojaan vastaohjauksella, onnkeksi Mansikin kiertäen. Ojasta kun työnsin hieman vääntynyttä mopoa pois, Mansikki rakkaani tuli ja nuolaisi minua kiitollisena, pelastumisestaan. Arvatkaa sykähtikö siinä nuoren miehen sydän onnesta, armaansa tämän onnenhetken tarjotessaan.


      • SenseiAviomies
        TampereenVili kirjoitti:

        Tarkoitin tätä nuoruusseikkailuasi, nyt rahamiehenä voit varmaan muistella ihania nuoruudenhetkiäsi ja toteuttaa uusintana Indialla intohimosi:

        Niin piti kertomani, että nuoruudessani Pappatunturilla, salaa naapurin isännältä lainattuna, ajelin paljon vastaohjausta hyödyntäen. Kerrankin naapurin Mansikki, se hyvin lypsävä, johon jo poikasena rakastuin, oli karannut lehmihaasta ja keskellä tietä seisoa törötti, kaunis häntänsä ihanan kutsuvasti pystyssä sojottaen. Minä tunturilla melkein kolmeekymppiä kaahasin ja onneksi havaitsin harittavilla silmilläni ihanan Mansikin, ja nopea jarrutus ja jarrut pois, vastaohjauksella kiersinkin ovelasti Mansikin samalta puolelta, minne vastaohjauksen tarjosin. Piru viekööt kaikkee ne puhuukin vastaohjauksesta mopo ainakin meni just ojaan vastaohjauksella, onnkeksi Mansikin kiertäen. Ojasta kun työnsin hieman vääntynyttä mopoa pois, Mansikki rakkaani tuli ja nuolaisi minua kiitollisena, pelastumisestaan. Arvatkaa sykähtikö siinä nuoren miehen sydän onnesta, armaansa tämän onnenhetken tarjotessaan.

        Tarkoita Poju mitä tarkoitat, tarkoituksesi toteutuu, Pattayan matkailupalsta on ja pysyy idiotismiesi oireilukanavanasi ja sillä ei ole mitään tekemistä Thaimaassa matkailun ja asumisen kanssa.
        Mikäli koet kirjoituksiesi jotenkin aiheuttavan täällä muuta kuin toteamuksia ettäolet idiootti, olet käsittänyt asian täysin väärin, joten jatka Poju mun puolesta.


      • Thaimaansateet
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Tarkoita Poju mitä tarkoitat, tarkoituksesi toteutuu, Pattayan matkailupalsta on ja pysyy idiotismiesi oireilukanavanasi ja sillä ei ole mitään tekemistä Thaimaassa matkailun ja asumisen kanssa.
        Mikäli koet kirjoituksiesi jotenkin aiheuttavan täällä muuta kuin toteamuksia ettäolet idiootti, olet käsittänyt asian täysin väärin, joten jatka Poju mun puolesta.

        Valaistuuko arvoisa sensei usein siellä helteisessä Suomessa, me täällä Pohjoisthaimaassa pelkäämme kovia tulvia rankkasateiden myötä tulevaksi nyt jo tulvivan joen ja täyttyvän altaan lisäksi muualle myös.
        Siellä Suomessa on varmaan aika turvallista tulvien suhteen?


      • SenseiAviomies
        Thaimaansateet kirjoitti:

        Valaistuuko arvoisa sensei usein siellä helteisessä Suomessa, me täällä Pohjoisthaimaassa pelkäämme kovia tulvia rankkasateiden myötä tulevaksi nyt jo tulvivan joen ja täyttyvän altaan lisäksi muualle myös.
        Siellä Suomessa on varmaan aika turvallista tulvien suhteen?

        Terveisiä pohjoisthaimaahan täältä Phuketista.

        Älkää nyt niin kovasti pelätkö että ei loma mene pilalle.

        Mutta mikä tärkeintä.............kiitos ajatuksestasi taas.


      • Senseilerpanuusiseksielo
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Terveisiä pohjoisthaimaahan täältä Phuketista.

        Älkää nyt niin kovasti pelätkö että ei loma mene pilalle.

        Mutta mikä tärkeintä.............kiitos ajatuksestasi taas.

        Onko siellä paljon kanssaveljiäsi?
        Siis entisiä vauva- ja eläinseksin harrastajia, jotka lerpaksi tultuaan alkoivat homoiksi, kuten sinä kirjoituksistasi päätellen olet toiminut.


      • Nainentre
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Terveisiä pohjoisthaimaahan täältä Phuketista.

        Älkää nyt niin kovasti pelätkö että ei loma mene pilalle.

        Mutta mikä tärkeintä.............kiitos ajatuksestasi taas.

        Et oo narsisti mutta, olet iloinen kun joku ajattelee sinua. Sinua ei haittaa vaikka kaikki toivovat sinulle pahaa.
        Pääasia on että sinua ajatellaan tai siis sinun luomaa hahmoa.


      • SenseiAviomies
        Nainentre kirjoitti:

        Et oo narsisti mutta, olet iloinen kun joku ajattelee sinua. Sinua ei haittaa vaikka kaikki toivovat sinulle pahaa.
        Pääasia on että sinua ajatellaan tai siis sinun luomaa hahmoa.

        Hei Nainen Mansesta.
        Mistä olet saanut tietoosi että minä en ole narsisti.
        Laita vähän tietoa itsestäsi, vaikka selfie, niin annan ajatukseni sinulle ja tuhannelle hahmollesi.
        Olisi myös mukava tavata sinut, tahtoisitko sinä minut ?


      • JuuJaMuuten
        Aviolerpankuvitelmat kirjoitti:

        Lerppa kuvittelee olevansa suurmies! Kaikkien alati häntä ajattelevan, siis tyypillinen jakomielitautinen hoidokki.

        Erotomanisia harhoja esiintyy usein skitsofrenian yhteydessä.


    • PattayanViisain

      Tuo on tiedetty pitkään. Aviomies on laitosmies, mutta se ei ole ammattinsa. Hoivakodeissa pidetään rutiineista ja kellonajoista kiinni, jotta asukit pysyisivät liikkeellä hallitusti. Aviomiehen hoivakotiin pitäisi antaa voimakas nootti siitä antavat mielisairaan henkilön häiriköidä netissä ihmisiä toistakymmentä tuntia vuorokaudessa. Ilmeisesti tämä "aviomies" valehtelee ja äksyilee hoitajille siihen malliin että katsovat paremmaksi antaa sen olla omissa oloissaan ja antavat tämän usein skippaa ohjatut toiminnat.
      https://dementiakoti.fi/hoivakoti-varpula
      "Jokaisella on myös oikeus yksityisyyteen, lepoon ja omaan rauhaan. Mottomme onkin ollut koko toiminnan ajan ”Vierivä kivi ei sammaloidu”."
      Jos haluat tehdä viisaasti, niin jätä tuo trolli rauhaan.

    • Hanskihki

      Väärin aviomies on laitosnainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe