Ravintola Nuotta

blinittutuiksi

Alkaa tuo Nuotan hinnoittelu olemaan jo aika kohdillaan. Pönttölämpöiset savumuikut. Muutama vitun muikunretale jotka maistu pakastetutuilta (kalastan itse joten erotan kyllä tuoreen) Nokare jotain perunantapaista tillimössöä ja joku helvetin onneton salaatti, VITTU KAKSKYTEUROO??
Ja tää oli ton kiinteistön halvin ateria, jossei jotain perkeleen lastenruokia lasketa.
Miten saatana tää omistaja nää hinnoittelee? Siten, että kun ei käy syöjiä, pitää nostaa hintojaettä saa maksettua h.kunnan palkan ja sitten ei ainakaan käy syöjiä - kö? Se alkon halvin pieni viinipullokin makso vissii yli 30e. No en ostanu.
Kattelin huvikseni menua ja jos esim söisi siellä pitkänkaavan mukaan niin alkupalaksi nuotan maistelupalat: 15,50e, pääruoaksi paistetut muikut: 21,50e, jälkkäriks mansikkavohvelit 8,50e ni yhden ihmisen pelkät ruuat 50e. Tuohon vielä muija, lapset ja juomat mukaan niin lasku lähemmäs 200euroa.
Luulen ettei täällä enää rajan takanta tulijaa niin paljon riitä että tälläset itsensä ylihinnoitelleet raflat pitkään pyörisivät.
Söin ISOMMAN ja PAREMMAN MAKUISEN muikkuaterian eräänä päivänä eräässä toisessa raflassa, aion käydä siellä tästedeskin. Ei tuo saimaanäköala kuitenkaan kaikkea pelasta..
Ja turha vittuilla että köyhää se vaan kirpaisee, koska en ole köyhä enkä kipeä, käytän vain mielelläni maalaisjärkeä!

48

3997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freelancekuvaaja

      Kyllähän muikut maksaa kaupan tiskilläkin. Yli 10 € kilo ! Jos siihwn ostaa sitruunaa ja salaattia ja majoneesia ja sitten niitä perunoita
      niin kyllä siitäkin saa jo 20 € n laskun
      nopeasti ! Pitää ottaa huomioon ,, että valmistajalle maksetaa palkka ja
      se maksaa ja ihana miljöö ja eräänä iltana oli itse kunkku laulamassa ja
      soittamassa ja sitten se
      muuttuikin duoksi kun eräs komea ääninen herrasmies hyppäsi siihen
      myös laulamaan. kunkun kanssa !
      Kyllä olisin siitä esityksestä maksanut. 20,-€ ilman muikkujakin!

      • Paskojapakasteeton

        Mistä ostat muikkuja 10 egee kilo o aika kallista! Disas myy jatkuvasti putsattua muikkua 5-7 egee kilo ja kilosta tulee 6-8 annosta T :Kokki
        Ja syön ruokani ilman mitään apinaorkesteria mölisemässä mielellän kaikessa rauhassa......


      • eemelik

        Jos kuusi muikkua (pakaste, ei tuore) ja pari perunaa maksaa 20e niin en todellakaan mene tonne syömään.


    • tosihyväduo

      Tee Sinä Kokki niin, mutta Duo oli hauska ja yllättävän energinen esitys! Ei siitä voi muuta sanoa kuin että tosi hyvä !!! Prisman peratut
      muikut oli 10,50 kg !!! Ravintola alan
      ( ex omistajana ), voin sanoa , että ennenkuin ruoka tulee pöytään , niin
      siinä on tulonhankintakustannuksia,
      mitkä ei siinä näy !

      • Tietoontaitoaa

        Aika surkeeta yrittämistä jos ei tiedä mistä saa hankittua materiaalit halvimalla ja tuoreena....
        Kyl kertoo myös paljon jos pitää joidenki kulmahousujen kaa tääl paikkaa mainostaa......


    • hienopaikka

      Em. miljöö on yllättävän hyvä tänä
      kesänä . Viime kesä jäi vähän miedommaksi! Mutta tänäkesänä siellä on näitä kuninkaallisia ihan
      kiitettävän kivasti ! Siin on se , ettei ole niin jäykkää kuin tavallisessa sisäravintilassa ! Voi mennä ja tulla!

    • MuikkuMatti

      Luuleks sie pentelee pelle et porsse pyhäl hengel kulkee! Ei oo yrittämine helppoo kellää. Kaikki kunnia timpalle!

    • mulleheti

      Kyllähän me siitä lähdetään et ruokaa pitäs saada ilmaiseks.

    • Kalikokatti

      Nuotta menee huonomaksi vuosi vuodelta, pari kertaa käyny tänä kesänä ja voi huhuh kallista ja mautonta ruokaa jolla ei saa mahaa täyteen... ja ensiki odotin tiskillä melkein vartin kun tyttö oli tupakka. Hyvä ettei itse tarvinnu mikroon laittaa pakaste muikkuja.. ymmärsin että siellä ei ole yhtään koulua käynyttä kokkia töissä pitääkö paikkaansa? Boikottiin koko paikka!!lätäkön toisella puolella paikka josta saa maukasta ruokaa, mutta ei niin sipuli hienoa!

    • Harvahammas

      Itse olen oluen ystävä ja sitä en enää siellä nauti! Sain selvästi väljän kaljan ja sanoin asiasta myyjälle joka huuli pyöreänä sanoi vain aijaa :(

    • kävinkahvilla

      Jos tilaa a' la. Carte'a missä vaan , niin. se on sina kalliimpaa kuin esim.
      lounasruoka !!! Kahvi on ainakin
      edullista ja hyvää! Kävin kahvilla ja
      kuuntelin kunkkua !!!

    • ilmaisetmuikut

      Voihan siellä käydä silloin kun on ne
      kuninkaalliset ja liput ovella on kai se 20 -€ ! Muikut voi paistaa kotona sitten itse / perattuja muikkuja 8 kpl
      pyöritellään isolla lautasella/ korppujauhoja , suolaa , valkopippuria ,ja ei muuta kuin
      voita pannuun ja paistamaan !!!
      ( perkaamattomat muikut maksaa
      8 kpl aika vähän ) !

    • jasininensaimaa

      Mutta valkoviini ja ne muikut siellä
      ravintolassa !!! Ja huippukitaristi
      illalla !

    • Arpakooop

      No kahvi siellä hyvää ellei mee myöhään, silloin termarista saa kylmää kahvia. Saisi varmaan lämmintä jos kehtaisi kysyä... muuta en siellä uskaltaisi suuhun laittaa.

    • getge

      No hittolainen, sehän kuulostaa ihan ROSSOLTA, kiva että ROSSOLLA on saman tason kilpailija.

    • polaris64

      Nuotta tunnelmaltaan hieno paikka.

    • raparperi-79

      Tunnelma kiva ja paikka kiva, mutta on kyllä järjettömän kallista ja ei niin hyvää. Kasvissyöjänä tilasin itse siellä kerran salaatin. Oli muutama salaatinlehti, muutama pala tomaattia ja kurkkua, pari siivua mpunasipulia ja en muita mitä muuta, mutta pieni oli annos. Ajattelin ensin että onko tämä jokin alkusalaatti ja se itse pääruokasalaatti tulee sitten perässä, mutta näin ei ollutkaan. Maksoi mokoma vielä muistaakseni lähemmäs parikymmentä euroa. En aio toiste mennä tuonne syömään.

    • köyhällekaikkikallista

      Aloittaja on varmaan työnvuoksella 9e päivä ja jolle kaikki paitsi pirkka olut & pullahiivakilju on kallista...Mee hakee ens kerralla leipäjonosta niin saat kukkarolle ystävällistä ruokaa, vitun köyhä.

      • Hilloo

        Siellä ei kuulemma köyhiä ruokita!


      • blinittutuiksi2

        Luetun ymmärtäminen näemmä joillekin tuottaa vaikeuksia. Nimenomaan sanoin ettei ole rahasta tämä homma kiinni ja tykkään käyttää omaa päätäni jos jotain ostan. Olen tietotekniikka-alalla ja omistan oman yrityksen, tienaan aivan riittävästi, voisin jopa sanoa että tuloni ovat keskitasoa paremmat. En silti maksa paskasta vaikka rahaa onkin. Ja itseasiassa olen lahjoittanut rahaa leipäjonoihin :)


    • niidenalla

      mutta jos on musta karvoitus hipstreiden alla

      • vaintangat

        on on !!!


    • Hohhoijaa

      Juu,muikku annokset käyty myös syömässä,olikohan 5 muikkua perunoitten kera. Sitten kerran kahville ja raparperipiirakka pala jäätelöpallon kera, 2 annosta,niin olikohan 22e. Ajattelin ensin,että kuuli väärin,mut niin se vain oli. Silloin päätettiin,ettei enään toiste,

    • hinnatihanok

      Ei nyt missään muuallakaan saa ilmaiseksi syödä . Ihan kohtuulliset
      hinnat.

    • tosiedullista

      Tulee mieleen Köpiksen kalaravintolat , paitsi halvempaa /
      nimittäin Nuotassa!

    • samaamieltä

      Yhdyn Ishmariin ja sen jälkeen yhdyn Seveen. Nuottaan en kyllä yhdy.

    • NörttiPelle

      Eipä ole vaikea haarukoida kuka tuo aloittaja on,paljastaa itsensä kehuessaan itseään. Jos on se kuka luulen ja vaihtoehtoja ei ole imatralla kuin kaksi,niin on täys persereikä. Paljo muuten otit pimeenä taskuun tänä vuonna?

    • blinittutuiksi

      Noin puolet.
      Ei mahtunut yhteen taskuun,
      Eikä toiseen. Kävin räätälillä jo ennen vuoden neljännestä teetättämässä isommat taskut.
      Ei auttanut sekään.
      Ostin mustalaisnaisen päältä prisman kulmalla halvalla hameen. Nyt mahtuu. Se päällä olen kulkenut koko helteisen kesän. Piti ostaa haaruksiin ilastointilaite etteivät siittiöt paistu.
      Mutta pääasia että saan rahaa verottajalta piiloon. Laittakaa työ vähävaraisemmat noille mamuille ja kreikkalaisille ym raiskaajille vankiloihin vaan puolet omasta palkasta, minä jatkan itse muikun pyyntiä ja en edelleenkään aio paskasta maksaa. Meinaan jatkossakin päättää mihin (olkoon sitten vaikka mustalaisakan hameeseen) rahani työnnän.

      • Verohallintoo

        Verottajalle vinkattu varaudu tulevaan tarkastukseen


    • blinittutuiksi

      Voi kuule.
      Verokarhun kanssa tuossa juuri saunottiin saimaan rannalla minun hirsimökillä.
      Katsos kun oikeiden ihmisten pienellä voitelulla saa ihmeitä aikaan ;)
      Laitettiin kunnon ruokaa pöytään. Tuoreita muikkuja, ei mitään pakastepaskaa, sekä laadukasta alkoholia. Tietysti rajan takaa, koska siellä huomattavasti halvempia maustetut ja vodkat. Ja päälle vielä kunnon löylyt rantasaunalla. Iltakahvit ja konjakit hyvien sikareiden kanssa lämmitetyllä terassilla. Taidettiin yömyöhällä tapailla vielä kitaralla vanhoja poikia viiksekkäitä pienessä hiprakassa.
      Eipä tarvitse taas liikaa veroja maksella ;)

      • Khghj

        Käytin tietokonetta huollossa oli kyllä törkeät hinnat ei sen puoleen kyllä sitä rahaa on mutta en ole tottunut maksamaan paskasta


      • Äökjjj
        Khghj kirjoitti:

        Käytin tietokonetta huollossa oli kyllä törkeät hinnat ei sen puoleen kyllä sitä rahaa on mutta en ole tottunut maksamaan paskasta

        Miten saatana tuo omistaja korjaukset hinnoittelee?Ei siellä kyllä asiakkaita muita ollut,pitää nostaa hintojaettä saa maksettua h.kunnan palkan ja sitten ei ainakaan käy kukaan liikkeessä voi vittu mitä toimintaa


    • hienomiljöö

      Tottakai ruoka aina jotain maksaa!
      Mutta hienossa miljöössä on ihana
      ruokailla ! En ole kertaakaan ruokailut , mutta ei pari kymppiä
      mienkään kalliilta kuulosta!
      Se , että saa istuskella niin ihanassa
      paikassa , niin ihan hyviin tapoihin
      kuuluisi tilata ainakin kahvit vaikkei joisikaan!

    • yhtäromantiikkaa

      Se on romanttinen ja seksikäs. paikka!!!

    • blinittutuiksi

      Oon kyllä saatana paikkakunnan paras muikun pyytäjä ja rahhaa on vaikka muille jakaa oma virma on kyllä kaiken arvostelun yläpuolella , meikä vetää köyhät kyykkyyn menttaliteelilla se on justiinsa näin

    • blinittutuiksi

      Ensiksi: Miksi vitussa kirjoittelen minun nimimerkillä tänne jotain sontaa? Viittaan edelliseen kirjoitukseen tuossa yläpuolella!!! Paljastut ensinnäkin sillä että kirjoitustaitosi ja artikulaatiosi on ala-asteelaisen tasolla.

      Sitten asiaan:
      Pysyn edelleenkin siinä mielipiteessäni että 20e on aivan liikaa vanhoista perunoista ja parista muikusta jotka eivät ole tuoreita, tahi oikealla tavalla valmistettuja. Jos joku haluaa paskasta maksaa niin go for it.
      Jos annoksessa olisi reilusti tuoretta ja laadukasta/laadukkaasti valmistettua saimaan muikkua suoraan savupöntöstä lautaselle - meinigillä hyvin valmistettu lautasellinen lisäkkeineen, niin maksaisin ilomielin tuon summan.
      Jos joku väittää tätä paikkaa hyväksi ja halvaksi, ei kyllä ymmärrä hyvästä ruoasta eikä rahan arvosta hevon persettäkään. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni ja en ole edes koulutusta saanut kokki. tai edes pankkiiri. Onkohan kyllä nuotassakaan?
      Voisin väittää että jos savustan tuoreet muikut suoraan mökkirannan verkoista, nostan uudet perunat omasta maasta ja käytän muutenkin laadukkaita lähiruokatarvikkeita, pesen tuon nuotan annoksen laadulla ja maulla kuusnolla.
      Ja uskaltaisin väittää että annokseni arvo ei ole lähelläkään kahtakymppiä..

      • vuorotöissä

        Lisää nyt vielä et oot storalla töissä...


      • blinittutuiksi

        En ole vieläkään.
        Minulla on omassa omistuksessa oleva IT-alan yritys.
        Teen kyllä yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa.


      • blinittutuiksi
        blinittutuiksi kirjoitti:

        En ole vieläkään.
        Minulla on omassa omistuksessa oleva IT-alan yritys.
        Teen kyllä yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa.

        Lisäksi tunnen olevani paikkakunnan kuningaspultti ,olen muuten iso johtaja mahtavassa firmassani,mutta ne vitun muikut kaivelee yötäpäivää mielessäni ja 20 kymppii,rahaa kyllää löytyy on sitä tullut jaettuu ympäri kyliä...köyhät kyykkyyn...


    • Jep-

      Olet kyllä ihme vinkuja. Jos et saa omasta mielestä rahoille vastinetta niin eikös se pitäisi mainita asiasta kyseiseen paikkaan eikä tulla tänne itkemään???Kirjoituksesta ei käy selville että annoitko palautetta henkilökunnalle?Ja yrittäjänä varmaan tiedät mistä esim ruoka annoksen hinta koostuu? Ei ne työntekijätkään siellä ilmaiseksi ole ja on niit muitakin kuluja.
      Itse olen käynyt kyseisessä paikassa kerran syömässä ja ruoka oli hyvää.

      • blinittutuiksi

        Olen kylän paras muikun pyytäjä ja eroitan kyllä muikun tuoreuden ja jopa niiden syntymävuoden,sitäpaitsi täällä on mahtava päteä,sitä tuntee jotenkin itsensä puolijumalaksi


    • blinittutuiksi

      En itseasiassa ole koskaan edes ruokaillut kyseisessä paikassa.
      Joskus olen syönyt siellä jäätelön.
      Ei minulla ole omaa it-alan yritystä ja olen itseasiassa tällä hetkellä työtön.
      Ei minulla ole myöskään omaa kesämökkiä, enkä ole koskaan kalastanut verkoilla muikkuja.
      Ei minulla ole kyllä perunapeltoakaan.
      Kerran valmistin muikkuja savustamalla ja niistä tuli kyllä hirveän makuisia.
      Minulla ei varmasti edes riitä makuaisti erottamaan onko kala tuore vai ei.
      Rahat ovat todella vähissä tällä hetkellä.
      Jos olisi tilaisuus, söisin tuon nuotan muikkuannoksen vaikka heti. On varmasti hyvä annos.

      Alkuperäisen kirjoitukseni tarkoitus oli vain ja ainostaan katsoa miten paikalliset juntit käyttäytyvät. Olin mielessäni aivan oikeassa, lukuunottamatta muutamaa asiallista vastausta.
      Tälläisillä typerillä kirjoittelupasltoilla trollaus on helppoa. Yksinkertaiset ihmiset lähtevät helposti peliin mukaan. Helpoiten höynäytettävät ihmiset lankeavat kateellisena kirjoittelemaan mielipiteitään jos vain vähänkin itseään tai vakavaraisuuttaan kehuu. Toinen ääripää lähtee mukaan haukkumaan jotain josta haukuttavaa riittää. Tässä tapauksessa viatonta ravintolayrittäjää.
      Juttu meinasi mennä pieleen, kun joku idiootti alkoi kirjoittelemaan minun nimimerkilläni tänne, mutta voin kertoa että nyt kirjoittaa ketjun aloittaja henkilökohtaisesti.
      Joku jo jossain vaiheessa luuli minua joksikin oikeaksi yrittäjäksi ja kertoi tekevänsä verottajalle ilmoituksen. Tuota en kyllä uskonut. Mutta kait noinkin typeriä ihmisiä on olemassa.
      Voidaan jatkaa tätä mielenkiintoista keskustelua täällä. Mielipiteeni yksinkertaisista ihmisistä vain vahvenee.
      T:blinittutuiksi official

      • yllätys

        Tätä en ois arvannu ikinä!


    • blinittutuiksi

      Kumminkin sen verran pikkusieluinen narsisti olin että päätin kännipäissäni haukkua nuotta ravintolaa,siinä huurteisen huumassa tulin paljastaneeksi liikoja ja nyt tulin katuman päälle koska minut voi ehkä tunnistaa kirjoitteluni perusteella...joten tässä ollaan ryyppyputki on nyt poikki ja morkkis on kauhea,mutta silti rahaa on ja tunnistan yhä muikun syntymävuoden pelkästään maistamalla sitä

    • mukavamiljöö

      Aika jännä ketju ! Toisen yrittäminen
      ja liiketoiminta on lailla suojattu !
      Sitä ei saa häiritä millään tavalla !
      Tollaiset julkiset haukkumiset on
      aika ikävää luettavaa ! Sellaiset
      ihmiset , jotka tykkää , niin ne käy !

    • jormas

      Jaa eli tämä olikin vitsiksi tarkoitettu.

      • Ihminenvaillanimeä

        Suurin osa kaikista nimimerkillä nettiin kirjoittelijoista on juuri tälläisiä kun tämän ketjun aloittaja.
        Ei näitä kukaan lue siksi että uskoo ne todeksi,harvoin Suomi24 - kirjoituksilla on edes viihdearvoa.


    • Poyfkkl

      Aloittaja veti kännin päälle ja uhosi aikansa netissä paljastaen liikaa itsestään ja nyt paikkailee tekojaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe